Brynäs-Skellefteå sextonde januari
« Föregående · 2128282 · Nästa » Till forumet
Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
Huge: Såja!!
Förstår faktiskt inte varför domarna alltid tillåter spelarna att köra klubban i ryggslutet på spelare lite halvhårt så de tappar puck eller balans. I min kopia av regelboken är det utvisning.
Förstår faktiskt inte varför domarna alltid tillåter spelarna att köra klubban i ryggslutet på spelare lite halvhårt så de tappar puck eller balans. I min kopia av regelboken är det utvisning.
Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
Bästa 8 minuter Brynäs har gjort på länge! Ske har inte haft nåt alls.
+ 4
Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
xxxx BIF xxxx: Även ett bra boxplay. Märks att de har skridskostarka forwards inne i BP: Då kan man sätta in en hög press snabbt efter utrensningarna från egen zon.
Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
Vi hade full kontroll på pucken i egen zon och ger bort den innan målet.
Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
Såklart bedrövligt av Danielsson. Men vore också kul om Andrén kunde ta något..
Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
Forsberg 1978: Brynäs har många ess i ärmen när det ska förstöras en lördag
+ 1
Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
munkas: Vi gör en bra period. Bästa på länge. Sånt kommenterar du aldrig. Så kommer ett rejält misstag, och då ska du genast dit och hånskratta.
Tråkig attityd...
Tråkig attityd...
+ 7
Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
Känslan är att vi har bättre fart i det offensiva, kreativa spelet än vi haft tidigare. Ironiskt att vi då plockar fram de individuella misstagen. Som att vi inte mäktar med att vara kreativa framåt samtidigt som vi är disciplinerade bakåt...
Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
Linköpings kör över OIK så här långt.....
Och där blir Scott skadad igen.....
Och där blir Scott skadad igen.....
Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
bradberry: Mer "zontid" än vanligt i offensiv zon hittills. Framförallt Rödins kedja som lyckas etablera spel där i 5 mot 5. Helt klart individuella misstag som spökar men Skellefteå är bra på att forechecka också.
Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
bradberry: Hjärnskakning...Eller Robert Olsson kanske tycker han filmar?
Så jävla onödigt...bör bli minst fem matcher
Så jävla onödigt...bör bli minst fem matcher
+ 1
Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
Garanterat hjärnskakning, borta ska vi tro 2-3 månader...
FYFAN!
FYFAN!
+ 2
Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
Så jävla onödigt..vad fan tänker idioten med? Jaha..ut och värva Sundlöv.
+ 3
Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
Mattson: Skälvklart på Scott också. Hjärnskakning. 8-12 veckor. Hej kval!
+ 1
Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
Lindström: 0 respekt från Skellefteå idag, kör in i Ersson gång efter gång och nu skadar man Scott..
+ 1
Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
Zappaholic: Respektlöst av Scott mot Nowick enl Olssons sätt att resonera.
Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
Rumpelstiltskin: Pinsamt? Den där tacklingen är minst lika ful som Harpers. Fattar verkligen ingenting hur folk kan tycka att dessa tacklingar ska tillhöra hockeyn?
Han sätter in en tackling med armbågen som tar klockrent i huvudet. Hur kan det INTE vara ett matchstraff?
Han sätter in en tackling med armbågen som tar klockrent i huvudet. Hur kan det INTE vara ett matchstraff?
+ 9
Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
magr: Vilket jävla smutslag, de är dessutom usla, sjukt att de leder😤
+ 4
Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
mattiask: Håller med. Satsningen och utförandet är bedrövligt av Nowick.
+ 4
Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
Davey85: Ja, om Scott blir borta måste Sundlöv tyvärr ut och värva igen. Centeruppsättningen redan vingklippt i och med att Molin har blivit degraderad till ytterforward och Sallinen är som han är.
+ 1
Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
Helvete också - Nu är Scott borta.
Såg ju visst ut att ta i huvudet. Kommentatorn är kass.
Såg ju visst ut att ta i huvudet. Kommentatorn är kass.
+ 4
Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
Rumpelstiltskin: Nej jag håller med. Den här ser jag faktiskt som ett överfall. Han har ingen chans på pucken och sätter upp armbågen. Kommer garanterat bli fem matcher. Men det är klart att vill du ha den hockeyn..
+ 2
« Föregående · 2128282 · Nästa »