Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
sylf:
Skrikegård är en jävla pajas som enbart är ute efter att sälja sitt eget varumärke, men liksom alla clowner blir han bara allt sorgligare ju längre han tillåts synas.
Jajjen:
Man tackar, blir lite kvällsnöje även efter matchen det :)
tompap71: Kul inledning!
Hoppas domarna fortsätter ta för sånt, då vinner vi!
sylf:
Otroligt fint passningsspel innan målet.
Konstig känsla att hålla på Brynäs...
MarcusElving:
Vilan spelar nog in litegranna också, Saik har ju tempot i kroppen fortfarande medans Brynäs hunnit slappna av lite.
Sawchuk:
Nu har ni Brynäsare fått känna på Holloways och Ericssons patenterade luta sig baklänges mot motståndaren och ramla trick.
Lär bli 8-10 liknande innan serien är över.
Redigerad kommentar
Sawchuk:
Vi låter dem fjolla runt och skickar in Silfverberg med ett svar bara, det är lugnt. ;)
Men vad fan är det med domarna? Mäonte indra på att det är svårt att vinna i Skellefteå. Fy fan vad dåliga dom är.
Dålig utvisning på Goren också, kompensation.
Men, det tackar vi för.