Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
tompap71: Kul inledning!
Hoppas domarna fortsätter ta för sånt, då vinner vi!
Jajjen:
Man tackar, blir lite kvällsnöje även efter matchen det :)
sylf:
Skrikegård är en jävla pajas som enbart är ute efter att sälja sitt eget varumärke, men liksom alla clowner blir han bara allt sorgligare ju längre han tillåts synas.
Paddan:
- Spelare som är junior kan delta i tävlingen högst två säsonger räknat från elitseriedebut.
- Spelare kan bara utses till Årets Rookie en gång.
- Spelare kan delta i tävlingen under innevarande säsong de fyller 26 år (senast född 1986). Dessa spelare kan endast deltaga under förutsättning att de sammantaget ej spelat fler än 30 matcher i grundserien.
Paddan: Kan inte reglerna. Vet bara att det är Hockeyligan och Svenska spel som står bakom. Och oavsett regelverk - måttstocken är densamma för alla.
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Är det bara jag eller ser/låter inte Jacke jävligt förkyld i inför-matchenintervjun? :/
TJ har lämnat ut felaktiga laguppställningar i hela slutspelet,så den där uppställningen ska vi nog ta med en nypa salt.Kan aldrig tänka mej att Molin går center mellan Silfverberg och Wännström.
Enligt hockeyligan spelar Molin center mellan Silfverberg och Wännström men man har ju maskat laguppställningen förr. Lasse Jonsson är 7:e back, jag hade gärna sett att han startade om han är helt återställd.
Redigerad kommentar
Brynäs har årets bästa back, årets bästa rookie och årets bästa spelare. Nu fattas det bara att laget blir bäst också.
Har all media missat att det är tredje året i rad en brynässpelare får rookiepriset. T.o.m. Brynäs hemsida skriver bara att det är andra året i rad.
Det borde man haft koll på.
Tar på mej skämskudden;)
John K: Hade inte Brynäs stått som motståndare i finalen hade jag också hoppats på SAIK faktiskt.
Redigerad kommentar
Linus Norberg på GD är övertygad om att kedjorna ser ut på detta sätt ikväll:
Ollas, Granström, Johansson
Wännström, Larsson, Silfverberg
Widing, Nordquist, Lavander
Molin, Hansen, Rohdin
Redigerad kommentar
www.brynas.se
Bissett_19: Helt rätt att spela Larsson med Silfverberg.
Jag gissar på att man kommer spela så här:
Ollas - Granström - Johansson
Silfverberg - Larsson - Wännström
Widing - Nordqvist - Lavander
Rohdin - Hansen - Molin
Jag skulle dock gärna se Molin med Widing och Nordqvist istället för Lavander.