1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 779032 inlägg · 7967 ämnen

Brynäs - Timrå, UTEMATCHEN


Sv: Brynäs - Timrå, UTEMATCHEN
nu kör vi !3e

Sv: Brynäs - Timrå, UTEMATCHEN
eller så är det paus :D

Sv: Brynäs - Timrå, UTEMATCHEN

bifhjärta

Inget inlägg på 12 minuter...... Brynäs spelar tydligen väldigt bra!


Sv: Brynäs - Timrå, UTEMATCHEN
Starkt att klara!!

Sv: Brynäs - Timrå, UTEMATCHEN
Sheena Punkrocker: ATT INTE kådy åker,,,,

Sv: Brynäs - Timrå, UTEMATCHEN
Dennis o Granis får fan gå hem efter nästa bortamatch

Sv: Brynäs - Timrå, UTEMATCHEN

vem är det som åker nu?

Granström givetvis... jaja, 4min PP för Timrå nu då.


Sv: Brynäs - Timrå, UTEMATCHEN
grymt av DP

Sv: Brynäs - Timrå, UTEMATCHEN
streamingboys.webnode.se/   här streamas matchen.

Sv: Brynäs - Timrå, UTEMATCHEN
Det är ju mer än uppenbart att Timrå har insett vilket uselt försvar vi har :-(

Sv: Brynäs - Timrå, UTEMATCHEN
Rahm har varit riktigt bra hittills

Sv: Brynäs - Timrå, UTEMATCHEN
70 Rodrigues:bra fråga ser inte ut att tycka det är kul med hockey för tillfälligt. TJ agera

Sv: Brynäs - Timrå, UTEMATCHEN
Bra Nordan, NOT :-( Varför spelar han PP?

Sv: Brynäs - Timrå, UTEMATCHEN
Bra spel nu!!

Sv: Brynäs - Timrå, UTEMATCHEN
Mycket bra uppfattat där Rahm

Sv: Brynäs - Timrå, UTEMATCHEN
Så jävla onödigt Nordan :-(

Sv: Brynäs - Timrå, UTEMATCHEN
Eller se till att det är -15 grader inne. Ställ om ACn till att producera kyla istället för värme :)

Sv: Brynäs - Timrå, UTEMATCHEN
Lindholm riktigt bra....

stolpe ut..

Sv: Brynäs - Timrå, UTEMATCHEN
rafalski: Kylan gör att spelarna tvingas hålla igång ordentligt för att inte frysa arslet av sig. Sån här fart på rören har jag inte sett sen finalserien i våras.
Går det att montera av taket på Läkerolen, månntro?

Sv: Brynäs - Timrå, UTEMATCHEN
Slajsarn: Håller med. Uteförsvaret känner att dom har en stabil målvakt därbak och kan spela avslappnat och kontrollerat.

Sv: Brynäs - Timrå, UTEMATCHEN
rafalski:Ja Rahm har sett stabil ut så här långt, fast han har ju å andra sidan inte satts på prov ordentligt än. Vilket man måste ge utespelana en stor eloge för.

Sv: Brynäs - Timrå, UTEMATCHEN
Lägg ner gnället nu, Rahm stabil så här långt och laget spelar bra. Vi leder med 2-0.

Sv: Brynäs - Timrå, UTEMATCHEN
Säger bara Lindholm!!!

Sv: Brynäs - Timrå, UTEMATCHEN
foppa78: mmm...kôôôrv :D

Sv: Brynäs - Timrå, UTEMATCHEN
tompap71: Vilken regi av Elias :-)

Sv: Brynäs - Timrå, UTEMATCHEN
foppa78: jaaaaaaaaaaaaaa där va Timrå i Mariestad och köpte körv!

Sv: Brynäs - Timrå, UTEMATCHEN

smallround:

Tror nog de flesta ser att han inte håller för ES, ta hem Lindbäck o låna ut Rahm vore det bästa.


Sv: Brynäs - Timrå, UTEMATCHEN
Va snyggt!!!!!!

Sv: Brynäs - Timrå, UTEMATCHEN
tompap71: Jävligt onödigt med powerbreak en sån här match!

Sv: Brynäs - Timrå, UTEMATCHEN
Vidhåller att Rahm inte är en målvakt.... Han är mer ett ruttet bollplank. Vissa puckar går igenom och de andra skotten studsar ut igen. Inga puckar dör i bröstplattan. Sug åt dig ngn puck tack

Sv: Brynäs - Timrå, UTEMATCHEN

70 Rodrigues:

Århundradets mest oväntade målskytt, nästan så du borde få assisten ;)


Sv: Brynäs - Timrå, UTEMATCHEN
70 Rodrigues: positiv jinx...

Sv: Brynäs - Timrå, UTEMATCHEN
70 Rodrigues: Jaaaaaaaaaa

Sv: Brynäs - Timrå, UTEMATCHEN
*asg* Givetvis så gör han mål :-)

Sv: Brynäs - Timrå, UTEMATCHEN
smallround:JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Sv: Brynäs - Timrå, UTEMATCHEN

löfoch sunken känns inte stabila tillsammans.. :(


Sv: Brynäs - Timrå, UTEMATCHEN
70 Rodrigues: Jag skiter ner mig så fort det kommer en fösare mot Rahm!

Sv: Brynäs - Timrå, UTEMATCHEN
Nordan suger fett, det är fan inte innepinne :-(

Sv: Brynäs - Timrå, UTEMATCHEN

smallround:

Nej man tycker inte det.

Sedan tv.produktionen, cmore gör sin största satsning någonsin och kör med betydligt fler kameror än under normal match, ändå väljer bildproducenten att köra samma kamera mest hela tiden, inte skifta när sarg eller frostat glas kommer ivägen. Blekt.


Sv: Brynäs - Timrå, UTEMATCHEN
70 Rodrigues: Hur ser det ut?! Tagna av stunden?

Sv: Brynäs - Timrå, UTEMATCHEN
Rahms jävla returer........FAN upp ngra pinnhål nu

Sv: Brynäs - Timrå, UTEMATCHEN
Tänk om avsluten var lika effektiva som öppningen.

Sv: Brynäs - Timrå, UTEMATCHEN
Vi har ju inte börjat övertygande....

Sv: Brynäs - Timrå, UTEMATCHEN
tompap71: Ja de lär ju inte se så bra... så lång tid kan det ju inte ta att skrapa dem....

Sv: Brynäs - Timrå, UTEMATCHEN

smallround:

Ja, måste vara jävligt B att stå på någon av de nedersta raderna.


Sv: Brynäs - Timrå, UTEMATCHEN

De kunde ju ha skrapat plexiglaset, ser ju typ bara halva plan


Sv: Brynäs - Timrå, UTEMATCHEN
tompap71: kom igen nu Bryyyyyyyynäääääs!

Sv: Brynäs - Timrå, UTEMATCHEN

rafalski:

Snygga jackor på ledarna. Vill ha...


Sv: Brynäs - Timrå, UTEMATCHEN
Grymt fyrverkeri, gåshud.

Sv: Brynäs - Timrå, UTEMATCHEN

Lindström:

Det blåstes av ett djävulskt fyrverkeri samtidigt som Brynäs gjorde entré, helt grymt!


« · 1541377 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Välimäki presenterad!!! Härligt
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)