1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 779452 inlägg · 7967 ämnen

Brynäs vs Luleå


Sv: Brynäs vs Luleå
Hong Kong: 1-1 efter två perioder. Det blir en nagelbitare. Äter en sen middag med familjen som absolut älskar när man springer över till datorn stup i kvarten. Vi behöver tre poäng idag. Jag tror Frölunda kommer att slå hål på Mif i tredje, att FBK håller undan för Leksand, och att HV fixar Linköping även om det står 2-2 där just nu.

Sv: Brynäs vs Luleå
rafalski: Hoppsan...liket lever. Linköping kvitterar mot hv

Sv: Brynäs vs Luleå
Makkan: Jävla tjat om Luleås skador....

Sv: Brynäs vs Luleå
Hong Kong: BP nu, håll tätt nu.

Sv: Brynäs vs Luleå
Hong Kong: Aj då box play. Det svänger fort i den här branschen.

Sv: Brynäs vs Luleå
rafalski: Tycker jag också, har inte vi lidit tillräkligt. Blir väl 3-2 och nervdaller med en minut kvar, som vanligt...

Sv: Brynäs vs Luleå
Makkan: PP igen, Angervarning utfärdad !

Sv: Brynäs vs Luleå
rafalski: Powerplay. Är det dags för Anger kanske eller möjligtvis Kösa ?

Sv: Brynäs vs Luleå
Seventh Son: Nix, sportradion.

Sv: Brynäs vs Luleå
Jompe: Matchen står och väger enligt Skalman, varför kan inte vi få en lätt seger nån gång ?

Sv: Brynäs vs Luleå
rafalski: Jag har testat det... Lyssnar du på det eller?

Sv: Brynäs vs Luleå
rafalski: Brynäs går på 4:a kedjor nu. Det låter bra. Låt junisarna spela mycket.

Sv: Brynäs vs Luleå
Seventh Son: Starta om.

Sv: Brynäs vs Luleå
Är det nån som vet något om Hockey Live? För hos mig funkar det inte...

Sv: Brynäs vs Luleå
Hong Kong: Timrå får gärna vinna.

Sv: Brynäs vs Luleå
Portello: Hos mig fungerar uppdateringen bra, förutom att det "är" periodpaus i gävle.

Sv: Brynäs vs Luleå
Portello: Tack för det timrå!!!

Sv: Brynäs vs Luleå
Jompe: Prova starta om. Hos mig fungerar det så bra så.

Sv: Brynäs vs Luleå
Hong Kong: Både HockeyDirekt och Swehockey visar att det är periodpaus, där är det verkligen dags att vakna !!

Sv: Brynäs vs Luleå
rafalski: Hockey direkt verkar ha lagt av. Enligt den är det fortfarande periodpaus.

Sv: Brynäs vs Luleå
Hong Kong: nee.. kaffe e äckligt

Sv: Brynäs vs Luleå
Makkan: 1-0 till Modo, vakna Timrå!!

Sv: Brynäs vs Luleå
Makkan: Borde inte Tony vara kaffesugen nu!!

Sv: Brynäs vs Luleå
Hong Kong: Stolpskott av Janne. Faaan.

Sv: Brynäs vs Luleå
Makkan: Tycker Timrå borde vakna till nu, även Frölunda.

Sv: Brynäs vs Luleå
Hong Kong: sorry problem med matten i stridens hetta.

Sv: Brynäs vs Luleå
Makkan: 14 sek är det väl kvar. han blev utvisad 18.14.

Sv: Brynäs vs Luleå
Hong Kong: Lyssnar på p4 via nätet. där står det p4 sr gävleborg. borde man inte höra brynäs match hela tiden då..=)

Sv: Brynäs vs Luleå
Hong Kong: Såja nu rosten bortkörd, dags för björnjakt i andra.

Sv: Brynäs vs Luleå
Hong Kong: Powerplay är inte slut än. 46 sekunder kvar.

Sv: Brynäs vs Luleå
Makkan: Sorry inget mer mål i pp. den här gången

Sv: Brynäs vs Luleå
Makkan: Tano skulle jag tro

Sv: Brynäs vs Luleå
rafalski: Ge karln gratis korv..

Sv: Brynäs vs Luleå
rafalski: Anger kanske ?

Sv: Brynäs vs Luleå
Makkan: PP igen, undrar vem som gör målet, Molin ?

Sv: Brynäs vs Luleå
rafalski: Häng 2:an nu i powerplay.

Sv: Brynäs vs Luleå
Jompe: Rodrigues måste ha varit och köpt korv vid kvitteringen, hoppas karln är hungrig ikväll :-)

Sv: Brynäs vs Luleå
Hong Kong: Luleå har inte mer spelare borta än Brynäs. Där står det 5-5 pga av skador och J-VM.

Sv: Brynäs vs Luleå
rafalski: Det gör inte ont!!

Sv: Brynäs vs Luleå
rafalski: Såja, nu har vi tagit mödisen på norrbottningarna. BP ska vi fixa, sen kommer det att rulla på.

Sv: Brynäs vs Luleå
Makkan: Färjestad ångar på mot Leksand.

Sv: Brynäs vs Luleå
Box Play pga Nyllet

Sv: Brynäs vs Luleå
Gust: 1-1, Larsson

Sv: Brynäs vs Luleå
Hong Kong: 1-1 Janne Larsson

Sv: Brynäs vs Luleå
Hong Kong: Rudan en ass i dif. en av väldigt få poäng från hans klubba i vinter.

Sv: Brynäs vs Luleå
Jompe: Skalman..the man!! Nä det här vändeer vi. Sa jag iof efter två perioder mot timrå uppe i gävle i lördags också...=)

Sv: Brynäs vs Luleå
Kvällens första PP, dags för Anger ?

Sv: Brynäs vs Luleå
PP nu! Hoppas den fina PP-formen håller i sig

Sv: Brynäs vs Luleå
rafalski: Med den skadelista de har just nu är det nog sant--de har inte så värst mycket annat att komma med.

Sv: Brynäs vs Luleå
Jompe: Kan dom någon annan spelstil ?

« · 182803 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Pettisbif: har träffat Gällstedt några gånger och som inflyttad Gävlebo ska jag dra en lans för han.
Jag skulle säga tvärtom, trevlig och sympatisk. Det kanske beror på hur man är själv vilket bemötande man får?
Jag är också ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)