Calle Järnkroks egna, skriv bara inlägg rörande honom här!
DavyDjoos:
Klart vi inte ska ha Samuelsson, vi behöver ju en riktig back
Calle är en annan historia...om han vill hem...
Finner det dock märkligt att han är i Chicago tis, ev Gävle tors o ev har matcher fre-lör...Flyga hem för 2-3 nätter...?
Kronwall som täcker upp på träningarna under OS? ;)
Redigerad kommentar
DavyDjoos:
Samuelsson recalled from Grand Rapids
DETROIT >> Mikael Samuelsson was recalled from Grand Rapids, while Tomas Jurco and Riley Sheahan were assigned to the Griffins.
Samuelsson, who will practice with the other players that didn’t make an Olympic roster on Feb. 19 in Detroit, needed to be recalled because the Griffins had too many veterans on their roster.
Jurco is playing for Slovakia at the Olympics.
Sheahan will play for the Griffins on Friday.
Ingen Samuelsson i Bif. Kostar mer än han smakar. Däremot vill jag se Markström, Järnkrok och Omark till nästa säsong. Omark kommer att kosta men det får han göra istället för dyra transatlanter.
Harju - Järnkrok - Omark
Det vore något det.
Drömma bör man.
bifhjärta:
Calle lirade i natt...
Sumpade (avgörande?) straff...
70 Rodrigues:
Jävligt kul för Calle! Tuffare o få honom t Brynäs dock...:(
16 min, +2 o ass...
På videon för målet går det dock inte o se Calle överhuvudtaget
Event Summary
Kul för Calle
Unnar honom detta!
tjugo8:
Kul med så mycket svenskar i debuten för Preds.
Carl Lejonkräk:
Ha ha kul du. Som vanligt kan du inte svara normalt utan skall vara dryg. Leksand har för övrigt 24 av 32 spelare som är svenskar. Bra koll du har.
Före eller efter Salos storstädning?
mattias - 74: Detta är Brynäs tråd. Så du får räkna med det. :)
Vi är Brynäs! Vi är bäst och vackrast. Men det vet du ju när du hela tiden besöker denna fina tråd. Någon dag kanske du också växer upp och inser att Brynäs är störst, bäst och vackrast!
I A truppen är de 32 spelare som står registrerade på hemsidan vad är det för fel på det?
En del av er här inne är rent otrevliga när man skriver, jag drog inte ens igång diskussionen om Leksand utan skrev att jag var glad över att det var 3 svenskar med Leksand / Brynäs anknytning som är anmälda till nashvilles match i nhl premiären. Förstår att Leksand måste diskuteras här också vi berör ju tydligen på mer än ett sätt verkar det som. Tack för mig ;)
Redigerad kommentar
bifhjärta:
Mmm...kanske åker hem idag då...om inte texten är inaktuell nu...;)
I tisdags var han iaf i Chicago m ett gäng som jag gärna tar hem...