Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
lu93rowa:
Du har väl inte så långt till Ulvön, finns en jävla massa strömming där har jag hört. ;)
70 Rodrigues:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!
foppa78:tack, men de betyder inte att du får ligga med mig ;)
Om Ulf Lindgren förklarar att man får stå i målgården innan pucken kommer dit, så länge man inte stör målvakten, så är det väl för fan inget att snacka om. Ändå sitter idioten och tjatar om att det målet kommer att diskuteras.
Bara att gratulera oss 8400 som är på plats imorgon, ganska taggad...
Guldet SKA hem!!!
Huge:
Fantastiskt väl genomförd match.... från Svedberg o genom hela laget. 60 minuter utan några större missar. Jag är mycket imponerad och ser fram emot att va på plats imorrn...... ibland är det riktigt kul att va sportfåne ;-))
Tväst: Fastställt, det var ett felaktigt mål!
MOAHHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAHHHHAAAA!!!
Tväst:
3-0 i matcher, i finalen, fattar ni det! Vem fan trodde det i augusti?
tompap71:Sjukt enkel seger, grabbarna behöver inte ens duscha efter matchen dag!!! :)
Taktik i att ta det lungt idag för att köra över semi skoterraggarna morrn!!
Horace76c:
Domarövervakare, eller vad var han, han i eftersnacket..... han svamla ju på som om han inte var nykter.... kan man lita på hans omdömme?
foppa78:
Billig kommentar av Forsberg..... 2 dar efter att han pajasen Robertsson? eller vad hette han..... sakliga o sportsliga ledare man har i Saik. Eller det är väl en signal på hur stressade dom är. De våra är fantastiska :-)))
Tväst:
Är det underligt att nivån på domarna svajar så förbannat när en domare på sidan av säger att målet är ok och nästa säger att det är fel?
foppa78:
Brukar väl alltid firas på stortorget dan efter, det lär garanterat komma upp på hemsidan så fort det är klart! ;o)