Christian Sjögren
« Föregående · 453189 Till forumet
Sv: Christian Sjögren
aphac: På 50 matcher i Timrå föra säsongen så gjorde Sjögren 6 mål 4 ass -12 och 73 utv min.
Sv: Christian Sjögren
Köpet av Sjögren är ju lite märkligt,men det gåtr nåt rykte om att Luovi har tackat för sej,det enda logiska man kan få ut av köpet av Sjögren är väl att man vill ha en ren checkingline med Sjögren,Malmström o Molin som center.................Vad tror ni??
Sv: Christian Sjögren
79 Andersson:
Molin brun i brallan, undrar om Sjögren får äta upp det nu?
www.timraik.nu/kronikor/?nid=711
Molin brun i brallan, undrar om Sjögren får äta upp det nu?
www.timraik.nu/kronikor/?nid=711
Sv: Christian Sjögren
Lunkan: Han kom fri en gång i Leksands ladan tyvärr fick han inte pucken mot mål :o
Sv: Christian Sjögren
aphac: Pappa Bäckström kanske snörar på sig skridskorna då och konkurrerar ut sonen. Eller så kan jag snacka med grannen (J-E Stormkvist om nån minns honom) ;)
-HF
-HF
Sv: Christian Sjögren
aphac: Just nu fattar man ingenting räcker det inte med alla jävla dockhussåpor på TV måste man hålla på en i hockey också!!??
:(
:(
Sv: Christian Sjögren
aphac: Nu är Brynäs desperata, Christian Sjögren, nu får dom väl ändå ge sig!!!!!
Sv: Christian Sjögren
Bissett19 Luovis ersättare,jäklar vad det måste ha gått undan. Vi kan ju inte bara dra vinstlotter.Jag tror BIF kommer att ersätta Bommen/Tominen vid nästa fönsteröppning.
Sv: Christian Sjögren
HF: Ähh nu får Kupan konkurens om platsen som den som tar dom flesta dumma utvisningarna ;)
Plus att han har nog ett fint tempo i kroppen...han har ju för bövelen spelat för Enköping i div2
Plus att han har nog ett fint tempo i kroppen...han har ju för bövelen spelat för Enköping i div2
Sv: Christian Sjögren
HF:Vem fan är Marian Hossa?För vi har Christian Sjögren, För vi har Christian Sjögren,För vi har Christian Sjöööööööögren,fyyy faaan vad vi är bra!Fy fan vad vi är bra,fy fan vad vi är bra,För vi har Christian Sjögren...................:-)
Sv: Christian Sjögren
HF: Finns bara en anledning till att man värvar från div2!!!!!=BILLIG SOM FAAAN!!!!
Sv: Christian Sjögren
leek: Kanske är nån pryl från arbetsförmedlingen ;), han grät ut i Sundsvalls Tidning nyss om att han gick på a-kassa.
Jag hade hellre haft N.D kvar en denna spelare. Ingen kille som drar upp lagmoralen direkt heller.
-HF
Jag hade hellre haft N.D kvar en denna spelare. Ingen kille som drar upp lagmoralen direkt heller.
-HF
« Föregående · 453189