1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 778993 inlägg · 7967 ämnen

BRYNÄS - LHC 30 OKT.


Sv: BRYNÄS - LHC 30 OKT.
Davey_22: Domaren tror jag?

Sv: BRYNÄS - LHC 30 OKT.
Davey_22: Nej!? Helt sjukt...

Sv: BRYNÄS - LHC 30 OKT.

Äh ? Nån som sett pucken gå i mål ?


Sv: BRYNÄS - LHC 30 OKT.
Zappaholic: Men för fan...vad trött jag blir.

Sv: BRYNÄS - LHC 30 OKT.
Steenm: Och nu BP, som ett brev på posten.

Sv: BRYNÄS - LHC 30 OKT.
Zappaholic: Var hög klubba, så rätt att döma bort.

Sv: BRYNÄS - LHC 30 OKT.
Treklövern1912: Rödda. Het ikv som sagt.

Sv: BRYNÄS - LHC 30 OKT.

Treklövern1912: Vet inte. Var och luftade draken.

3-1? Nä, underkänt...

Redigerad kommentar


Sv: BRYNÄS - LHC 30 OKT.
Zappaholic: Vem sköt i ribban ?

Sv: BRYNÄS - LHC 30 OKT.
Tycker Melin blivit lite kaxig och smådryg de senaste åren...

Sv: BRYNÄS - LHC 30 OKT.
Treklövern1912: Problemet är när motståndarna får fäste i Brynäs försvarszon. Ser ut som brynässpelarna är helt vilsna emellanåt. Blir några såna sekvenser varje match.

Sv: BRYNÄS - LHC 30 OKT.
Treklövern1912: Ja, LHC var klart bättre. Vi ryckte upp oss sista fem.

Sv: BRYNÄS - LHC 30 OKT.
Zappaholic: Sunken ja. Vi skulle behöva att fler andra deltar i målproduktionen. Wahlman säger i sportradion att Linköping var bättre i andra. Detta var ungefär 10-15 minuter in i perioden. 

Sv: BRYNÄS - LHC 30 OKT.
Treklövern1912: Thure har varit jättehet. Rödin har haft några fina lägen...Sunken satte ju ett skott i ramen.

Sv: BRYNÄS - LHC 30 OKT.
Zappaholic: Har ngn annan varit i närhet att göra mål ?

Sv: BRYNÄS - LHC 30 OKT.
Som sagt, Rödin grym och oerhört svår att ta pucken ifrån. Skönt för Thuresson att få näta igen.

Sv: BRYNÄS - LHC 30 OKT.
Rödin och Gunderson ass. igen. Het trio ikväll!

Sv: BRYNÄS - LHC 30 OKT.

bifhjärta: JAAAAAAA!!!

Thuresson. Han är het igen :-)


Sv: BRYNÄS - LHC 30 OKT.
Thure är tillbaka i stimmet! Gött!

Sv: BRYNÄS - LHC 30 OKT.
rafalski: Thuuureee !!!

Sv: BRYNÄS - LHC 30 OKT.
rafalski: Vi får ju PP efter PP av domarna. Dags kanske att leverera för annars smäller det snart i röven,

Sv: BRYNÄS - LHC 30 OKT.
25%.. de e ju bra oavsett hur det sett ut :)

Sv: BRYNÄS - LHC 30 OKT.
rafalski: 4 pp 1 mål ?

Sv: BRYNÄS - LHC 30 OKT.
Davey_22: Nu väntar nog bp snart, hade behövt göra nått mål till i pp.

Sv: BRYNÄS - LHC 30 OKT.
Andra peroden är riktigt jävla klen från Brynäs sida hitills.

Sv: BRYNÄS - LHC 30 OKT.
Zappaholic: Rödin grym ikväll.

Sv: BRYNÄS - LHC 30 OKT.
Rossa: Vet inte...hade gärna sett en säkrare värvning.

Sv: BRYNÄS - LHC 30 OKT.
Zappaholic: Varför chansa med en sån viktig roll som en 1:a center är?

Sv: BRYNÄS - LHC 30 OKT.
Vilken hönsgård.

Sv: BRYNÄS - LHC 30 OKT.
Sweatt och Lauritz inne i PP samtidigt känns sådär lagom kontrollerat...

Sv: BRYNÄS - LHC 30 OKT.
Rossa: Alla sportchefer misslyckas med värvningar...Nocke var ju riktigt bra när han var hel.

Sv: BRYNÄS - LHC 30 OKT.
70 Rodrigues: Katastrof värvning av Sundlöv igen.., undrar varför ingen annan sportchef var intresserad???

Sv: BRYNÄS - LHC 30 OKT.
70 Rodrigues:Klasslirare heter det ;-)

Sv: BRYNÄS - LHC 30 OKT.
Davey_22: Kom inte som en överraskning direkt. Hur många glaslirare har vi i laget egentligen?

Sv: BRYNÄS - LHC 30 OKT.
Davey_22: Det blir till att avvakta några matcher, sen är ju en värvning nödvändig...om det finns något på marknaden.

Sv: BRYNÄS - LHC 30 OKT.
Det många med mig säkert misstänkte skulle hända under säsongen.

Sv: BRYNÄS - LHC 30 OKT.
tjugo8: Bara det inte är ballongdans så borde det ordna sig ;-)

Redigerad kommentar


Sv: BRYNÄS - LHC 30 OKT.
tjugo8: Tycker vi ser klart piggare ut i anfallszonen än LHC. Kan någon vara snäll och förklara vad  Mårts ser i Rahimi...tycker han är skitdålig hela tiden. Enda nytta han gör är när han är i avbytarbåset-...

Sv: BRYNÄS - LHC 30 OKT.
Uselt pp, ballongpass o oskärpa, slarvigt!

Bra period annars, Ollas o Enter jävulskt intensiva

Nordan har satt på sig dykarskorna redan i 1:a perioden

Sv: BRYNÄS - LHC 30 OKT.
Zappaholic: Ja tackar

Sv: BRYNÄS - LHC 30 OKT.
Treklövern1912: PP igen...repris från föregående tack.

Sv: BRYNÄS - LHC 30 OKT.
 Webbradion fortfarande lika tyst, som publiken i Läkerolen.

Redigerad kommentar


Sv: BRYNÄS - LHC 30 OKT.
Tommy: Det var satan vad Honken fipplar med pucken...väck honom någon.

Sv: BRYNÄS - LHC 30 OKT.

Zappaholic: Ser inte matchen men lyssnar på webbradion men den funkar inte. Ngt teknisk fel säger dom.


Sv: BRYNÄS - LHC 30 OKT.
Skönt att Thure får sätta den igen. Vi är lite bättre så här långt. Låt det vara så länge...,.

Sv: BRYNÄS - LHC 30 OKT.

rafalski: Nu tar i och kvitterar direkt tycker jag. Vi har sett vassare ut i spelet.

Och precis när jag klickade på "skicka" så pangade Thure in kvitteringen. Tackar!!!

Redigerad kommentar


Sv: BRYNÄS - LHC 30 OKT.
Grymt PP ! Så enkelt kan det vara.

Sv: BRYNÄS - LHC 30 OKT.
Juniorjävel.....,.

Sv: BRYNÄS - LHC 30 OKT.
Treklövern1912: Skit också...det smäller direkt i PP. OrutineradeStrid drar på sig en Holding...

Sv: BRYNÄS - LHC 30 OKT.
Honken ur form.

VÄRVA!!!!

« · 1596062 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Anders Berg:
Gunler kan väl inte räknas som svikare... tror inte ens Alcen ville ha honom.
Om vi ska börja med dom där töntiga sakerna kan man ju bua åt Johannesson i Frölunda, Kellman i Rögle, Eklind i Malmö osv... ingen av dessa ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)