Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
Kul läsning i Modoboken nu, man grinar och ojar sig över hur orättvist det är att vi leder och jämför med nån period i finalen -99 när dom vann skotten överlägset... :-)
Klockrent, enligt min mening.
Huge:
Ja det var just det som förvånade mig, han sågar ju oss för det mesta annars. Nu håller jag faktiskt, mot alla odds, med honom.
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
arnio:
Jinxa inte nu, jag är fortfarande nervös trots fyra burkar nervlugnande pilsner.
:-)
Grymt förarbete av Bertilsson som tar mycket stryk men håller ändå kontroll på pucken och levererar en kanonpassning.
Det är svårt att leda med 3-0 sägs det..
Boxplay nu också såklart.
PRUTT!!!!!
1-3
Så går det när man sitter i utvisningsbåset hela tiden.
foppa78:JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄVVVVVVVVLLLLLLLLLLLLLLARRRRRRRRRRR vilket mål!!!!!!
Silfverberg vänder bort Lindgren bakom mål och serverar Martin!
EDIT: Eller var det Klingberg?
Redigerad kommentar