Dam Hockey!
« Föregående · 641621 Till forumet
Sv: Dam Hockey!
wikström:
Nu skall du inte vara så kvinnoförnedrande.. Sjödin kanske kan ta en plats ;)
Nu skall du inte vara så kvinnoförnedrande.. Sjödin kanske kan ta en plats ;)
Sv: Dam Hockey!
79 Andersson: "Någon som ska up och kolla på Brynäs damlag i morgon och kolla?"
Jag skulle gärna vilja det, men hinner tyvärr ej. Får bli en annan gång.
Jag skulle gärna vilja det, men hinner tyvärr ej. Får bli en annan gång.
« Föregående · 641621