Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
« Föregående · 1493779 · Nästa » Till forumet
Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
Hälge: Usch vad nervös jag är nu få detta överstökat nu Brynäs GULD IKVÄLL VILL VI HA!!!!!!!!!
Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
Huss: Tänk om LJ kunde använda sina 94-95 kg på rätt sätt, vilken tillgång han skulle kunna bli.
Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
mattias - 74:
Hon svarar "Jag kommer från Skellefteå så jag vet inte någonting." :)
+ 1
Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
mattias - 74: Hon säger "Jag kommer från Skellefteå så jag vet inte någonting" :-)
+ 1
Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
arnio: ska försöka hehe . Håll nu alla tummar vi har . Vi ha en skön natt mot Oslo inte en helvetesnatt. Lycka till nu
GULDET SKA HEM
GULDET SKA HEM
Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
BRYNÄS4EVER NR1:
Guldet ska absolut hem till Gävle men tror att det blir på torsdag och inte redan i kväll utan på torsdag.
+1 mille i publikintekter och guldfirande på hemmaplan men hoppas så klart på att allt blir klart i kväll.
Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
Qvarre: Usch...
Det är allt jag har att säga om finalen just nu...
Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
sylf: Japp, Honken i mål alltså. Tror han vill visa att han är het och riktigt bra!!
Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
Så jävla vidrigt o höra hur kommentatorerna inkl Jihde och Wikegård står o håller på Skellefteå, FY FAN!!!
Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
sylf: Han har spårat ur fullständigt, t o m när han berömmer Brynäs låter det skit...
Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
70 Rodrigues: Ja helst när Skrikegård tycker Saik ska köra ner klubban i halsen på Granström, moget....
Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
Zappaholic:
Tycker det är rätt med Honken i mål då Svedberg "mänsklig" förra matchen.
Kan bli bra och kan bli anus. Värt att testa.
Tycker det är rätt med Honken i mål då Svedberg "mänsklig" förra matchen.
Kan bli bra och kan bli anus. Värt att testa.
Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
Duttande o fipplande, de har bra chanser att ta avslut men väljer av någon konstig anledning att inte göra det.
Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
Lindström: När SAIK har fått tidigt PP har det varit svårt att starta matcher så enligt Boork...nu när BIF har PP så är det SAIK som spelar bra bp.
Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
70 Rodrigues:Ska göras för snyggt helt enkelt. Byt kant upp till back skott retur, enkelt spel och bra avslut som går på mål.
Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
sylf: Gillar inte vad jag ser just nu, Skellefteå är hetare på allt, ser inte bra ut.
Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
sylf: Vad fan ger de sig på Widing för? Han rör ju inte grinollen i svartgult...
Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
70 Rodrigues: Det brukar ju se ut så här de första minutrarna...det är vi vana vid
Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
Zappaholic: De första 4-5 min kanske, men nu har det gått 10 min och vi kommer ingenstans.
Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
70 Rodrigues: Låt dom skjuta utifrån. Sitter första skottet i mål för oss är det mumma!
Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
sylf: Men för helvete Brynäs vi spelar sm final och kan vinna guld ikväll också vi har inte haft ett skott på mål börja spela hockey för helvete vad är detta???
Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
70 Rodrigues: Håller jag iofs med om...
Men tror vi kommer igen.
SAIK är klart hetare...och bättre.
Redigerad kommentar
Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
Zappaholic: Men va fan jaha BP igen och mål naturligtvis faaaaaaaan
Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
Lindström: Vi får skylla oss själva...nu måste vi upp i banan så detta kanske var bra. Eller inte...ja ni förstår hur jag menar.
Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
Zappaholic: Finns inget annat alternativ. Det här är klart den sämsta perioden såhär långt i finalspelet. SAIK trycker ut oss i hörnen o vi har inget motdrag. Skellefteå dominerar fullständigt över hela banan.
« Föregående · 1493779 · Nästa »
