Inlägg: 1273112
Sv: Brynäs.Aik i läkerolen
teddykgb: Dessutom verkar ni bara spela en enda träningsmatch på hela säsongen. Internmatcher i övrigt, eller?
Svarskommentarer
Sv: Brynäs.Aik i läkerolen
Poffa: hehe..ja vi kör typ rött mot gult..
NC tycker det är bättre, han vill inte att dom andra lagen redan på försäsongen skall känna till vårt spel :-)
NC tycker det är bättre, han vill inte att dom andra lagen redan på försäsongen skall känna till vårt spel :-)