Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
Medlemmarna fick köpa 8 biljetter var, aningen galet, men Ticnet brukar göra precis samma sak. Å ändå står de och ojar sig när svartabörshajarna säljer dyra Springsteenbiljetter osv. Samma sak nu, biljetter ute för 2 500 kronor styck.
Grattis... Sverige.
Det lustiga är att samma personer som för något år sedan gnällde på att man byggde Läkerolen med för många platser (som då stod tomma) nu gnäller på att det finns för få platser att tillgå....
Jag kan gnälla nu också att vi byggde Läkerolen för stor... Hade vi NÅN gång under grundserien fullsatt?
arnio: Varför det? Är det attraktiva platser tycker du och hur ofta skulle dom fyllas förutom i en semi, final eller derby mot Leksand?
arnio: Haha lägg ner innan jag blir mörkrädd!!
Hur många gånger sedan Läkerolen invigdes har den varit full? Ta reda på det innan du skriver en så korkad kommentar :P
Nu tror jag ju iofs detta fenomen inte är direkt unikt för Gävle meeen....
TJ gjorde smarta saker igår. Bytet av målvakt var genialt, likaså att släppa in Löf och Molin.
Brynäs pp, vad har hänt? Från Elitseriens bästa till slutspelets sämsta. Med SAIKs stressande så får vi ingen bredd i spelet. Enda lösningen som jag ser det är att ha två spelare på blå igen. Då är det lättare att styra från resp sida samt sätta myror i huvudet på Forsberg et al.
Sunkens tackling, världsklass sa Forsberg. + till bägge två.
: -(( Missar period 1 o 2 på torsdag pga affärsresa, kollegorna vill dricka bubbel på flyget för att fira en affär. Själv är jag tveksam, jinxvarning…
Nån som hört något om de släppte några biljetter 09.00? Eller vad är senaste budet?
Honken: Har inte hört nånting men enligt Guldjakten på twitter ska det finnas biljetter kvar.
jävligt konstigt då damerna i brynässhopen sa till mig för 2 timmar sedan att det var heeelt slutsålt!!
Honken: Dessutom verkar hemsidan ha volymproblem.
Vadå hockeyfeber?
Honken: Står i telefonkö till Shopen nu - har stått i 30 min.
Ska verkligen ställa dom mot väggen och fråga vad faan dom sysslar med!
Vilket av dom?
Var ju så otroligt många igår så du får precisera.... :-)
Visstja, vi fick ett PP efter 58 sek när alla var ouppvärmda.
Sen fick vi väl ett som blev rumphugget pga pausvilan.
Ja, sen kom ju den där kompensationen för att jämna ut statistiken vid Jimmie Ericsson spearingförsök.
Där man förstås kompenserade det med att ta ut Ekholm för att ha nuddat deras målvakt.
Hoppas vi får tillåtelse av domarna att träna lite mer PP i morron....
Blir nog svårt att ekonomiskt motivera att bygga ut arenan för x antal miljoner bara för att få kanske 1000 platser extra som KANSKE utnyttjas max 3-4 ggr per säsong.
MEN, jag skulle inte haft något emot om arenan i övermorgon hade tagit några tusen extra:)
Redigerad kommentar
Skitstöveln: Jo, men får de 5000 samtal och det är 5-6 personer som försöker hantera försäljningen. Hur tror du att det skall kunna gå smidigt?
Spelar ingen roll om de plockar in 20 extra personer...
Huss: Har jag överhuvudtaget sagt att jag förväntar mig att det skall smidigt? Inte vad jag kan se åtminstone.
Däremot skrev jag att jag vill veta vad dom sysslar med när det för 2 1/2 timme sedan var slutsålt och nu helt plötsligt finns det biljetter som inte släppts.
Biljetterna är inte slut. Klockan 11 släpps biljetter till allmänheten.
6 minuter sen..
Honken:
Kommer försöka få tag i biljetter hela jävla dan nu, kan jag så köper jag 6st och säljer till er här.
dreamland:
För 10minuter sen så sa Brynäs if att biljettern INTE är slut.