Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
Lindström:
Välförtjänt på Bällmär, Kan man önska en liknande på Jimmi Ericsson? För att Robertsson skall få en liknande är väl för mycket begärt ;-
Lindström: Det gör ont att åka på Sunken. Jag sätter 100 kr på att Forsberg ska gråta ut om detta så fort han får chansen.
Och publiken buar...en helt klockren tackling. Och Granqvist letar utv.
Mu sitter den för SAIK, alltid på onödiga utvisningar.
Zappaholic: Men Brynäs-vänner, vad Wikegård tycker och katten skiter lägger jag i samma påse !
Forza Brynäs
Hoppas att domarna börjar blåsa för samma saker som vi får tvåor på nu i sista.
Det bästa vi kan hoppas på är att dom förmodligen slutar att blåsa helt och hållet, utom vid uppenbara mordförsök eller dödsfall...
Zappaholic:
Ja man måste spela mycket enklare när man vet att laget bakom åker och byter. Sånt jävla skitmål att ge bort i en final. Blir vansinnig.
Kul att höra Wikegård: "Bert Robertsson kommer att bli huvudtränare snart"
Ledsen, men att skrika högt (som varit Wikegårds egen specialitet) gör ingen huvudtränare... :-)
pastorn: Lavander måste lägga djupt där så de inte får vända spelet så snabbt.
Nu ska det bli intressant att höra Wikegård. Han kommer säga att enda anledning till att Brynäs är med i matchen är pga av att SAIK inte åkt skridskor i andra.
Efter att Granström åkt på en tveksam utvisning så släpper sedan domarna minst två lägen där det hade gått lika bra att visa ut saik.
Både Ollas och Larsson hakas solklart. Lite synd. Men vi ser bättre ut.
Kämpa Brynäs