Brynäs.Aik i läkerolen
« Föregående · 1273232 Till forumet
Sv: Brynäs.Aik i läkerolen
21olsson: "4.00. Brynäs målvakt Björn Bjurling stoppade pucken bakom målet och spelade pucken längs sargen, rätt i gapet på en AIK:are som sköt från vänster. Strax utanför, möjligen styrde pucken på en klubba."
Aha, det kanske är så enkelt det är ett besök hos optikern som behövs.
Har hänt för i dessa sammanhang....
Aha, det kanske är så enkelt det är ett besök hos optikern som behövs.
Har hänt för i dessa sammanhang....
Sv: Brynäs.Aik i läkerolen
Jajjen: och här går vi och gnäller över svag centerbesättning efter förlusten av Dixon....
Intressant att se om Gynge och talangen Nemeth kan anpassa sig till Elitseriens tempo. Tveksamt i bägge fallen.
Intressant att se om Gynge och talangen Nemeth kan anpassa sig till Elitseriens tempo. Tveksamt i bägge fallen.
Sv: Brynäs.Aik i läkerolen
65selander: Ni underskattar motståndet. Kolla:
Målvakt
#35 Niklas Lundström
Reserv: #30 Viktor Fasth
1:a femman
#6 Dick Tärnström - #23 Jonas Liwing
#14 Daniel Rudslätt - #45 Oscar Steen - #10 Richard Gynge
2:a femman
#70 Peter Nolander - #7 Filip Olsson
#25 Johannes Salmonsson - #24 Johan Andersson - #68 Victor Ahlström
3:e femman
#37 Stefan Johansson - #12 Patrik Nemeth
#20 Daniel Bång - #13 Joakim Nordström - #TBA Mathias Franzén
4:e femman
#17 Fredrik Carlsson - #4 Mikael Österberg
#22 Mattias Beck - #33 David Engblom - #19 Tobias Ericsson
Förstemålisen Heino-Lindberg vilar. Det betyder att AIK:s tredjemålvakt (#30) rankades före Brynäs förstemålis.
Målvakt
#35 Niklas Lundström
Reserv: #30 Viktor Fasth
1:a femman
#6 Dick Tärnström - #23 Jonas Liwing
#14 Daniel Rudslätt - #45 Oscar Steen - #10 Richard Gynge
2:a femman
#70 Peter Nolander - #7 Filip Olsson
#25 Johannes Salmonsson - #24 Johan Andersson - #68 Victor Ahlström
3:e femman
#37 Stefan Johansson - #12 Patrik Nemeth
#20 Daniel Bång - #13 Joakim Nordström - #TBA Mathias Franzén
4:e femman
#17 Fredrik Carlsson - #4 Mikael Österberg
#22 Mattias Beck - #33 David Engblom - #19 Tobias Ericsson
Förstemålisen Heino-Lindberg vilar. Det betyder att AIK:s tredjemålvakt (#30) rankades före Brynäs förstemålis.
Sv: Brynäs.Aik i läkerolen
Jajjen: "oczarneckianskt" , snacka om tungvrickare, skulle vilja få no 65 att uttala den snabbt efter en 5-6 bärs.
Sv: Brynäs.Aik i läkerolen
Jag ryser när jag läser att inte bara SSK nobbade vår nye förstemålvakt utan AIK också. Kan så många ha så fel? Sundlöv måste vara slugare än nån kan fatta.
Idag är Brynäs stora chans att vinna en match på försäsongen mot elitseriemotstånd. Förra årets allsvenskar med match i benen från i går kväll är helt klart möjliga att spöa.
Idag är Brynäs stora chans att vinna en match på försäsongen mot elitseriemotstånd. Förra årets allsvenskar med match i benen från i går kväll är helt klart möjliga att spöa.
Sv: Brynäs.Aik i läkerolen
Bissett19: Hehe. Jepps, Jag brukar vara välinformerad men å andra sidan har jag en stab som håller mig a jour med allt.
Undrar om vi kommer se en mer aggressiv Blomdahl i år. Han hade somnat in i en dvala hos oss nere i vackra Göteborg. Här skulle han helt plötsligt lira hockey.
Undrar om vi kommer se en mer aggressiv Blomdahl i år. Han hade somnat in i en dvala hos oss nere i vackra Göteborg. Här skulle han helt plötsligt lira hockey.
Sv: Brynäs.Aik i läkerolen
Lunkan: HAHA...Drutten och Krokodilen...en klassiker ju..
Vet inte hur många som har åldern inne för att ha sett dom, men dom är ju hur sköna som helst..
Vet inte hur många som har åldern inne för att ha sett dom, men dom är ju hur sköna som helst..
Sv: Brynäs.Aik i läkerolen
Dragan 2k:
Om det är Patric Blomdahl som du syftar på så är han mycket riktigt avstängd ikväll efter knätacklingen på Timrås Granath.
"Avstängd
#84 Patric Blomdahl"
Om det är Patric Blomdahl som du syftar på så är han mycket riktigt avstängd ikväll efter knätacklingen på Timrås Granath.
"Avstängd
#84 Patric Blomdahl"
Sv: Brynäs.Aik i läkerolen
Lunkan: ja helvetet är väl här more or less jämt, men det RIKTIGA helvetet kommer bryta loss, om vi torskar ikväll..det kan du skriva upp :-)
Sv: Brynäs.Aik i läkerolen
Hahl Bundy: Det här tar Brynäs - speciellt när AIKs storstjärna är avstängd för visst blev han avstängd efter matchstraffet mot Timrå?
Sv: Brynäs.Aik i läkerolen
Lindström:
Håller med dig på alla punkter utom den 1a, den kan jag vara utan!
Håller med dig på alla punkter utom den 1a, den kan jag vara utan!
Sv: Brynäs.Aik i läkerolen
teddykgb: Man kanske ska ha alkolås på burken när man kommer hem från matchen då..
Så länge som dom:
*Visar k*k
*Inte viker ner sig
*Jobbar på i ALLA byten
*Visar att man VILL
Så skiter ivf jag om dom torskar idag.
Dags att spelarna visar på vilken uppgift dom nu har i laget.
Brunkarna brunkar osv
Så länge som dom:
*Visar k*k
*Inte viker ner sig
*Jobbar på i ALLA byten
*Visar att man VILL
Så skiter ivf jag om dom torskar idag.
Dags att spelarna visar på vilken uppgift dom nu har i laget.
Brunkarna brunkar osv
Sv: Brynäs.Aik i läkerolen
Bissett19: Ja torskade vi mot Gnaget så kommer nog helvetet bryta ut här inne...men jag tror det bryter loss klart tidigare....20,52 är nog många yxor kastade :-)
Sv: Brynäs.Aik i läkerolen
Bissett19: Japp, jag har laddat med popcorn o är full av förhoppningar på en helkväll hos er! :)
Sv: Brynäs.Aik i läkerolen
Lindström:
Har en känsla att publiksiffran på 2312 kommer vara det mest glädjande ikväll,matchen slutar 2-4 till Gnaget.
Klockan 21,23 bryter helvetet löst härinne;)
Har en känsla att publiksiffran på 2312 kommer vara det mest glädjande ikväll,matchen slutar 2-4 till Gnaget.
Klockan 21,23 bryter helvetet löst härinne;)
Sv: Brynäs.Aik i läkerolen
Kan man hoppas att det kommer att smälla i närkamperna idag? Eller ska det bli isdans framför dom tappra som släpar sig upp idag?!
Jag gissar på 1572 pers
Blir fö 4-2
*Sandin
*Lasse
*Ekholm
*Nordquist
Jag gissar på 1572 pers
Blir fö 4-2
*Sandin
*Lasse
*Ekholm
*Nordquist
Sv: Brynäs.Aik i läkerolen
Anders Berg: Att dom envisas med Bjudning i kassen. Vill hellre se Svedberg så man iallafall kan lura sig själv att han har åldern för att kunna bli bättre.
Sv: Brynäs.Aik i läkerolen
Czarnecki svarar på frågor inför kvällens match:
Och tvärtom då. Någon spelare du vill se mer av?
– Nja, svårt att säga. Men vår nye back Mattias Ekholm har visserligen varit bra defensivt, men av honom väntar jag mig fortfarande lite mer.
-------------------------------------------
Det här låter lite oroväckande, tycker jag. Det är inte likt en tränare att gå ut och kritisera (som jag väljer att kalla det) en ung spelare från Allsvenskan. Här kan det nog hända grejer - både positiva och negativa.
Vad tänker ni?
Och tvärtom då. Någon spelare du vill se mer av?
– Nja, svårt att säga. Men vår nye back Mattias Ekholm har visserligen varit bra defensivt, men av honom väntar jag mig fortfarande lite mer.
-------------------------------------------
Det här låter lite oroväckande, tycker jag. Det är inte likt en tränare att gå ut och kritisera (som jag väljer att kalla det) en ung spelare från Allsvenskan. Här kan det nog hända grejer - både positiva och negativa.
Vad tänker ni?
Redigerad kommentar
Sv: Brynäs.Aik i läkerolen
Poffa: hehe..ja vi kör typ rött mot gult..
NC tycker det är bättre, han vill inte att dom andra lagen redan på försäsongen skall känna till vårt spel :-)
NC tycker det är bättre, han vill inte att dom andra lagen redan på försäsongen skall känna till vårt spel :-)
Sv: Brynäs.Aik i läkerolen
teddykgb: Dessutom verkar ni bara spela en enda träningsmatch på hela säsongen. Internmatcher i övrigt, eller?
Sv: Brynäs.Aik i läkerolen
teddykgb: Åfan, ja, skapligt trisst att man råkade missa det. Varje år drömmer man om ett nytt guld och så går det en helt mellan fingrarna när de väl händer. surt sa räven.
Sv: Brynäs.Aik i läkerolen
Saxat ur GD.se..
"21 dagar kvar
Roger Melin och Gunnar Persson fixade guld till Brynäs våren 2009.
I kväll kommer de till Läkerolen med sitt AIK.
Det är Brynäs enda träningsmatch för säsongen, och Brynäs försöker bjuda lite på sig, se den här länken.
Synpunkter på Brynässajten, mejla på: [email protected]
Stisse Åberg, sportchef
<10>[email protected]"
Å fan, fixade Roger Melin och GP guld till Brynäs 2009..har gått mig helt förbi, men dom kanske skickade en platta Norrlands Guld..som tack för något..
"21 dagar kvar
Roger Melin och Gunnar Persson fixade guld till Brynäs våren 2009.
I kväll kommer de till Läkerolen med sitt AIK.
Det är Brynäs enda träningsmatch för säsongen, och Brynäs försöker bjuda lite på sig, se den här länken.
Synpunkter på Brynässajten, mejla på: [email protected]
Stisse Åberg, sportchef
<10>[email protected]"
Å fan, fixade Roger Melin och GP guld till Brynäs 2009..har gått mig helt förbi, men dom kanske skickade en platta Norrlands Guld..som tack för något..
Redigerad kommentar
Sv: Brynäs.Aik i läkerolen
GävleLasse: Trisst att inte Rohdin är med. Hade gärna sett honom spela idag.
Sv: Brynäs.Aik i läkerolen
Linström_92: Lite intressant att man börjar visa tendenser på att dra ner på offensivtänket redan under försäsongen. Det är väl målvakternas nivå som gjort att man varit tvugen att tänka om..
"Hitta tilbaka till grundspelet" skall visst vara anledningen. Frågan är då varför man skall använda ett gammalt grundspel som varit mer defensivt om man har tänkt att spelaett mer offensivt spel...
Nåja, det behöver jag inte bry mitt huvud om egentligen. Vi har ju ett hockeyorakel här som säkert kan ge "nyanserade" förklaringar om hur Cz tänker och resonerar.. ;)
Brynäs.Aik i läkerolen
lite inför matchen imorn!
Kul att Johan Larsson tar plats i laget igen!
Kul att Johan Larsson tar plats i laget igen!
Länkar:
www.brynas.se
www.brynas.se
« Föregående · 1273232