http://www.brynas.se
Brynäs-Timrå
« Föregående · 406458 Till forumet
Sv: Brynäs-Timrå
Statistik bif-tik 6-2:
Period 1:
01.45 1-0 Björn Danielsson (Wahlberg)
02.14 2-0 Henrik Malmström (Soling, D Johansson)
Period 2:
04.49 2-1 Jonathan Hedström (Sundin)
06.28 3-1 Henrik Malmström (J Johansson, Soling)
14.04 4-1 Andreas Dackell (Wahlberg
Period 3:
07.00 4-2 Per Hallin (Nordgren)
09.29 5-2 Andreas Dackell (Wahlberg)
10.36 6-2 Micke Lind (Sulku)
Skottstatistik 22-21 (10-7, 7-9, 5-5)
Utvisningar: BIF 10x2, 1x5, 1x20; TIK 13x2, 1x5, 1x20 (högst osäkra siffror, undertecknads noteringar)
Domare: Thomas Andersson, Gävle
Period 1:
01.45 1-0 Björn Danielsson (Wahlberg)
02.14 2-0 Henrik Malmström (Soling, D Johansson)
Period 2:
04.49 2-1 Jonathan Hedström (Sundin)
06.28 3-1 Henrik Malmström (J Johansson, Soling)
14.04 4-1 Andreas Dackell (Wahlberg
Period 3:
07.00 4-2 Per Hallin (Nordgren)
09.29 5-2 Andreas Dackell (Wahlberg)
10.36 6-2 Micke Lind (Sulku)
Skottstatistik 22-21 (10-7, 7-9, 5-5)
Utvisningar: BIF 10x2, 1x5, 1x20; TIK 13x2, 1x5, 1x20 (högst osäkra siffror, undertecknads noteringar)
Domare: Thomas Andersson, Gävle
Sv: Brynäs-Timrå
65Selander: fan va gött me seger!!!! 6-2 UTKLASSNING...
Tyckte Louvi och sulku var väldig alerta!
Och Kuparinens fight var klockren han bara stod och matade mot stackars tikaren!!!!!
Korhonen var väldigt duktig i mål, fina plockningar.
Skönt att se Dackell, micke wahlberg, sulku, SOLING vara alerta.
Såg inte mycket av Vesa Viitakoski, han småtacklades och undvek bråk, hans dribblingar gick ej hem osv. !?
HÄRLIGT BRYNÄS...SM GULD!!!
Tyckte Louvi och sulku var väldig alerta!
Och Kuparinens fight var klockren han bara stod och matade mot stackars tikaren!!!!!
Korhonen var väldigt duktig i mål, fina plockningar.
Skönt att se Dackell, micke wahlberg, sulku, SOLING vara alerta.
Såg inte mycket av Vesa Viitakoski, han småtacklades och undvek bråk, hans dribblingar gick ej hem osv. !?
HÄRLIGT BRYNÄS...SM GULD!!!
Sv: Brynäs-Timrå
65Selander:
Tackar!
Sjabbla bort en målskytt, kan vem som helst få jobb i ett speakerbås numer?:)
Tackar!
Sjabbla bort en målskytt, kan vem som helst få jobb i ett speakerbås numer?:)
Sv: Brynäs-Timrå
Danne_L: Den förste hade dom ingen koll på men deras andre var Hallin!
Tror att speakerbåstet sjabblade bort deras 1:e
Tror att speakerbåstet sjabblade bort deras 1:e
Sv: Brynäs-Timrå
65Selander:
"Kortfattat enl 64Waern så var det en stökig match men det kan inte vara lätt att få spö utav storebror (obs! kraftigt skämt)"
Vad är skämtet?
"Kortfattat enl 64Waern så var det en stökig match men det kan inte vara lätt att få spö utav storebror (obs! kraftigt skämt)"
Vad är skämtet?
Sv: Brynäs-Timrå
Kevin O Shea: Närå, har ingen motståndare rappat honom över fingrarna så spelar han än.
Sv: Brynäs-Timrå
Gusten: Jo jag vet *suck* Har bara väldigt väldigt svårt att se min gamla hjälte som defensiv center....stämmer bara inte :)
Sv: Brynäs-Timrå
dreamland: Kanske, kanske inte....Molin är ju en av elitseriens främsta i box-play och Luovi är väl inte värvad som en målspruta direkt. Skitsamma verkar som vi har 4 kedjor som kan producera, sen är det ju inte i vägen att dom är bra bakåt också :)
Sv: Brynäs-Timrå
Låter ju VÄLDIGT fel med Danielsson-Molin-Luovi som ett defensivt vapen....fast samtidigt kanske en av seiens vassaste checking kedjor??
Sv: Brynäs-Timrå
Kortfattat enl 64Waern så var det en stökig match men det kan inte vara lätt att få spö utav storebror (obs! kraftigt skämt)
Sv: Brynäs-Timrå
65Selander:
Målskyttarna är alltså........
Malmström 2
Lind 2
Dackell
Björne
Är det rätt uppfattat ?
Måste bara veta innan jag messar brorsan.
Målskyttarna är alltså........
Malmström 2
Lind 2
Dackell
Björne
Är det rätt uppfattat ?
Måste bara veta innan jag messar brorsan.
Sv: Brynäs-Timrå
Hong Kong: 6-2 och tidigare 9-1..Mycket trevligt at se att målskyttet verkar fungera även om motståndet inte är det bästa i Timrå och inte heller så mycket bättre av Brunflo ;)
Sv: Brynäs-Timrå
Fan va skönt med en seger!! Bra att Dacke gör mål från början...hoppas det håller i sig ända fram till guldet!! kan man hoppas på ett volleymål i en avgörande final denna gången också *ler*
« Föregående · 406458