Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
claesw: STRAFF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
In med Wännström!!
Zappaholic:
Även en leksing sitter som på helspänd , inte bra för hjärtat =)
70 Rodrigues:Kanon till nästa match är det bara att skallas och köra över målvakter. Sen kan väl nån skjuta pucken i Saiks bås stenhårt 456789765 gånger å sikta på tränarna.
Tortyren fortsätter.
Synd att domaren tar en felaktig utvisning på Ekholm och sen släpper en solklar överkörning av Svedberg (både slash och påkörning samtidigt).
Nya tag Brynäs.
Bara att ladda om och ta guldet på tisdag istället.
Davey_22:
Se det från den ljusa sidan. Nu har ni möjligheten att få njuta av Silfverberg och grabbarna i minst en match till.
Hoppas att flygbiljetterna till Las Vegas går att omboka/avboka.
Tråkigt med Anders Forsberg,haft respekt för honom tidigare.
Tycker han säljer ut sin tidigare rakryggade personlighet genom att kasta skit och gnälla som en liten unge. Trist.
Bert Robertsson och Anders Forsberg, vilka jävla jubelidioter.
Först till fyra... Fokus på tisdagsmatchen nu.
Bad_Brett:
"Hoppas att flygbiljetterna till Las Vegas går att omboka/avboka."
Förstår inte kommentaren.... Du måste ha brustit i läsförståelsen....
Anders Berg: Bert Robertsson är väldigt dålig reklam för svensk elithockey. Väldigt mycket tuff högstadiekille över honom.
Patetiskt att se en vuxen människa bete sig sådär.
Det känns inte bra ändå.....inte bra......gonatt otursbröder
Ja, domarna är verkligen jätteorättvisa mot er. Det är ju domarna som ser till att ni förlorar. Ojäää. Blir int nå guldjubäl i Nedläggning Arena.
Det som måste skrivas in i stadgarna hos Brynäs; är att
Wikegård aldrig någinsin, under några omständigheter,
ska bli tränare i Brynäs. Det måste röstas igenom vid
nästa årsmöte. Större idiot får man leta länge efter.
Nya tag på tisdag, 4-0 i matcher hade nästan varit osannolikt... :-)