Brynäs-Luleå i Sandviken.
« Föregående · 1175758 · Nästa » Till forumet
Sv: Brynäs-Luleå i Sandviken.
sylf: ... otur i början... verkar som att dem spelar OK... är inte ett dugg orolig... Markan verkar spela upp sig mer o mer... huvudsaken är att allt klaffar när det "riktiga" drar igång!!!
Sv: Brynäs-Luleå i Sandviken.
Silvferberg-Nordqvist-Somervouri
Rödin-Dixon-Kahnberg
Dackell-Hansen-Molin
Sandin-Granström-Hermansson
Backparen består... förrutom att Bertilsson ersätter Löf. Tror på "SNS-kedjan"
Rödin-Dixon-Kahnberg
Dackell-Hansen-Molin
Sandin-Granström-Hermansson
Backparen består... förrutom att Bertilsson ersätter Löf. Tror på "SNS-kedjan"
Sv: Brynäs-Luleå i Sandviken.
1-3 (5.30) Peter Nolander (Ove Molin)
Brynäs får lite kontakt efter Peter Nolanders mål. Ove Molin sköt ett skott och back-Nolander fick in returen.
Brynäs får lite kontakt efter Peter Nolanders mål. Ove Molin sköt ett skott och back-Nolander fick in returen.
Sv: Brynäs-Luleå i Sandviken.
Jonte321: Jag skulle vilja se Silvferberg i första istället för Dackell... Sätta ihop Dackell-Hansen-Molin... Upp med Rödin... In med Nordqvist i första tillsammsns med Silvferberg - Somervouri....
Sv: Brynäs-Luleå i Sandviken.
sylf: Aa, Lundbäck va i bra form... Markan spelade halvt skadad... nåt mer??
Sv: Brynäs-Luleå i Sandviken.
tompap71: Finns ju en anledning till att han knappt fick stå nåt efter J-VM.
Sv: Brynäs-Luleå i Sandviken.
Brynäs bättre än Luleå, men Markström släpper ett par billiga puckar. Resultatet hade kunnat vara helt annorlunda. Brynäs skapar chanser, det sista fattas dock.
Sv: Brynäs-Luleå i Sandviken.
sylf: ja ja, nu ska vi inte såga Markan direkt, han är ju nyligen tillbaka efter skada och dessutom fick han en smäll mot Timrå i SCA-cupen som gjorde att dem valde att vila honom en match, grabben är klart rostig än och behöver matcher, även tunga sådana. När det verkligen gäller framöver är då inte jag orolig.
Sv: Brynäs-Luleå i Sandviken.
Bissett19: Målskyttet verkar stabilt.....40 skott sist och ett mål..Nördar!
Sv: Brynäs-Luleå i Sandviken.
sylf: Fast dessa mål verkar han få ta på sig själv. Försvarsspelet har inte nämnts i bloggen i alla fall..
Sv: Brynäs-Luleå i Sandviken.
MarcusElving: Markan är slut, han var mänsklig hela förra säsongen, det räcker inte bakom det här försvaret.
Sv: Brynäs-Luleå i Sandviken.
Bissett19: Såg det! Sedan verkar vi bara ha en forward i laget som hotar offensivt och det är Eero. Som sagt, jag tror kedjorna är felkomponerade. Gör om gör rätt.. För h-vete!
Sv: Brynäs-Luleå i Sandviken.
Enligt bloggen har Markström varits dålig och släppt tre puckar ha egentligen borde tagit. Hedström assist på alla mål, skicka in Granström med siktet inställt på Alf look a like!
Sv: Brynäs-Luleå i Sandviken.
Bissett19: Inte det optimala, att Markan ska få en knäck, strax innan seriepremiär
Sv: Brynäs-Luleå i Sandviken.
MarcusElving:
Markan kass idag enl bloggen:
"Markström som väl egentligen inte borde ha släppt in något av de tre målen."
Markan kass idag enl bloggen:
"Markström som väl egentligen inte borde ha släppt in något av de tre målen."
Sv: Brynäs-Luleå i Sandviken.
Jonte321: Jag tycker kedjorna ser taffliga ut i denna match. Silfverberg SKA spela i andra tillsammans med Granis och Kahnberg. Tror Silfver kan få fart på Kahnberg. Vad gör en av våra bästa forwards i fjärdfemman?
Sv: Brynäs-Luleå i Sandviken.
Falken: Typiskt Brynäs att ha stolpskott och puckar på mållinjen. IN MED PUCKARNA! Målvaktsbyte??? Tufft mentalt att släppa in 3 puckar så snabbt..
Sv: Brynäs-Luleå i Sandviken.
Falken: Ett jävla mupplag!!
Kan vi inte samla till en ny sportchef och ny tränare istället?!
Kan vi inte samla till en ny sportchef och ny tränare istället?!
Sv: Brynäs-Luleå i Sandviken.
sylf: Jag tycker faktiskt vi har en ganska bra trupp. Jag börjar fundera på Brynäs matchinledningar. Brynäs har en tendens att alltid bli tillbakatryckta. Alla andra lag kommer ut med aggresivitet och fart medans Brynäs kommer igång i mitten av andra perioden ungefär.
Sv: Brynäs-Luleå i Sandviken.
11:22 3-0 Luleå... Luleå kan inte haft mer än 5,6 skott... Brynäs 5 mot 3, stolpskott, ribbskott och puck på mållinjen.
Sv: Brynäs-Luleå i Sandviken.
MarcusElving:
Inte Abottarna vid första
0-1 (3.39) Mats Lavander (Jonathan Hedström)
Inte Abottarna vid första
0-1 (3.39) Mats Lavander (Jonathan Hedström)
Sv: Brynäs-Luleå i Sandviken.
Falken: Hm, känns inte bra alls det här. Hur är det med försvarsspelet? Och är det billiga mål, Markström slapp eller fina avslut av lulää?
Sv: Brynäs-Luleå i Sandviken.
Falken: Bra start.. en 5:a på att det var abbott eller abbott som nätade!
GD bloggen verkar vara lite seg...
GD bloggen verkar vara lite seg...
Sv: Brynäs-Luleå i Sandviken.
sylf: Härligt! Tyckte väl att det verkade konstigt om de inte hade skickat någon! :D
Sv: Brynäs-Luleå i Sandviken.
Fattar inte att GD/AB inte kan skicka någon till Sandviken som kan liveblogga från matchen. Det är inte precis långt till Sandviken från Gävle.
Sv: Brynäs-Luleå i Sandviken.
Jag är på plats och kan nog uppdatera med mål och skotten. Så gott jag kan iaf.
« Föregående · 1175758 · Nästa »