1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 779524 inlägg · 7967 ämnen

Brynäs Stockholms till Gavlerinken 30/12!

469436 · » Till forumet

Sv: Brynäs Stockholms till Gavlerinken 30/12!
Jag tjötar på!

Dessa matcher har Brynäs Stockholm anordnat resa till Gavlerinken.

2004-09-21  Brynäs IF - MODO Hockey 3-3
2004-10-02  Brynäs IF - HV 71  4-1
2004-11-06  Brynäs IF - MODO Hockey 6-5
2004-11-27  Brynäs IF - Djurgårdens IF 3-2

Torsdag 30/12 är det dags igen då vi kollar in Brynäs-Luleå.

Ett litet tips för dig som vill åka med OCH för dig som vill ha en säker match på lången......

Sv: Brynäs Stockholms till Gavlerinken 30/12!
65selander: Tuulola? ;)

Sv: Brynäs Stockholms till Gavlerinken 30/12!
65selander: Ta nu inte upp det där med Frank Mahovlich igen. Jag läste det på en tjeckisk hemsida och den brukar stämma enligt min källa i Toronto.

Vi var så nära. Men ändå så långt ifrån.

Attans


Sv: Brynäs Stockholms till Gavlerinken 30/12!
prosten: Tjöta!

Sv: Brynäs Stockholms till Gavlerinken 30/12!
Bäste herr 65an!

Den ända mysoxen jag känner från Härjedalen är du. Och du lever väl? I a f tills Sylfs långtradare med tjära har kommit fram...

:-)

Sv: Brynäs Stockholms till Gavlerinken 30/12!
740503917777164471717: Helt riktigt. Men ett slag ni har förtjänat.

Sv: Brynäs Stockholms till Gavlerinken 30/12!
74050: Lidingö är roten till allt ont. Sveriges höga skatter utrotningen utav Mysoxar i Härjedalen mm

Sv: Brynäs Stockholms till Gavlerinken 30/12!
Kära Prosit!

Att vi Lidingöbor kollektivt skulle vara ansvariga för Brynäs läge i tabellen är inget annat än ett slag under bältet!

Sv: Brynäs Stockholms till Gavlerinken 30/12!
7405056494565632161662623326: Vi har tagit konsekvenserna. Vi sitter ju här å tjatar på dryga Lidingöbor att dom ska lätta på plussiluskan.

Sv: Brynäs Stockholms till Gavlerinken 30/12!
prosten: Bäste herr Prost!

Om det nu är så att vederbörande vill ta åt sig äran för de heroiska hammavinsterna. Är det inte en adekvat fråga varför Ni inte i så fall tagit vederbörliga konsekvenser av Ert handlande?

Sv: Brynäs Stockholms till Gavlerinken 30/12!
Käre 7405065874989662118785663146663: Å det är ditt fel att vi inte kan göra något åt det då vi saknar underlag att öka på resandet.


Det kallas fortfarande för snålhet.

Sv: Brynäs Stockholms till Gavlerinken 30/12!
prosten: Snål eller inte. Faktum kvarstår. Det är ditt fel att tabelläget är som det är.

Det där kallas slingring!

Sv: Brynäs Stockholms till Gavlerinken 30/12!
74050:
För att snåla Lidingöbor helt enkelt inte bokar plats tillräckligt ofta.
Därför...

Sv: Brynäs Stockholms till Gavlerinken 30/12!
prosten: Varför bara fyra resor? Det är ditt fel att vi ligger åtta. prosit!

Sv: Brynäs Stockholms till Gavlerinken 30/12!
Kom igen !

Anmäl er nu !

Sv: Brynäs Stockholms till Gavlerinken 30/12!
Dessa matcher har Brynäs Stockholm anordnat resa till Gavlerinken.

2004-09-21  Brynäs IF - MODO Hockey 3-3
2004-10-02  Brynäs IF - HV 71  4-1
2004-11-06  Brynäs IF - MODO Hockey 6-5
2004-11-27  Brynäs IF - Djurgårdens IF 3-2

Torsdag 30/12 är det dags igen då vi kollar in Brynäs-Luleå.

Ett litet tips för dig som vill åka med OCH för dig som vill ha en säker match på lången......

Sv: Brynäs Stockholms till Gavlerinken 30/12!
Honken kommer att spika igen mot Luleå... slår vad om att han kommer att vara grym i Gavlerinken imorrn...

HEJA BRYNÄS"""

Brynäs Stockholms till Gavlerinken 30/12!
Dessa matcher har Brynäs Stockholm anordnat resa till Gavlerinken.

2004-09-21 Brynäs IF - MODO Hockey 3-3
2004-10-02 Brynäs IF - HV 71 4-1
2004-11-06 Brynäs IF - MODO Hockey 6-5
2004-11-27 Brynäs IF - Djurgårdens IF 3-2

Torsdag 30/12 är det dags igen då vi kollar in Brynäs-Luleå.

Ett litet tips för dig som vill åka med OCH för dig som vill ha en säker match på lången......

469436 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Pettisbif: Du hade 16 inlägg enbart igår.
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)