Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
Qvarre: Hur jävla svårt ska det vara att åka skridskor? Så här bra är inte SAIK, det är vi som bjuder på det mesta.
Känns som att vi är lite tagna på sängen. Förhoppningsvis orkar SAIK inte köra med denna pressen under hela matchen.
foppa78:Ingen som går in å grisar, bara massa duttande. Kroken är han ens med idag?
Ne luktar torsk så det förslår om dom inte börjar spela som ett lag.
De vill vinna i Gävle eller inte alls som det ser ut.
Stolpes på straffen blir allt mer hemsk.
Hoppas vi kan komma ut som ett helt annat lag i andra nu. Vilken jävla holmgång...
70 Rodrigues:Bif blir nerpissade +att ingen står upp.
Hurfan kan han ens få åka av isen efter han skjutit efter signalen?
Nu TJ dags att röra om för att väcka spelarna.
*Lavander sänk Lindström eller annan bärande spelare-Molin in
*Lasse J kör över målisen-In med valfri på bänken, för sämre blir det inte
*Jonte in och veva vilt SNARAST
*Widing du är förlåten, skjut på allt igen
*HELA laget - Visa hjärta förfan.
Annars som väntat: dom kommer ut hårt och är lite mer uppvärmda än oss när dom får sitt PP.
Som förstås uppstår när en av deras stora starka karlar slänger sig på isen, patetiskt billig tvåa som tyvärr straffar oss.
Tycker vi kommer upp lite mer sista 5 efter att ha varit lite tillbakatryckta där Andersén träffar stolpen.
Upp nåt hack nu så kvitterar vi i PP.
Tendenser till bättre spel sista 5 minuterna, men vi måste börja tävla på allvar om vi ska vara med idag. Fatta vilket läge vi har !
Ut och kämpa ner ner dem nu Brynäs.
Redigerad kommentar
De kommer inte orka i detta tempo hela matchen och vi kommer få fler lägen. Tycker vi får vars nöjda med att de bara får ut ett mål av den perioden.
Ny period! Nya förutsättningar...
Zappaholic:Bara att göra som tomten säger; Skjut efter avblåsning, rappa slå & var som döende svanar.
+Åk på deras målis efter VARJE avblåsning
Redigerad kommentar
70 Rodrigues: Detta är ju Sveriges två bästa lag så det vore naivt att tro att vi bara kan alibiåka hem serien med 4-0. Däremot håller jag med dig om att vi är riktigt dåliga och gör SAIK bättre. Jonsson kan inte vara nöjd med detta och han brukar kunna väcka spelarna...
arnio:"jag tycker att det ser bra ut"
*ASG*
Är du mongo på riktigt?
Brynäs bedrövliga. Tvåsiffrigt för SAIK ikväll?
Först till fyra.
Gurra88: Han är ju Brynäsare, vill ju göra allt för att det inte ska märkas. Blir pinsamt... Boorken har nog också sina sympatier hos Brynäs.
Nu vinner vi andra med 3-0 och spelar 1-1 i sista.
Resultat 4-2, Ollas avgör ;-)
Snackar SAIK 1 gång till om attBrynäs filmar ska jag fan spränga hela byn deras.