Brynäs - OIK tjugoförsta i första tjugotjugoett
« Föregående · 2132315 · Nästa » Till forumet
Sv: Brynäs - OIK tjugoförsta i första tjugotjugoett
Mattson: Att bara spela på resultatet är galet.
+ 2
Sv: Brynäs - OIK tjugoförsta i första tjugotjugoett
Helvete nu får det bli skärpning, bara OIK nu.....
+ 2
Sv: Brynäs - OIK tjugoförsta i första tjugotjugoett
Mattson: Oskarshamn forcerar nu. Vi håller dem på utsida för det mesta men släpper till lägen. Med en bra målvakt kan det gå... Ersson är en bra målvakt...
+ 3
Sv: Brynäs - OIK tjugoförsta i första tjugotjugoett
KÄMPA FÖR 3 PINNAR OCH FÖR ATT MITT TIPS SKA GÅ IN. 4-1 ÖPPEN BUR AV ÖLUND
+ 1
Sv: Brynäs - OIK tjugoförsta i första tjugotjugoett
munkas: Oskarshamn spelar väldigt mycket på chans. Hade vi varit mer aggressiva i egen zon och spelat oss ur deras press snabbare hade vi fått enorma möjligheter till 3 mot 2 eller 2 mot 1
Sv: Brynäs - OIK tjugoförsta i första tjugotjugoett
ok att man ska spela säkert i ledning. men vi slutar ju alltid att spela..
Kämpa!
Kämpa!
Sv: Brynäs - OIK tjugoförsta i första tjugotjugoett
Forsberg 1978: Andersen prickar deras bäste back...
Sv: Brynäs - OIK tjugoförsta i första tjugotjugoett
Supportern: Mot Örebro gjorde vi det riktigt bra. Nu gör vi det klart sämre, mot ett sämre lag
+ 1
Sv: Brynäs - OIK tjugoförsta i första tjugotjugoett
lapad: Oskarsspelaren får stå framför vårt mål och tokcrosschecka gång på gång i ryggen utan åtgärd
Sv: Brynäs - OIK tjugoförsta i första tjugotjugoett
Skönt med seger.. Tråkigt att dom slutar spela bara
+ 3
Sv: Brynäs - OIK tjugoförsta i första tjugotjugoett
Supportern: 10:platsen är vår med 5 matcher mindre spelade ä Oskarshamn!
+ 4
Sv: Brynäs - OIK tjugoförsta i första tjugotjugoett
Bratwursten : Idag räckte det att spela i 2 perioder. Gött!
+ 1
Sv: Brynäs - OIK tjugoförsta i första tjugotjugoett
Okej, den där sista perioden var ju rent plågsam men herregud vilken skön seger! Ersson är makalöst bra just nu.
+ 4
Sv: Brynäs - OIK tjugoförsta i första tjugotjugoett
Skönt att vinna men vi måste kunna spela bättre mot ett sådant motstånd. 3 blytunga poäng oavsett!
+ 5
Sv: Brynäs - OIK tjugoförsta i första tjugotjugoett
Zappaholic:
Mycket skönt.. Ersson riktigt stabil förutom på reduceringsmålet men det kunde han bjuda på i kväll.
Mycket skönt.. Ersson riktigt stabil förutom på reduceringsmålet men det kunde han bjuda på i kväll.
+ 4
Sv: Brynäs - OIK tjugoförsta i första tjugotjugoett
Vilken jävla go vinst, dock behövs det slipas på 3 perioderna!
+ 7
Sv: Brynäs - OIK tjugoförsta i första tjugotjugoett
{2064}: Härlig seger mot vårt boggielag. Spelmässigt svag insats andra halvan men seger var det som gällde. Ersson klev fram som vanligt och Andersén gigant på backen.
Bra krigarinsats!
Bra krigarinsats!
+ 5
Sv: Brynäs - OIK tjugoförsta i första tjugotjugoett
Supportern: Man kan väl konstatera att det blev tre poäng men att OIK var det klart bättre laget idag. Men det senare är det ingen som kommer ihåg om en vecka.
+ 1
Sv: Brynäs - OIK tjugoförsta i första tjugotjugoett
Ja, även om man kryper ihop och spelar med säkerhet så kan man ju inte bara slå ifrån sig. Vi såg även trötta ut så kan varit en faktor. Men sjuuuk viktig seger och att HV förlorade!
+ 11
Sv: Brynäs - OIK tjugoförsta i första tjugotjugoett
Silfverkroken: Vänta nu killar. 10? Vad är det för plats? 8 pinnar bakom Färjestad med 4 matcher mindre
+ 10
Sv: Brynäs - OIK tjugoförsta i första tjugotjugoett
Som matchen utvecklar sig blir ju Ersson vår matchhjälte igen. Det tyckte jag inte efter två perioder men efter tre är det så.
Man kan tycka Brynäs släppte till mycket chanser men faktum är att vi kunde gjort 3 mål i början av tredje... Var inte bara Oskarshamn som skapade...
Man kan tycka Brynäs släppte till mycket chanser men faktum är att vi kunde gjort 3 mål i början av tredje... Var inte bara Oskarshamn som skapade...
+ 12
Sv: Brynäs - OIK tjugoförsta i första tjugotjugoett
Zappaholic: Extra viktig match, lite förståeligt att det blir lite passivt efter 3-1.
Rädslan att tappa ledningen blev större än viljan att stänga matchen.
Poängen viktigast idag, härlig vinst!!👊
Rädslan att tappa ledningen blev större än viljan att stänga matchen.
Poängen viktigast idag, härlig vinst!!👊
+ 18
Sv: Brynäs - OIK tjugoförsta i första tjugotjugoett
{2064}: grattis till segern
Fina resultat överlag idag.
Vill ha Oskarshamn och Hv bakom oss i serien
Trevlig kväll
Fina resultat överlag idag.
Vill ha Oskarshamn och Hv bakom oss i serien
Trevlig kväll
+ 8
Sv: Brynäs - OIK tjugoförsta i första tjugotjugoett
{2064}: Klart bättre? Vi klrde över Oik i första. Dom pressade ner oss i tredje och en hyfsat jämn mittperiod. Ser inte att dom var klart bättre.
+ 15
Sv: Brynäs - OIK tjugoförsta i första tjugotjugoett
Huge: herrejösses vad skön...t
Nu släpper en del av den ångest som plågat mig hela året. Ingenting är klart ännu men det blåser härliga vindar!
Nu släpper en del av den ångest som plågat mig hela året. Ingenting är klart ännu men det blåser härliga vindar!
+ 2
Sv: Brynäs - OIK tjugoförsta i första tjugotjugoett
{2064}: De blir ju lite skenbart bättre då vi mest bevakar, tyvärr. Laget inser ju hur grymt viktiga poängen är ni och då blir det lätt lite så här.
+ 7
Sv: Brynäs - OIK tjugoförsta i första tjugotjugoett
JanT: vilken härlig kväll! Underbart kämpat och nu slutspelsplats!!
Jag kommer att fira med en sexa Abelour 12 årig 👍👍👍👍👍
Jag kommer att fira med en sexa Abelour 12 årig 👍👍👍👍👍
+ 5
Sv: Brynäs - OIK tjugoförsta i första tjugotjugoett
bradberry: Dags att lufta Andrén mot Växjö och låta Ersson vila.
+ 15
Sv: Brynäs - OIK tjugoförsta i första tjugotjugoett
{8975}: Det är en no brainer med Andrén mot Lakars
+ 3
Sv: Brynäs - OIK tjugoförsta i första tjugotjugoett
{2064}: Löjlig kommentar - OIK var inte det klart bättre laget i denna match. Eller du slog på TVn när Brynäs började bevaka ledning i tredje?
+ 3
Sv: Brynäs - OIK tjugoförsta i första tjugotjugoett
eltifoso: nu är vi bara några hängmatcher bakom er i serien
+ 1
Sv: Brynäs - OIK tjugoförsta i första tjugotjugoett
Blå grottan: Vem vann närkamperna? Vem vann skotten? Vem drev det offensiva spelet? I två av tre period var det OIK. Klart man kan bevaka ledning genom att droppa ut puck efter puck, slå icingpuckar, hålla dem på utsidan osv.
Gillar Brynäs cynism för det är poängen som gäller, inget annat, men det hindrar inte att OIK var det bättre laget.
Gillar Brynäs cynism för det är poängen som gäller, inget annat, men det hindrar inte att OIK var det bättre laget.
+ 2
« Föregående · 2132315 · Nästa »