Danne Johansson
77892 · Nästa » Till forumet
Sv: Danne Johansson
En förklaring till att det blev så mycket mål i baken 01-02 beror väll på många skador på speciellt backarna!?!?
Sv: Danne Johansson
6 Lundström:
Esko kanske vill ha tio backar att jobba med liksom Färjestads NHL-inspirerade ledning verkar vilja ha till förfogande.
Annars håller jag med dig lill-tordan. Samma backar, samma backar som sållade in ootroligt med mål 01-02.
Olsson eller en finne, ja det kvittar (ja inte Marko förstås)!
Esko kanske vill ha tio backar att jobba med liksom Färjestads NHL-inspirerade ledning verkar vilja ha till förfogande.
Annars håller jag med dig lill-tordan. Samma backar, samma backar som sållade in ootroligt med mål 01-02.
Olsson eller en finne, ja det kvittar (ja inte Marko förstås)!
Sv: Danne Johansson
Jag hade hoppats på att vi skulle få en bra finne på johanssons plats, men tyvärr inte.Skriver Olsson på så har vi ju samma såll till försvar även nästa säsong, undrar hur dom har tänkt?
Tänkt - det var länge sedan