BRYNÄS-Saik 140201
« Föregående · 1610445 · Nästa » Till forumet
Sv: BRYNÄS-Saik 140201
maddog1970: Fanns absolut ingen anledning för Granis att inte byta när klubban går av i anfallszon.
Sv: BRYNÄS-Saik 140201
Bertilsson är ett levande bevis på att det inte räcker att få tillbaka alla skadade spelare. Man måste vänta på att dom får nåt som liknar matchform också.
Med Johansson i mål hade Brynäs lett med 3-0.
+ 5
Sv: BRYNÄS-Saik 140201
Nu ser man vad fel det blir med spelare som kör vidare utan klubba...Backarna släpper sidan där granis jobbar hem. Hade han bytt så skulle backen tagit den ytan istället....
Sv: BRYNÄS-Saik 140201
bradberry:
Sunken bjuder på 2 mål i derbyt
Bertil bjuder på 2 ikväll
Honken kan inte rädda puckar oskymd rakt framifrån
De där jävla skadorna!
Sunken bjuder på 2 mål i derbyt
Bertil bjuder på 2 ikväll
Honken kan inte rädda puckar oskymd rakt framifrån
De där jävla skadorna!
+ 4
Sv: BRYNÄS-Saik 140201
Fyfan vad onödiga mål vi släpper in. Amatör-mässiga backar och lata forwards, ytterligare två mål som kan undvikas av vilket hårt arbetande lag som helst.
Sv: BRYNÄS-Saik 140201
Känns jävligt surt att ligga under på två skitmål. Nu är det bara att hålla ner siffrorna i tredje. Skit!!
+ 1
Sv: BRYNÄS-Saik 140201
rafalski: Haha, bara att skratta åt motflytet.
Kvittering och Lindgren är millimeter från att göra 2-1.
Bertil snubblar, Granis klubba går av, två spelvändningar och 2 mål i arslet istället.
Tungt....
Kvittering och Lindgren är millimeter från att göra 2-1.
Bertil snubblar, Granis klubba går av, två spelvändningar och 2 mål i arslet istället.
Tungt....
+ 1
Sv: BRYNÄS-Saik 140201
Tommy: Dragskott! Ska inte Honken stänga där?
Patetiskt med 1-3. Blir så när bra lag med flyt möter mindre med bra lag med oflyt...
Sv: BRYNÄS-Saik 140201
Kommentatorn verkar inte ens ha märkt att Bertil ramla.
Alltså HARJU, JOBBA HEM DIN ÖVERBETALDA LATA JÄVEL.
+ 5
Sv: BRYNÄS-Saik 140201
jag har sagt det förut men säger det igen.... Ett kungarike för 8 st stabila backar
Sv: BRYNÄS-Saik 140201
Brynäsgubbe: Sundlöv din lilla alibisportchef, hur kan du omöjligt se vilken jävla katastrof det är på backsidan? Gör något för faan!
+ 4
Sv: BRYNÄS-Saik 140201
rafalski: han kan ju ta på sig 2 mål idag iallafall. ..bänka. helvete så arg nu...alltid så billiga jävla skitmål
Sv: BRYNÄS-Saik 140201
maddog1970: va fan håller Bertilsson på med? Är han även full på isen? Bänka!!!
Sv: BRYNÄS-Saik 140201
maddog1970: Känns ju som Bertil kan få rehaba ett tag till. Inte ett rätt sedan han kom tillbaka...
Sv: BRYNÄS-Saik 140201
bifhjärta: ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNNNNNNTTTTTLLLLLLIIIIIIIIIGGGGGGEEEEEEENNNNNNN!!!!!!
Rättvist!
Rättvist!
Sv: BRYNÄS-Saik 140201
Nu kommer det att vända, jag har stängt av och är på väg in till Helsingborg City för lite Heavy Metal, Hardcore Superstar är på besök :-)
Redigerad kommentar
+ 1
Sv: BRYNÄS-Saik 140201
Haha...
Vilken jävla idioträddning när Sunken har halvöppet mål.
Marginaloflytet fortsätter att grina oss i ansiktet...
Vilken jävla idioträddning när Sunken har halvöppet mål.
Marginaloflytet fortsätter att grina oss i ansiktet...
Sv: BRYNÄS-Saik 140201
Tror att Thuresson frågade om dopningsråd av Rahm... Karln verkar ju förfan vara sponsrad av Valium....
+ 1
Sv: BRYNÄS-Saik 140201
En liten kneeing på JE så tar vi in någon bättre till Sotji.....Tror inte många skulle gråta över det?
Sv: BRYNÄS-Saik 140201
Riktigt bra BP.
Granis ser bra ut idag
Warg är en bra värvning
Honken är grym
1a linan osynliga
Granis ser bra ut idag
Warg är en bra värvning
Honken är grym
1a linan osynliga
Sv: BRYNÄS-Saik 140201
maddog1970: Han letar efter SUNDLÖV som är ute efter lågpriser... Kvalite affär
Sv: BRYNÄS-Saik 140201
Brynäsgubbe: Ja, ska han ändå ta en tvåa för slashing kan han väl göra det ordentligt?
Sv: BRYNÄS-Saik 140201
Brynäsgubbe: Alt; domarna tar jävligt tveksamma tvåor för slashing ibland. Som den här...
« Föregående · 1610445 · Nästa »