Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
« Föregående · 1492346 · Nästa » Till forumet
Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
70 Rodrigues: Saik tillåts att haka, haka och haka- varför uppmärksammar inte experterna det?
Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
sylf: vad är det med borken,vad ska han titta i sina regelböcker för det är ju redan mål. Vilken expert
Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
Per HApps: Har du koll på exakt vad regelboken säger om offside i målgården??
+ 1
Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
Geniet Boork tycker att det har varit Skellefteås period, no shit, domarna har ju för fan sett till att det är så.
Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
70 Rodrigues:
Sant, och det är ju fan sinnessjukt. Spelar ingen roll vilken man håller på.
Har man tekniska hjälpmedel ska dom väl för fan användas.
Sant, och det är ju fan sinnessjukt. Spelar ingen roll vilken man håller på.
Har man tekniska hjälpmedel ska dom väl för fan användas.
Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
foppa78:Äääääääääääääääääääääääntligen åker tomten ut! Kan vi hoppas på mål i PP nu då??
Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
70 Rodrigues: Tydligen infördes 2006 regeln att du får vara i målg så länge du inte stör målvakten. Men varför ringde han?
Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
Per HApps: Dem ringde för att kolla om det var spark eller ej, man får inte ringa ang offside i målgården.
Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
Zappaholic: Domarna har bestämt sig för att bara ta bif utv jävla gamar
Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
foppa78:Det var på svedberg. Sajkot körde döende svanen vid buren
Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
70 Rodrigues: Klubban slås ju för fan ur händerna på brynässpelaren!!!! Jävla amatördomare.
Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
Härmed har regeln offside i målgården utgått ur Svenska hockeyförbundets regelbok.
Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
Zappaholic: Haha, Svedberg räddar och får en tvåa för tripping när saikaren ramlar.
Farsen fortsätter...
Farsen fortsätter...
Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
Som sagt, idioterna vill att Skellefteå ska vinna detta, hur fan är det möjligt att ta en utv i den situationen.
Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
Bedrövligt, så ska idioterna ringa bara för att luderpubliken skriker, vill spy. Självklart så är det en linjedomare från Göteborg som också påverkar!!
Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
foppa78: Man får väl stå i målgården innan puck om man inte stör målisen?
Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
Huge:Fast det är klart Granis gör det rätta!!!
Uuuuuuuuuuuuuuunderbart!!
Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
Huge:Mäktar man med 2 skott på mål på 13 min så ligger man steget efter. ENBART Svedbergs spel som håller oss kvar i mathen såhär långt.
Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
Tripping på Silfverberg som dock reser sig upp för snabbt från knästående, ingen åtgärd av Rönnmark...
Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
70 Rodrigues: Solklar tripping på Silfver. vad gör domarna? inget...
Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
tompap71: Hoppas att det håller i sig. Tydligt är ju att Rönnmark o den andra tattaren har bestämt sig hur denna match ska sluta. Nivån är så låg, så fort Skellefteåpubliken skriker så tar dem en 2:a på oss känns det som.
Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
Zappaholic: Haha, fattades bara en puck out på Svedberg direkt efter den felaktiga tvåan på LJ...
Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
70 Rodrigues:
Trösten är ju att Saik ser ovanligt klen ut i PP med.
« Föregående · 1492346 · Nästa »