BRYNÄS-Saik 140201
« Föregående · 1610445 · Nästa » Till forumet
Sv: BRYNÄS-Saik 140201
maddog1970: Fanns absolut ingen anledning för Granis att inte byta när klubban går av i anfallszon.
Sv: BRYNÄS-Saik 140201
bradberry: Ja, Honken ska ta båda.
5 raka mål i baken nu, som vi gett bort gratis på nåt sätt.
Man vet ju att sånt här vänder, men det är likförbannat tungt varje gång man råkar ut för det....
5 raka mål i baken nu, som vi gett bort gratis på nåt sätt.
Man vet ju att sånt här vänder, men det är likförbannat tungt varje gång man råkar ut för det....
Sv: BRYNÄS-Saik 140201
70 Rodrigues: Klart att det inte är otur. Jävligt skickligt av SAIK när Bertil ramlar och Granis klubba går av...
Sv: BRYNÄS-Saik 140201
micke63: Bara om Starkbaum tar över. Schweizerosten Johansson hade släppt båda målen + 3-4 till.
Sv: BRYNÄS-Saik 140201
Det blir bra med två hemmamatcher mot HV i kvalet. Två mille rätt ner i fickan.
+ 4
Sv: BRYNÄS-Saik 140201
rafalski: Svårt att tro på det här laget utan Starky. Det blir för ihåligt. Spelarna vet om att det kan sippra in billiga puckar när Honken står. Och Johansson.
Sv: BRYNÄS-Saik 140201
Honken! Vad ska man säga? Känns som det är något som ligger och stinker i kylen.....
Sv: BRYNÄS-Saik 140201
Intressant att Brynäs bästa spelare förra matchen inte får spela alls. Kunde ju vara bra att veta om han faktiskt håller på den här nivån mer en en match. Brodecki alltså.
+ 2
Sv: BRYNÄS-Saik 140201
Zappaholic: Har det någon betydelse om man max mäktar med sätt göra 1-2 mål framåt?
Dags att dom sk bärande spelare gör sitt jobb kanske?
Harju till - Valbo, Tierp eller Almtuna te x.
Dags att dom sk bärande spelare gör sitt jobb kanske?
Harju till - Valbo, Tierp eller Almtuna te x.
+ 1
Sv: BRYNÄS-Saik 140201
Fö bästa kommentatorn som varit i Gävle
Så tycker jag, ngn kanske har en annan åsikt
Så tycker jag, ngn kanske har en annan åsikt
Sv: BRYNÄS-Saik 140201
Lindström: Hur har segerprocenten sett ut med Starky sen han kom jämfört med nu när han varit skadad? Koll på det?
Sv: BRYNÄS-Saik 140201
Zappaholic: ser hellre en spelare göra några fula saker ibland, än osynliga typer som Purjo och Thure, mfl....
Sv: BRYNÄS-Saik 140201
Rossa: Är det bara jag som tycker vi börjar se piggare ut i spelet igen?? Däremot behöver vi snurra mindre ute vid sargkanterna och komma in på mål...
Redigerad kommentar
Sv: BRYNÄS-Saik 140201
Hu så spännande! Ska vi komma ikapp?
Är Bertil bänkad? Ska honken hålla nollan i tredje?
Är Bertil bänkad? Ska honken hålla nollan i tredje?
+ 1
Sv: BRYNÄS-Saik 140201
Brynäsgubbe: Kombinationen av vår svacka samt det faktum att SAIK är väldigt skickliga i sitt försvarsspel är förödande för oss. Vi skapar inte så mycket.
Det syns att Ledseniögat-Bert har studerat Luleås försvarsspel.
Sv: BRYNÄS-Saik 140201
Rossa: Kvalserien? Hur tänker du nu? Ska vi tappa 19 poäng på Örebro på tio matcher?
Sv: BRYNÄS-Saik 140201
LHC & Brynäs är sjukt lika denna säsong. Båda gör mycket mål, har ingen fungerande defensiv och halvtaskig inställning till flertalet matcher samt två mysgubbar i båset.....
+ 3
Sv: BRYNÄS-Saik 140201
tjugo8: Tycker kommentatorn gör ett bra jobb. Lite orutinerad men potential...
+ 1
Sv: BRYNÄS-Saik 140201
Zappaholic:jag är på lite stingslit humör... givetvis tror jag inte det blir kvalserien. Avd verklighetsförankring
Sv: BRYNÄS-Saik 140201
smallround: Tycker det är tidigt att ta ut målisen på mer än tre minuter kvar.
+ 1
Sv: BRYNÄS-Saik 140201
inget slutspel iår.. Vad gör Tommy Jonsson? Kan vara den mest tråkigaste och okunnigaste tränaren i Sverige..
+ 2
Sv: BRYNÄS-Saik 140201
Sen 1-3 är den här matchen död. Finns trots allt hopp om poäng framöver. Vi gjorde det bra fram tills 1-2 men sen föll det ihop.
Nordqvist bra som vanligt och hyfsat i övrigt.
Bertilsson usel sen comebacken och borde få vila nån match.
Brodin har inte många rätt + en jävla massa skitutvisningar.
Blir nog inga fler poäng förs Starkbaum är tillbaka.
Nordqvist bra som vanligt och hyfsat i övrigt.
Bertilsson usel sen comebacken och borde få vila nån match.
Brodin har inte många rätt + en jävla massa skitutvisningar.
Blir nog inga fler poäng förs Starkbaum är tillbaka.
Sv: BRYNÄS-Saik 140201
Zappaholic: Varför ta ut överhuvudtaget. Försämrar ju bara målskillnaden ännu mer. Finns ju inget som tyder på att vi var på gång att hämta ikapp
Sv: BRYNÄS-Saik 140201
Rumpelstiltskin: Okunnigaste? Vad grundar du det på?
I övrigt tycker jag vi gör en helt ok match, små marginaler gör att det blir1-2 istället för 2-1. Ett klart fall framåt.
+ 2
« Föregående · 1610445 · Nästa »