Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
StoltBrynäsare:
jepp jag har aldrig sett en svensk skjuta som Silfverberg gör det värmer detta Brynäshjärta....nu håller vi detta...
Så skönt att ha 1-0 att gå på inför tredje.
Spännande är bara förnamnet.
micke63: Ska vi få se klassisk tredjeperiodshockey av Brynäs; bara försvarsspel och slut på anfall. Eller kommer publiken bära laget till fler mål.
Nu mår jag fysiskt illa...och mentalt...hela jag mår illa...överallt.
Alla som såg hur Chelsea spelade igår! Det är tredje periodens modell!
sylf: Tror folk inte vill betala 3000-4000kr för en finalbiljett...
Nu är det 20 minuters fruktansvärt hårt arbete...ingen kan ju ens känna någon trötthet i detta läge.
När Brynäs gjorde 1-0 kom mina döttrar ner i sina brynäströjor och gav sin adrenalinpumpade far en kram!
foppa78: Mina bankade på vedboddörren och skrek att de var hungriga:-)
Ät ved eller vänta till 22.00 sa jag!
70 Rodrigues: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!
SILFVER!!!
Forsberg kan ta sig i häcken...sa han inte att Jocke E hade ett mentalt övertag på Silfverberg.