BRYNÄS-SSK
« Föregående · 352886 Till forumet
Sv: BRYNÄS-SSK
Se nu till att ni alla går på matchen söndag 28/12 16.00.
Som Hedin säger "Det är bästa sättet att stödja föreningen".
Dessutom har ju tältpuben premiär...
Som Hedin säger "Det är bästa sättet att stödja föreningen".
Dessutom har ju tältpuben premiär...
Sv: BRYNÄS-SSK
SSK i nuvarande form är en rejäl "nöt" att knäcka. En riktig skrajmatch i mina ögon sett. Slänger ut "hakspetsen" och säger 4 mål framåt och 2 mål bakåt. Sista i öppen bur, den gliiiiider in, avrättare>> M.Lind<
Sv: BRYNÄS-SSK
mastigers:
Äsch jag litar på Mats Strandberg på radiosporten, han säger att dom spelar bedrövligt, då är det så!
Äsch jag litar på Mats Strandberg på radiosporten, han säger att dom spelar bedrövligt, då är det så!
« Föregående · 352886
Som Hedin säger "Det är bästa sättet att stödja föreningen".
Dessutom har ju tältpuben premiär...