Inlägg: 1596036
Sv: BRYNÄS - LHC 30 OKT.
Zappaholic: Sunken ja. Vi skulle behöva att fler andra deltar i målproduktionen. Wahlman säger i sportradion att Linköping var bättre i andra. Detta var ungefär 10-15 minuter in i perioden.
Svarskommentarer
Sv: BRYNÄS - LHC 30 OKT.
Treklövern1912: Problemet är när motståndarna får fäste i Brynäs försvarszon. Ser ut som brynässpelarna är helt vilsna emellanåt. Blir några såna sekvenser varje match.