Det var en gång ...
« Föregående · 133637 Till forumet
Det var en gång ...
Det var en gång ett elitserielag som hette Brynäs... Det är väl så sagorna börjar. I mars/april 2003 är den vackra sagan om Brynäs som ett hockeylag i högsta serien slut. Men tänk er nästa höst, i allsvenskan, då kanske vi kan glädja oss åt en och annan seger i alla fall. Vad trevligt det ska bli!
Sv: Det var en gång ...
Bright: Allsvenskan är underskattad. Det finns en hel del sevärda juniorer där. Och alla hallar har tak numera.
« Föregående · 133637