Brynäs -Rögle 2021-02-28
« Föregående · 2135758 · Nästa » Till forumet
Sv: Brynäs -Rögle 2021-02-28
Zappaholic: Jag trodde PA var här för att fixa till det. Spelmässigt ser jag inget lag som är sämre i serien. Trots ett hyfsat lag på pappret.
Sv: Brynäs -Rögle 2021-02-28
Soffdomaren: Jag tror att han sväljer en kroppsfint med hull och hår så han slår knut på sig själv 😉
Sv: Brynäs -Rögle 2021-02-28
Zappaholic: Skönt ändå att Peter börjar förstå att det är dåligt och säger det i intervjun nu. Inte bara att ”det ser bra ut, små steg”
Sv: Brynäs -Rögle 2021-02-28
Alfred : Marcus Björk... Är det bara jag som börjar tröttna på honom? Jävla kladd två ggr om ger Rögle pucken...
+ 3
Sv: Brynäs -Rögle 2021-02-28
Hur kan våran målis göra sig mindre än vad pucken är?
Han skulle fan få jobb på valfri cirkus.... 🤬
Han skulle fan få jobb på valfri cirkus.... 🤬
+ 1
Sv: Brynäs -Rögle 2021-02-28
Alfred : Men för i helvete!! Pissbyte direkt. Nedtryckta i skorna som om det vore 5 mot 3. Uselt!
Sv: Brynäs -Rögle 2021-02-28
Alfred : Börjar bli sent att lägga om spelet. Eller tror han att det löser sej om det får rulla på så här?
Sv: Brynäs -Rögle 2021-02-28
munkas: Vi blir ju inte ens nedtryckt. Vi har kontroll på pucken flera gånger men ger bort den gång på gång
+ 1
Sv: Brynäs -Rögle 2021-02-28
Finns det nån vinnare i detta lag? Alla bara glider omkring och är rädda för att tävla. Vilket jäkla menlöst lag.
*Råka skriva i fel ämne tidigare.
*Råka skriva i fel ämne tidigare.
Sv: Brynäs -Rögle 2021-02-28
Mattson: Där stängde jag av, jag orkat inte.
Tyvärr omöjligt att vinna utan storspelande målis.
Tyvärr omöjligt att vinna utan storspelande målis.
Sv: Brynäs -Rögle 2021-02-28
Forsberg 1978: Vi ger ju bort mål. Då vinner i all fall inte vi några matcher.
Sv: Brynäs -Rögle 2021-02-28
Forsberg 1978: Pinsam insats, ser ut som landhockey på gatan. Ingen vill vinna, det är för jobbigt. Snart in och fika!
Sv: Brynäs -Rögle 2021-02-28
Stänger av. Rögle jublar knappt. En dag på Ica, köper majs, frukt och ett paket cigg och rycker på axlarna och går hem. En dag på jobbet, inget märkvärdigt.
+ 1
Sv: Brynäs -Rögle 2021-02-28
Är nog det sista vi ser av Andrén.
Tydligt tecken att varken laget eller tränarna tror på honom. Tydligt markering
Tydligt tecken att varken laget eller tränarna tror på honom. Tydligt markering
+ 2
Sv: Brynäs -Rögle 2021-02-28
munkas: det var den matchen det. Men glöm inte att Brynäs har många färre matcher spelade än bottenkonkurrenterna så du kommer att få se fler Brynäsförluster
Sv: Brynäs -Rögle 2021-02-28
Zappaholic: Exakt detta jag påtalat typ 200 gånger tidigare. Avsaknaden av eget spel = passningsspel och puckbehandling är obefintligt. Dessutom är avsaknaden av speluppbyggnad också något som lyser igenom.
+ 2
Sv: Brynäs -Rögle 2021-02-28
{8399}: Man skäms. Rögle har lekstuga och skrattat gott åt oss och våra återkommande nystarter.
Sv: Brynäs -Rögle 2021-02-28
OveForShow: Exakt, de har redan börjat planera var de ska köpa tunnbrödrulle på väg till hotellet.
+ 1
Sv: Brynäs -Rögle 2021-02-28
Bara att inse att allt annat än kval är som ett SM Guld, ledningen måste agera och få hit en avlastning till Ersson.
Dags för fyran nu så man kan stänga av.
Dags för fyran nu så man kan stänga av.
+ 1
Sv: Brynäs -Rögle 2021-02-28
Lunkan: Men det där var petigt av domaren. Gustafsson är ju långt utanför målgården och Danielsson ska åka mellan honom och målet.
Tycker det var larvigt.
Tycker det var larvigt.
Sv: Brynäs -Rögle 2021-02-28
Oskarshamn tycks ha värvat sej från kvalet. Vass sportchef tydligen. Mycket talar för att det blir seriens två sämsta försvar som kvalar, BIF och LHC.
Sv: Brynäs -Rögle 2021-02-28
Lunkan: inte ofta man håller på leksand och växjö...det är där vi får hoppas på nu..att de lagen tar poäng. Det får inte bli för stort glapp igen...
+ 2
Sv: Brynäs -Rögle 2021-02-28
mattiask: Ja så är det ju. Och än värre blir det när skadelistan ser ut som den gör.
+ 1
Sv: Brynäs -Rögle 2021-02-28
Supportern: Skönt att HV tappade ledningen väldigt snabbt. 1 - 2 nu.
+ 2
Sv: Brynäs -Rögle 2021-02-28
Hahaha det va verkligen ett bevis på att det inte finns någon rättvisa i denna sporten....
« Föregående · 2135758 · Nästa »