1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 778962 inlägg · 7967 ämnen

Brynäs -Rögle 2021-02-28


Sv: Brynäs -Rögle 2021-02-28
Forsberg 1978: Ser ut som en träning i B-hallen. Vilken avslagen match...

Sv: Brynäs -Rögle 2021-02-28
{363}: Snacka om otur

Sv: Brynäs -Rögle 2021-02-28
Allvarligt Andrén, kan du göra EN bra match tack? Är det för mycket begärt?

Sv: Brynäs -Rögle 2021-02-28
Pucken studsar obehagligt för Andren...
Ja den gick mot mål....

Sv: Brynäs -Rögle 2021-02-28
Andrén????

Sv: Brynäs -Rögle 2021-02-28
Bara i Brynäs.....
Ska man skratta eller gråta..

Sv: Brynäs -Rögle 2021-02-28
Auchinleck:
att Berglund måste sätta in en kärringtackling??SVAGT

Sv: Brynäs -Rögle 2021-02-28
Auchinleck: Blir väl 5 matcher i efterhand...

Sv: Brynäs -Rögle 2021-02-28
Blå grottan:
Att Berglund klarade sig från en tvåa där var ett under.


Sv: Brynäs -Rögle 2021-02-28
Oj vad han förstärker där, nuddar knappt

Sv: Brynäs -Rögle 2021-02-28
Forsberg 1978: Nyberg är ju för stark där, lyfter klubban underifrån till ansiktet...

Sv: Brynäs -Rögle 2021-02-28
Ojojoj vilken usel inledning vi får inte ens låna pucken....

Sv: Brynäs -Rögle 2021-02-28
Laget:
Uppladdat:

500x0-c49af76e-c7ff-4516-add3-1ac5417bae4f.jpeg


Sv: Brynäs -Rögle 2021-02-28
bradberry: Andren målis idag

Sv: Brynäs -Rögle 2021-02-28
SnowKing: Wikegård är i Oskarshamn så den frasen avstår vi gärna ikväll...

Sv: Brynäs -Rögle 2021-02-28
{8399}: . Märkte du att örebro var solklart offside på 2-1 målet i tisdags så nu har vi jämnat ut det också.

Sv: Brynäs -Rögle 2021-02-28
Brooklyn forever: lite udda formulering men det är ju korrekt. Vi har 10 forwards anmälda till matchen

Sv: Brynäs -Rögle 2021-02-28
{8399}: ikväll gäller det gubbar!

Sv: Brynäs -Rögle 2021-02-28
Brooklyn forever: Ser att Rögle saknar ett antal bra spelare, hoppas vi ger de en bra match idag

Sv: Brynäs -Rögle 2021-02-28
{8846}: Ser att Brynäs på twitter skriver: Fem forwardspar när vi möter Rögle ikväll
Ska bli intressant att följa matchningen

Sv: Brynäs -Rögle 2021-02-28
Brooklyn forever: Japp, helt rätt att låta Ölund få spela i en "hetare" omgivning. Det är han värd.

Hoppas att Brynäs klarar av att spela stabil hockey i 3 perioder ikväll och inte som matchen sist. Backsidan som du säger är väl lite utav en akilleshäl just nu.

Blir skönt med Bertilsson och Ingman tillbaka inom snar framtid förhoppningsvis.


Sv: Brynäs -Rögle 2021-02-28
{8399}: Gillar omstuvandet i kedjorna och att Ölund får en bättre omgivning. Det är backsidan som är frågetecknet. Nu är två extraforwards uppsatta och 6 backar. För inte ska väl Alcen lira back, hus

Sv: Brynäs -Rögle 2021-02-28
{8399}: Skulle vilja se
Andrén i målet, länge sen sist.

Danielsson-Ölund-Berglund
Desch-Sallinen-Kvist
Harper-Palve-Gunler
Molin-Pettersson-Mannberg /Birgersson extra

Ingenting är omöjligt så jag hoppas på någon form av poängutdelning till Brynäs ikväll.
Forza Brynäs 🖤💛♥️

Sv: Brynäs -Rögle 2021-02-28
{8399}:
Jag tippar inget resultat ikväll... men, slutordet från Wikegård efter matchen blir... "där ser man att motivation slår klass" ;-)

Sv: Brynäs -Rögle 2021-02-28
{8399}: Ser bättre ut nu med möjligheten att få ihop bra femmor. Dessutom är det ett topplag vi möter.
Förlusten mot LHC var förutsägbar. BIF i en s k sexpoängsmatch mot ett bottenlag slutar statistiskt med förlust. Den statistiken hade Anthon Hansson koll på. I pausen till tredje perioden sa han till grabbarna att ta det lugnt. Ni kommer att förlora.
Ikväll ser det ljusare ut. Och spelare tillbaka. Gäller att ha intensiteten i alla tre perioderna.

Sv: Brynäs -Rögle 2021-02-28
{8399}: Hoppas vi håller siffrorna nere!

Brynäs -Rögle 2021-02-28
Nu drar vi igång försnacket och sen håller vi tråden igång till midnatt.
Harper och Molin tillbaka, hur formerar vi laget?
Kommer PP att funka bättre nu med Harper och Molin i lager, frågorna hopar sig och svaren kommer under kvällen.

« · 2135714

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
{Tommy}: Vore tråkigt om du lämnade Tommy. Många som uppskattar dig härinne
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)