BRYNÄS - LHC 30 OKT.
« Föregående · 1596062 · Nästa » Till forumet
Sv: BRYNÄS - LHC 30 OKT.
Treklövern1912: Vet inte. Var och luftade draken.
3-1? Nä, underkänt...
Redigerad kommentar
Sv: BRYNÄS - LHC 30 OKT.
Treklövern1912: Problemet är när motståndarna får fäste i Brynäs försvarszon. Ser ut som brynässpelarna är helt vilsna emellanåt. Blir några såna sekvenser varje match.
Sv: BRYNÄS - LHC 30 OKT.
Zappaholic: Sunken ja. Vi skulle behöva att fler andra deltar i målproduktionen. Wahlman säger i sportradion att Linköping var bättre i andra. Detta var ungefär 10-15 minuter in i perioden.
Sv: BRYNÄS - LHC 30 OKT.
Treklövern1912: Thure har varit jättehet. Rödin har haft några fina lägen...Sunken satte ju ett skott i ramen.
Sv: BRYNÄS - LHC 30 OKT.
Som sagt, Rödin grym och oerhört svår att ta pucken ifrån. Skönt för Thuresson att få näta igen.
Sv: BRYNÄS - LHC 30 OKT.
rafalski: Vi får ju PP efter PP av domarna. Dags kanske att leverera för annars smäller det snart i röven,
Sv: BRYNÄS - LHC 30 OKT.
Rossa: Alla sportchefer misslyckas med värvningar...Nocke var ju riktigt bra när han var hel.
Sv: BRYNÄS - LHC 30 OKT.
70 Rodrigues: Katastrof värvning av Sundlöv igen.., undrar varför ingen annan sportchef var intresserad???
+ 1
Sv: BRYNÄS - LHC 30 OKT.
Davey_22: Kom inte som en överraskning direkt. Hur många glaslirare har vi i laget egentligen?
+ 1
Sv: BRYNÄS - LHC 30 OKT.
Davey_22: Det blir till att avvakta några matcher, sen är ju en värvning nödvändig...om det finns något på marknaden.
Sv: BRYNÄS - LHC 30 OKT.
Det många med mig säkert misstänkte skulle hända under säsongen.
Länkar:
Vet inte hur länge stjärnan blir borta | Brynäs | SHL | Sverige | Hockey | Sportbladet | Aftonbladet
Vet inte hur länge stjärnan blir borta | Brynäs | SHL | Sverige | Hockey | Sportbladet | Aftonbladet
Sv: BRYNÄS - LHC 30 OKT.
tjugo8: Bara det inte är ballongdans så borde det ordna sig ;-)
Redigerad kommentar
Sv: BRYNÄS - LHC 30 OKT.
tjugo8: Tycker vi ser klart piggare ut i anfallszonen än LHC. Kan någon vara snäll och förklara vad Mårts ser i Rahimi...tycker han är skitdålig hela tiden. Enda nytta han gör är när han är i avbytarbåset-...
Sv: BRYNÄS - LHC 30 OKT.
Uselt pp, ballongpass o oskärpa, slarvigt!
Bra period annars, Ollas o Enter jävulskt intensiva
Nordan har satt på sig dykarskorna redan i 1:a perioden
Bra period annars, Ollas o Enter jävulskt intensiva
Nordan har satt på sig dykarskorna redan i 1:a perioden
Sv: BRYNÄS - LHC 30 OKT.
Webbradion fortfarande lika tyst, som publiken i Läkerolen.
Redigerad kommentar
Sv: BRYNÄS - LHC 30 OKT.
Zappaholic: Ser inte matchen men lyssnar på webbradion men den funkar inte. Ngt teknisk fel säger dom.
Sv: BRYNÄS - LHC 30 OKT.
Skönt att Thure får sätta den igen. Vi är lite bättre så här långt. Låt det vara så länge...,.
Sv: BRYNÄS - LHC 30 OKT.
rafalski: Nu tar i och kvitterar direkt tycker jag. Vi har sett vassare ut i spelet.
Och precis när jag klickade på "skicka" så pangade Thure in kvitteringen. Tackar!!!
Redigerad kommentar
Sv: BRYNÄS - LHC 30 OKT.
Treklövern1912: Skit också...det smäller direkt i PP. OrutineradeStrid drar på sig en Holding...
« Föregående · 1596062 · Nästa »