1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 778940 inlägg · 7967 ämnen

Brynäs-Luleå i Sandviken.


Sv: Brynäs-Luleå i Sandviken.
sylf: ... otur i början... verkar som att dem spelar OK... är inte ett dugg orolig... Markan verkar spela upp sig mer o mer... huvudsaken är att allt klaffar när det "riktiga" drar igång!!!

Sv: Brynäs-Luleå i Sandviken.
Jonte321: du tycker hermansson är bättre än Lauritzen...???

Sv: Brynäs-Luleå i Sandviken.
2-4, 15:23 Eero the Hero PP

Sv: Brynäs-Luleå i Sandviken.
Falken: Bravo Brynäs!

Sv: Brynäs-Luleå i Sandviken.
Silvferberg-Nordqvist-Somervouri
Rödin-Dixon-Kahnberg
Dackell-Hansen-Molin
Sandin-Granström-Hermansson

Backparen består... förrutom att Bertilsson ersätter Löf. Tror på "SNS-kedjan"

Sv: Brynäs-Luleå i Sandviken.
1-4, 13:29 Luleå pp

Sv: Brynäs-Luleå i Sandviken.
1-3 (5.30) Peter Nolander (Ove Molin)

Brynäs får lite kontakt efter Peter Nolanders mål. Ove Molin sköt ett skott och back-Nolander fick in returen.

Sv: Brynäs-Luleå i Sandviken.
sylf: Ja, Lindbäcks fina spel och inte minst Markans knäproblem.

Sv: Brynäs-Luleå i Sandviken.
Falken: hottans...

Sv: Brynäs-Luleå i Sandviken.
Jonte321: sedam Granström-Dixon-Kahnberg

Sv: Brynäs-Luleå i Sandviken.
5:20 1-3, Nolander

Sv: Brynäs-Luleå i Sandviken.
Jonte321: Jag skulle vilja se Silvferberg i första istället för Dackell... Sätta ihop Dackell-Hansen-Molin... Upp med Rödin... In med Nordqvist i första tillsammsns med Silvferberg - Somervouri....

Sv: Brynäs-Luleå i Sandviken.
sylf:

Det var väl då knäet började spöka?

Sv: Brynäs-Luleå i Sandviken.
sylf: Aa, Lundbäck va i bra form... Markan spelade halvt skadad... nåt mer??

Sv: Brynäs-Luleå i Sandviken.
tompap71: Finns ju en anledning till att han knappt fick stå nåt efter J-VM.

Sv: Brynäs-Luleå i Sandviken.
Brynäs bättre än Luleå, men Markström släpper ett par billiga puckar. Resultatet hade kunnat vara helt annorlunda. Brynäs skapar chanser, det sista fattas dock.

Sv: Brynäs-Luleå i Sandviken.
sylf: ja ja, nu ska vi inte såga Markan direkt, han är ju nyligen tillbaka efter skada och dessutom fick han en smäll mot Timrå i SCA-cupen som gjorde att dem valde att vila honom en match, grabben är klart rostig än och behöver matcher, även tunga sådana. När det verkligen gäller framöver är då inte jag orolig.

Sv: Brynäs-Luleå i Sandviken.
Bissett19: Målskyttet verkar stabilt.....40 skott sist och ett mål..Nördar!

Sv: Brynäs-Luleå i Sandviken.
MarcusElving:

10-7  i skott till BIF efter första

Sv: Brynäs-Luleå i Sandviken.
sylf: Fast dessa mål verkar han få ta på sig själv. Försvarsspelet har inte nämnts i bloggen i alla fall..

Sv: Brynäs-Luleå i Sandviken.
MarcusElving: Markan är slut, han var mänsklig hela förra säsongen, det räcker inte bakom det här försvaret.

Sv: Brynäs-Luleå i Sandviken.
Bissett19: Såg det! Sedan verkar vi bara ha en forward i laget som hotar offensivt och det är Eero. Som sagt, jag tror kedjorna är felkomponerade. Gör om gör rätt.. För h-vete!

Sv: Brynäs-Luleå i Sandviken.
Enligt bloggen har Markström varits dålig och släppt tre puckar ha egentligen borde tagit. Hedström assist på alla mål, skicka in Granström med siktet inställt på Alf look a like!

Sv: Brynäs-Luleå i Sandviken.
Bissett19: Inte det optimala, att Markan ska få en knäck, strax innan seriepremiär

Sv: Brynäs-Luleå i Sandviken.
MarcusElving:

Markan kass idag enl bloggen:

"Markström som väl egentligen inte borde ha släppt in något av de tre målen."

Sv: Brynäs-Luleå i Sandviken.
MarcusElving: mm, bra fråga...

Sv: Brynäs-Luleå i Sandviken.
Jonte321: Jag tycker kedjorna ser taffliga ut i denna match. Silfverberg SKA spela i andra tillsammans med Granis och Kahnberg. Tror Silfver kan få fart på Kahnberg. Vad gör en av våra bästa forwards i fjärdfemman?

Sv: Brynäs-Luleå i Sandviken.
Falken:

Står Sundlöv idag eller?

Sv: Brynäs-Luleå i Sandviken.
Falken: Typiskt Brynäs att ha stolpskott och puckar på mållinjen. IN MED PUCKARNA! Målvaktsbyte??? Tufft mentalt att släppa in 3 puckar så snabbt..

Sv: Brynäs-Luleå i Sandviken.
Jonte321: silver är het... precis som Eero

Sv: Brynäs-Luleå i Sandviken.
Falken: Ett jävla mupplag!!

Kan vi inte samla till en ny sportchef och ny tränare istället?!

Sv: Brynäs-Luleå i Sandviken.
sylf: Jag tycker faktiskt vi har en ganska bra trupp. Jag börjar fundera på Brynäs matchinledningar. Brynäs har en tendens att alltid bli tillbakatryckta. Alla andra lag kommer ut med aggresivitet och fart medans Brynäs kommer igång i mitten av andra perioden ungefär.

Sv: Brynäs-Luleå i Sandviken.
11:22 3-0 Luleå... Luleå kan inte haft mer än 5,6 skott... Brynäs 5 mot 3, stolpskott, ribbskott och puck på mållinjen.

Sv: Brynäs-Luleå i Sandviken.
sylf: jaja, låt Luleå hållas på försäsongen

Sv: Brynäs-Luleå i Sandviken.
MarcusElving:

Inte Abottarna vid första


0-1 (3.39) Mats Lavander (Jonathan Hedström)

Sv: Brynäs-Luleå i Sandviken.
MarcusElving: " vi har en bra trupp"

Sv: Brynäs-Luleå i Sandviken.
Falken: Hm, känns inte bra alls det här. Hur är det med försvarsspelet? Och är det billiga mål, Markström slapp eller fina avslut av lulää?

Sv: Brynäs-Luleå i Sandviken.
Falken: HAHA

Sv: Brynäs-Luleå i Sandviken.
8:18, 2-0 Luleå i Brynäs pp. LHF effektiva, Brynäs inte.

Sv: Brynäs-Luleå i Sandviken.
sylf: verkar inte bättre du..

Sv: Brynäs-Luleå i Sandviken.
Falken: Bra start.. en 5:a på att det var abbott eller abbott som nätade!

GD bloggen verkar vara lite seg...

Sv: Brynäs-Luleå i Sandviken.
MarcusElving: GD bloggen funkar lika bra som Brynäs BP.....

Sv: Brynäs-Luleå i Sandviken.
1-0 Luleå, 3:39 PP

Sv: Brynäs-Luleå i Sandviken.
sylf: Härligt! Tyckte väl att det verkade konstigt om de inte hade skickat någon! :D


Sv: Brynäs-Luleå i Sandviken.
Fattar inte att GD/AB inte kan skicka någon till Sandviken som kan liveblogga från matchen. Det är inte precis långt till Sandviken från Gävle.

Sv: Brynäs-Luleå i Sandviken.
Falken: Kul att höra, de lirar alltså i den ikväll? :P

Sv: Brynäs-Luleå i Sandviken.
Nya matchtröjan (borta) är riktigt snygg.

Sv: Brynäs-Luleå i Sandviken.
Jag är på plats och kan nog uppdatera med mål och skotten. Så gott jag kan iaf.

Sv: Brynäs-Luleå i Sandviken.
Bissett19: verkar dåligt, hoppas det dyker upp någon länk..

« · 1175758 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Bengt Ramen: Fan jag skulle ju inte skriva mer, men jag ber om ursäkt om du tog det på allra sämsta (AI sätt), Min avsikt var inte att vara jävlig mot någon. Det var ärliga frågor utifrån din attityd gentemot spelreklam. Jag blev ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)