Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
70 Rodrigues:
Ren kompensation, det där hade knappast blivit nån utvisning om inte Saik hade haft flera PP redan
arnio:
Härlig förstaperiod, folk som inte håller på något av lagen borde tycka det är riktigt underhållande. Jag håller på att skita på mig hela tiden men gillar hur det utvecklat sig skarpt ändå.
Roger Ramkvist:
Har Wikegård fått en puck i huvet eller? Hylla Brynäs finns väl inte i hans värld annars.
Kul läsning i Modoboken nu, man grinar och ojar sig över hur orättvist det är att vi leder och jämför med nån period i finalen -99 när dom vann skotten överlägset... :-)
Klockrent, enligt min mening.
Huge:
Ja det var just det som förvånade mig, han sågar ju oss för det mesta annars. Nu håller jag faktiskt, mot alla odds, med honom.
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
arnio:
Jinxa inte nu, jag är fortfarande nervös trots fyra burkar nervlugnande pilsner.
:-)
Grymt förarbete av Bertilsson som tar mycket stryk men håller ändå kontroll på pucken och levererar en kanonpassning.
Det är svårt att leda med 3-0 sägs det..
Boxplay nu också såklart.
PRUTT!!!!!
1-3
Så går det när man sitter i utvisningsbåset hela tiden.