1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 778925 inlägg · 7967 ämnen

Brynäs - Skellefteå AIK


Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
Fanzin: Ja fyfan minst 7,500-8,000 .. är det någon match man ska gå på denna säsong så är det den på Lördag! ;)

Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
Fanzin:
Jag kommer på lördag!!!

Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
hajen5: Ja,2 pinnar är bättre än ingen.Men att det ska daltas så in i helvete i försvaret??

Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
Ruggig toppmatch i Läkerol Arena på lördag. Hoppas på om inte bästa publiksiffran i år i alla fall den näst bästa. 6400 idag ca, nog borde det kunna bli över 7000 på lördag. Om inte närmare 7500? Vad tror ni?
Perfekt Hockeylördag i alla fall..

Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
Mixed emotions - minst sagt. Fan ett sånt gäng skall de väl köra över. Skönte med de bärgade två poängen i alla fall.

Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
rafalski: Han är helt jävla otrolig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
rafalski: Prins* inte kung

Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
sylf: tur Brynäs, säkert SAIK's sämsta match :-))

Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
rafalski: Bäckström

Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
den här killen finns det inga ord för!

Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
Synd att det kom minutern för senare .. FYRA POÄNG till BÄCKSTRÖM ikväll, TVÅ poäng till BIF och en ANDRA plats i tabellen .. så sammanfattar jag denna målkavalkad.

Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
Bissett19: in med bicek på isen!! ;)

Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
Bissett19: Bäckström, vilken kung.

Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
jaaaaaaaaaaaaaaaa

Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
HAHAHHA:D
jAAAAA:D

Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
Vem annars än BÄCKSTRÖM!!!!!!!! :D:D

Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
Bif_FANS: Kom igen nu!.
nolander sätter den från blålinjen!

Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
gör man fel mål på en å samma match ska man fan vinna den!

Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
wap.hockeysnack.com
Brynäs kryssar vidare,nu får Sjödda revanchera sej i sudden?

Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
Ström och Sjödda får sova sked i frysboxen inatt.

Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
lillovechkin: och Anders söderberg

Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
rafalski: Mmm nu ska vi iallafall tammefan vinna i ÖT.. 1p är blää

Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
Bif_FANS: Lr Wernblom!

Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
rafalski: Fy fan vad dom bränner chanser, 1 pinne känns som torsk ikväll, endast en seger i OT kan bli liiite plåster på såren.

Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
aja blir inga 3poäng .. väldigt väldigt väldigt x100 surt .. menmen

Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
åååååååhhh Vad jag HATAR SAIK!!

Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
Får väl ta den i SD då

Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
10 kvar .. PP ..

Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
Sätt den nurå!:@

Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
åh är så pisst off ..

Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
åh är så pisst off ..

Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
rafalski: Nej , låt det inte bli värre.
IFK vände åh vann mot Djurgårn i andra halvlek..
Bara inte SAIK gör det också.

Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
rafalski: kom igen nu brynäs

Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
65selander: Jävligt klantigt att dra på sig två utvisningar i slutet av matchen och Saik kan även vinna det här.

Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
Tack Sjödda och klantström!!

Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
ja nu äre väl ba å släppa in 5-6 med .. skulle vara sååå typiskt denna match

Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
jimmy_90_bif: herr gud

Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
lillovechkin: Tack Sjödda

Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
vrf dom gjorde så senast också..

Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
Åsså Wernblom åh!:@:(

Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
rafalski: Tack Sjödda

Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
Det här håller vi nog inte!

Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
5-5

Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
rafalski: Fitta!:@

Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ VARFÖR!!!???????

Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
Inte klokt!

Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
sylf: Och då drar Ström på sig en utvisning + Sjödda, nu osar det. Släpp för fan inte det här nu.

Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
Dackel går från egen, sätter pucken i krysset!

Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
måste det bli sådan en nervös avslutning .. men det är väl typiskt i en sånhär match ;P haha

Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
Nu finns risken att datorn åker ut genom fönstret :-(

« · 769409 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Bengt Ramen: Fan jag skulle ju inte skriva mer, men jag ber om ursäkt om du tog det på allra sämsta (AI sätt), Min avsikt var inte att vara jävlig mot någon. Det var ärliga frågor utifrån din attityd gentemot spelreklam. Jag blev ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)