Brynäs-Skellefteå sextonde januari
« Föregående · 2128435 · Nästa » Till forumet
Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
Ska vi fortsätta göra bra matcher så behöver vi värva nu. Harper missar 4 matcher till och Scott vågar jag inte ens tänka på. Swishar gärna igen.
+ 4
Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
Mrassarson: Bra spel men en otäck match... Känns som vi har motlut idag...
+ 3
Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
Brynäs spelar som absolut bäst när laget är grinigt! Idag gör vi en bra match, grinigheten finns där, fullt fart sista perioden nu!
+ 2
Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
3 matchstraff hittills denna säsong... Borde vara det sista han nu spelat i SHL. Vamos a la playa - bort från isen bara!
BIF - spela för Scott nu i 3:e!
BIF - spela för Scott nu i 3:e!
+ 8
Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
Tigerhjärta: Äntligen använder vi energin rätt, tidigare på säsongen har det blivit gnälligt och dåligt spel. Nu ser man tacklingar och jävlar anamma istället!
+ 3
Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
bradberry: Samtliga deras mål är slumpartade. Vid första missar en skellefteåspelare skottet och pucken går istället fram till en släpande spelare, ett pucktapp och ett självmål. Svårt att vinna med sånt motflyt.
+ 1
Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
Svensson_62: Har ni sett om det tog i huvudet? Kommentatorn säger inte huvudet men han verkar ju ha rökt på eller nåt.
Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
bradberry: Det visades inte från några bra vinklar, till skillnad från Harpers tackling som vi fick se från flera olika vinklar.
+ 1
Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
Mattson: 3-3 målet var väl en klar offside på saik:s vänsterforward. Kan ngn kolla.
Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
bradberry: jag tror säsongen är körd. Kanske även karriären. Såg riktigt illa ut
Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
{8399}: Verkar ta mot hakan och bröstet mest men Scott slår i bakhuvudet i isen så jag tror det är där hjärnskakningen uppstår. Vi får be till hockeygudarna att det är en lindrig hjärnskakning och att Scott kan vara tillbaka snart. Vår viktigaste spelare tillsammans med Rödin!
+ 2
Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
{8399}: Ser ut som han slår i bakhuvudet i isen när faller också
Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
Treklövern1912: ja det var en skolkar. Varför finns inte coach challenge
Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
Bara lägga allt på deras målis som ser synnerlig mänsklig ut. Då kan det bli tre poäng.
+ 3
Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
xxxx BIF xxxx: Jaha, det var en skitdag. Utöver skador på nyckelspelare spelar vi juniorhockey
Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
Tripping på Rödin och handledsskada?
Varför ingen utvisning?
Vilken jävla pissmatch... Är Anton borta några veckor nu då...?
Varför ingen utvisning?
Vilken jävla pissmatch... Är Anton borta några veckor nu då...?
+ 1
Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
Nu behöver det inte vara så illa kanske, men sättet Rödin direkt tar av sig handsken tyder ju på något väldigt illa. Helvetes skit!
Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
Skagge: Såg mer ut som att han blev trippad och föll konstigt på handen/handleden. Galet solklar tripping som domarna aktivt väljer att inte ta, trist.
+ 3
Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
bradberry: Tycker vi gör en riktigt bra match. Har inte sett detta tempo på hela säsongen. Torskar vi så finns det ändå hopp.
+ 1
Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
Är det en slump att det är just Scott och Rödin som mördarna från Sameland är ute efter?
+ 2
Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
Desch tycker jag har kemi med både Gunler och tidigare Harper
Det gäller att..
..va fan ska de döda vår förstalina idag jävla @$£#€
Det gäller att..
..va fan ska de döda vår förstalina idag jävla @$£#€
+ 1
Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
Mattson: Skellefteå spelar faktiskt riktigt fult i den här matchen. Avspeglar sig i utvisningskolumnen också.
Adam Pettersson visar varför han inte ska spela powerplay. Trist.
Adam Pettersson visar varför han inte ska spela powerplay. Trist.
+ 4
Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
Jävligt klumpig utvisning av Pettersson. Vi hjälper Skellefteå mycket idag. Bra spel, men kostsamma misstag.
Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
Vårat 4 mot 4-spel lämnar mer att önska. Är som att spela BP...
Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
Davey85: Skellefteå drar å andra sidan också på sig onödiga utvisningar. Betydligt fler än Brynäs.
Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
xxxx BIF xxxx: Nästan kvitterat i flytstudsar.
Håll iiiiiii nu för fan, viktigt med poäng...
Håll iiiiiii nu för fan, viktigt med poäng...
+ 1
« Föregående · 2128435 · Nästa »