Brynäs -Rögle 2021-02-28
« Föregående · 2135714 · Nästa » Till forumet
Sv: Brynäs -Rögle 2021-02-28
Forsberg 1978: Ser ut som en träning i B-hallen. Vilken avslagen match...
+ 3
Sv: Brynäs -Rögle 2021-02-28
Lindström: Ja det är helt sjukt. Ska vi ens
ha 15-20% chans att rubba Rögle så måste en målvakt spika igen. Tyckte han började lovande... Sen kommer säsongens groda. Står han å sover på den eller...? Skymd eller inte- Den ytan ska han spika...
ha 15-20% chans att rubba Rögle så måste en målvakt spika igen. Tyckte han började lovande... Sen kommer säsongens groda. Står han å sover på den eller...? Skymd eller inte- Den ytan ska han spika...
Sv: Brynäs -Rögle 2021-02-28
{363}: nu kan vi inte spela på resultatet längre , nu måste vi upp i banan och skapa målchanser ...
Ser inte jätte giftiga ut ikväll
Ser inte jätte giftiga ut ikväll
Sv: Brynäs -Rögle 2021-02-28
Jim80: MAAAANNNNBERG NYTTTT KONTRAKT.
Ankle breaking Pettersson också
Ankle breaking Pettersson också
+ 8
Sv: Brynäs -Rögle 2021-02-28
Alfred : Alltså vad fan gör nummer 16 i RBK i hörnet när brynässpelaren vänder in pucken mot mitten precis innan målet? Försöker han filma så jävla dåligt, eller såg jag fel?
Sv: Brynäs -Rögle 2021-02-28
Och 5-12 i skott är helt normalt. Varför släpper vi till så många skott varje match?
Sv: Brynäs -Rögle 2021-02-28
Otroligt viktigt att det står 1-1 nu. Annars hade det nog blivit värre än vad det kan bli just nu
+ 1
Sv: Brynäs -Rögle 2021-02-28
Mattson: För att vi är ett ganska så mediokert hockeylag med en suddig försvarsidentitet?
Sv: Brynäs -Rögle 2021-02-28
Mattson: Igelkottar älskar mjölk och puckar. Det är sen gammalt.
Vi må ha en hel del på skadelistan men Rögle ställer upp med en 12-årig back. Det är strongt.
Vi må ha en hel del på skadelistan men Rögle ställer upp med en 12-årig back. Det är strongt.
+ 1
Sv: Brynäs -Rögle 2021-02-28
Zappaholic: Jag trodde PA var här för att fixa till det. Spelmässigt ser jag inget lag som är sämre i serien. Trots ett hyfsat lag på pappret.
Sv: Brynäs -Rögle 2021-02-28
Soffdomaren: Jag tror att han sväljer en kroppsfint med hull och hår så han slår knut på sig själv 😉
Sv: Brynäs -Rögle 2021-02-28
Zappaholic: Skönt ändå att Peter börjar förstå att det är dåligt och säger det i intervjun nu. Inte bara att ”det ser bra ut, små steg”
Sv: Brynäs -Rögle 2021-02-28
Alfred : Marcus Björk... Är det bara jag som börjar tröttna på honom? Jävla kladd två ggr om ger Rögle pucken...
+ 3
Sv: Brynäs -Rögle 2021-02-28
Hur kan våran målis göra sig mindre än vad pucken är?
Han skulle fan få jobb på valfri cirkus.... 🤬
Han skulle fan få jobb på valfri cirkus.... 🤬
+ 1
Sv: Brynäs -Rögle 2021-02-28
Alfred : Men för i helvete!! Pissbyte direkt. Nedtryckta i skorna som om det vore 5 mot 3. Uselt!
Sv: Brynäs -Rögle 2021-02-28
Alfred : Börjar bli sent att lägga om spelet. Eller tror han att det löser sej om det får rulla på så här?
Sv: Brynäs -Rögle 2021-02-28
munkas: Vi blir ju inte ens nedtryckt. Vi har kontroll på pucken flera gånger men ger bort den gång på gång
+ 1
Sv: Brynäs -Rögle 2021-02-28
Finns det nån vinnare i detta lag? Alla bara glider omkring och är rädda för att tävla. Vilket jäkla menlöst lag.
*Råka skriva i fel ämne tidigare.
*Råka skriva i fel ämne tidigare.
Sv: Brynäs -Rögle 2021-02-28
Mattson: Där stängde jag av, jag orkat inte.
Tyvärr omöjligt att vinna utan storspelande målis.
Tyvärr omöjligt att vinna utan storspelande målis.
Sv: Brynäs -Rögle 2021-02-28
Forsberg 1978: Vi ger ju bort mål. Då vinner i all fall inte vi några matcher.
Sv: Brynäs -Rögle 2021-02-28
Forsberg 1978: Pinsam insats, ser ut som landhockey på gatan. Ingen vill vinna, det är för jobbigt. Snart in och fika!
Sv: Brynäs -Rögle 2021-02-28
Stänger av. Rögle jublar knappt. En dag på Ica, köper majs, frukt och ett paket cigg och rycker på axlarna och går hem. En dag på jobbet, inget märkvärdigt.
+ 1
« Föregående · 2135714 · Nästa »