Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
« Föregående · 1495121 · Nästa » Till forumet
Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
sylf: Vad fan håller dom på med vad är det att spara på kööör för fan med allt ni har
Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
foppa78:Saik kommer med tre killar med fart i varje anfall, Bif petar runt lite en och en i hörnen.
Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
Va fan....3 perioder och vinst så får ni vila grabbar.... Puls check grabbar...själv har man 1780 genom 1120 mao helt normat !
Redigerad kommentar
Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
Vi måste spela bättre än såhär grabbar! Upp med skridskoåkningen!
Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
sylf: Det är fan helt otroligt, Skellefteå är hungrigare än oss, man kan tro att det är dom som kan avgöra ikväll.
Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
Venom:Precis...vi får inte så många skottchanser och då måste för fan man träffa mål
Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
sylf:
Widing kör rakt mot hörnen...i tron att målet flyttats dit
Widing kör rakt mot hörnen...i tron att målet flyttats dit
Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
Tycker vi har väldigt svårt i egen zon, det är nervös och slarvigt. Vi ska vara glada att vi har Svedberg.....
Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
tjugo8: Vi spelar hemma har chans att vinna smguld fullproppad arena och spelar så här skämmes ta mig fan
Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
Bedrövliga avslut, Skellefteå har fått det här precis dit dem vill, har vi haft någon farlighet??
Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
sylf: När det är så här jävla uselt så är dem inte värda något jävla guld, fy fan vad dåligt!!!
Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
Tommy Jonsson bör förberreda en verbal orkan till periodpaus!
+ 2
Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
Hallå är det bara jag eller tycker fler att det här är förjävla dåligt. Vi är stressade i egen zon, uppspelen är soloräder, dålig organisation.. Nej för fan skärpning
Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
Tommy: Rädslan att förlora är ju uppenbart större än viljan att vinna, hur fan det nu är möjligt.
Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
70 Rodrigues: Man hoppades ju att de unga skulle vara orädda o hungriga så det vägde över. Kom igen nu!!!!!
Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
micke63: Bra domarn ni fortsätter att dömma med rektum
Redigerad kommentar
Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
micke63: Dags att bänka Lavander, inte ett rätt då här långt.
+ 3
Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
Brynäs tror att det är träningsmatch, synd.
La, la, la, la, Lavander....
Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
micke63: Ja, och det är åt helvete! Brynäs MÅSTE kunna ta tag i det här som lag, inte bara åka runt och enmans showa. Just nu har saik det här som i en liten ask.
Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
Lindström: Kan vara helt fel ute men kan man inte byta ut Lavander emot Molin ?
+ 2
Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
Anders Berg: tycker det ser ut som att Brynäs har nerverna utanpå idag. Första målet borde lösa upp lite knutar.
Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
Svedberg o - Saik 0
Samtliga ska skämmas i Bif, Kroken, Silver, Larsson, Ollas mfl ser inte ens taggade ut. För jävla dålig inställning, ingen driver en mot mål, ingen gör sig spelbar eller hjälper till med avlastning.
Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
Saik värdiga svenska mästare? Ja, för tillfället.
Hockey är inte alltid rättvist.
Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
sylf:Brynäs IF-Skellefteå AIK 0-0 o paus efter 1:a. Det borde ha stått 0-4 efter 6-15 i skott. Att uppträda så här jävla uselt inför ett fullsatt Läkerol Arena i en match som man kan avgöra o vinna GULDET är så jävla lågt, så hälften vore nog. Rädslan att förlora är större än viljan att vinna, hur fan nu det är möjligt. SKÄRPNING FÖR HELVETE!!!!!
+ 6
« Föregående · 1495121 · Nästa »
SKÖNARE ATT VINNA I SVARTA TRÖJORNA!