Inlägg: 1175742
Sv: Brynäs-Luleå i Sandviken.
Jonte321: Jag skulle vilja se Silvferberg i första istället för Dackell... Sätta ihop Dackell-Hansen-Molin... Upp med Rödin... In med Nordqvist i första tillsammsns med Silvferberg - Somervouri....
Svarskommentarer
Sv: Brynäs-Luleå i Sandviken.
Jonte321: som coach tänker man oftast kedjor i ett par som går bra ihop pluss rn komplementspelare som tillför vad paret saknar.
Som jag ser det;
Dakell-Dixon, komp. Somervuori.
Kahnberg-Nordquist, komp. Granström.
Lauritsen-Hansen, komp. Silfverberg.
Molin-Sundsrtöm, komp. Sandin.
möjligt alternativ;
Hermansson-Järnkrok, komp. Rödin.
Nu snackar jag alltså ES, inte dagens träningsmatch.
Som jag ser det;
Dakell-Dixon, komp. Somervuori.
Kahnberg-Nordquist, komp. Granström.
Lauritsen-Hansen, komp. Silfverberg.
Molin-Sundsrtöm, komp. Sandin.
möjligt alternativ;
Hermansson-Järnkrok, komp. Rödin.
Nu snackar jag alltså ES, inte dagens träningsmatch.