1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 778950 inlägg · 7967 ämnen

Brynäs-Mora


Sv: Brynäs-Mora
Hong Kong: Laget,,,,som nu släppt in 2-3

Sv: Brynäs-Mora
Är dom sköter webradion fulla eller ?

Sv: Brynäs-Mora
Jag vill bara påminna Brynäs hockeylag om att det inte är förbjudet eller brottsligt att vinna t v å matcher i rad...

Sv: Brynäs-Mora
sylf: Menar du raset av radion eller laget, eller båda?

Sv: Brynäs-Mora
Beezer: Jävla skitradio!! Och hur fan kan man rasa ihop på det här sättet??

Sv: Brynäs-Mora
Lika bra att logga ut och åka och jobba då...
Håll ställningarna :-)

Sv: Brynäs-Mora
6100 är publiksiffran.

Sv: Brynäs-Mora
Det var då ett FÖRB----AT DJ--LA IDIOTBUFFRANDE på denna
FÖRB---ADE DJ--LA SKITWEBBRADIO......

Är det inte märkligt att man kan skicka raketer 50 ljusår rätt ut i rymden och sedan docka med en annan raket på 1/2meter när, men man kan inte sända en hockeymatch utan störningar?
Underbart....

Sv: Brynäs-Mora
Bom-Bom verkar skaplig offensivt, men lite knackigare bakåt.

2-2

Sv: Brynäs-Mora
Makkan: Nu är det 2-2 iaf!

Sv: Brynäs-Mora
Det är lika bra att klämma igång P4 så att en får höra hur det går.

Sv: Brynäs-Mora
Makkan: Ett JÄVLA buffrande!!!

Sv: Brynäs-Mora
Luovi skadad ?

Sv: Brynäs-Mora
Blås av matchen nu.........så att vi får "våra" 3 poäng

Sv: Brynäs-Mora
Hong Kong: Det är ju inte slut än......

Sv: Brynäs-Mora
Vad är det som händer, skulle vara kul att höra, jävla buffrar-radio.

Sv: Brynäs-Mora
sylf: Wow....det måste vara första gången på tre säsonger vi har lite flyt med oss.

Sv: Brynäs-Mora
synd :D

Sv: Brynäs-Mora
sylf: Bidde inget mål

Sv: Brynäs-Mora
Hong Kong: En tavla av Honken och en markeringsmiss av J.J.FAN!!!

Sv: Brynäs-Mora
nemen va nu då

Sv: Brynäs-Mora
leek: Djävla skit!!!!!!

Kommer Karhu in?

Sv: Brynäs-Mora
leek: Va fan pysslar dom med??????????????

Sv: Brynäs-Mora
Makkan: 2-2

Sv: Brynäs-Mora
sylf: förra året tror jag det kostade ett tag......

Sv: Brynäs-Mora
Fan Honken, skärpning !

Sv: Brynäs-Mora
sylf: Ahhhhh...näääää...Honkens först stora tavla den här säsongen.

Sv: Brynäs-Mora
HELVETE!!!!!!!

Sv: Brynäs-Mora
leek: Ja,skulle dom inte det förr?

Sv: Brynäs-Mora
sylf:
instämmer, ska det va så svårt.

Sv: Brynäs-Mora
Hong Kong: Time out Mora eft typ 10 min.Sätt 3 : då!!

Sv: Brynäs-Mora
Hong Kong:
Gah det känns ju lönlöst lyssna ju

Sv: Brynäs-Mora
sylf: snart ska dom väl ha betalt för webbradion oxå

Sv: Brynäs-Mora
WarhawK:
Du är definitivt INTE ensam om det...

Sv: Brynäs-Mora
WarhawK: Hela tiden.

Sv: Brynäs-Mora
WarhawK: Buffrar hela tiden,jag blir galen.

Sv: Brynäs-Mora
Hong Kong: 5518

Sv: Brynäs-Mora
Fler än för mig som webradion buffrar en massa ?

Sv: Brynäs-Mora
sylf: Jag tippar på 5656.

Sv: Brynäs-Mora
Tommy: Firma 21/13 har gjort sitt 6:e raka mål för laget med tummen på tröjorna.

Sv: Brynäs-Mora
Hong Kong: Verkar som att det är mycket folk på plats.Speakern får säga åt publiken att knöla ihop sig i mitten.

Sv: Brynäs-Mora
Hong Kong: Nu kan den kanske sluta :-) Jag ska ändå snart iväg och jobba

Sv: Brynäs-Mora
Hong Kong: Walle-effekten talar för sig själv...=)

Sv: Brynäs-Mora
Tommy:
Härligt Walle 2-0

Sv: Brynäs-Mora
Tommy: 2-0

Sv: Brynäs-Mora
Tommy: Är inte matchen slut snart??......=)

Sv: Brynäs-Mora
Hong Kong:
Nej, det gör min med

Sv: Brynäs-Mora
Tommy: Bara min webradio som buffrar hela tiden?

Sv: Brynäs-Mora
Tommy:
Starten förstås...

Sv: Brynäs-Mora
Makkan:
Kan inte klaga på sterten i alla fall :-)

« · 444886 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Bengt Ramen: Fan jag skulle ju inte skriva mer, men jag ber om ursäkt om du tog det på allra sämsta (AI sätt), Min avsikt var inte att vara jävlig mot någon. Det var ärliga frågor utifrån din attityd gentemot spelreklam. Jag blev ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)