Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
arnio: Hur i helvete kan han åka på den?
VAD I HELVETE GÖR DOMARNA?
Redigerad kommentar
arnio:
Klarar vi ut det hela så har vi helt klart ett mentalt övertag. Men jag vågar inte ta ut något ännu.
mattiaskarlgren:
De utvisningar vi råkar ut för kan man godta, men grejjen är ju att det inte är en konsekvent nivå, det Brynäsarna åker för släpps ofta på Saik.
foppa78:
Jävligt konstigt att det kvittas då dom hade en tvåa på skellefteå innan gruffet började.
Grymt skönt att ta bortasegern direkt, stabil match!
Tråkigt att domarna ska blåsa sönder största delen av matchen dock, frustrerande att kolla på.
Vi vann mot Skellefteå OCH domarna idag, dubbel vinst!
Svedberg är kung i kassen.
Skönt!
Zappaholic:
Brynäs spöade både Skellefteå och domarna i kväll.
Grattis till en bra match!
Redigerad kommentar
Zappaholic:
Nu vågar t o m jag fira segern. Skål på er Brynäsvänner!
sylf: Skellefteå gjorde alla sina mål i PP, det är inte konstigt med tanke på hur många chanser man fick.
Vi får hoppas att domarna kammar till sig till nästa match.
Men det skiter jag i nu för mina herrar vi leder med 1-0 i matcher genom 6-3 borta mot saik sug på den :-))
sylf:
Halva matchen i skämsbåset, i en match som var relativt lugn och snäll. Ja jösses!
Brynäs vinner i vad som jag tycker ser ut som en bandymatch.
Riktigt starkt att vinna trots att Järnkork inte kunde spela och att domarna såg ut att ha satsat hela pensionen på SAIK.
Maken till hemmadomare har i alla fall jag aldrig bevittnat, inte i någon sport över huvud taget.
Underbart Brynäs!!!
Man är inte ens glad,så jävla förbannad på Rönnmark/Lärking.
Hur fan lyckas dom hitta 15 tvåor på Brynäs i en sån mjuk match?
Patetiskt.
Ok,skönt med en bra start.
Qvarre:
Ärligt talat, jag skiter i domarna. Vi vann , det är det enda viktiga. Gnäll på domare lämnar jag åt andra nu.