1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 778937 inlägg · 7967 ämnen

DIF-BRYNÄS IF den 2/10


Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
DMartinssonBSKV: jag är själv klart intresserad av att köpa den

Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
Har bara gått 20 minuter sen jag skriv sist men är det någon som är intressead?

Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
För folk som ska till globen. Dvd filmen "På Brynäs Läktaren och väg dit 04/05" Ska vi ha med oss och sälja. Om den ni blir färdig men det blir den nog, troode den var färdig idag men det var med ett lite fel som vi fick ändra. Någon som är intressead av att köpa den??

Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
JanT: De ante mig *skratt* Nej skämt åsido. Jag tycker att det känns lovande nu när Brynäs verkar ha fått ordning på PP. Med ett bra sådant kan vi spela lite mer tillknäppt och smart på bortaplan och vinna matcherna genom bra PP. Kanske inte världens roligaste...Men vad är roligast, vinna eller förlora genom att anfalla ihjäl sig.

Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
GävleLasse: Nix! I min alldeles egen lilla katekes; Jannes fantastiska matchstatistikregister!!!

Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
JanT: Anicent History med andra ord.. Vart hittade du den informationen? I Gamla Testamentet eller? *skratt*

Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
GävleLasse: Ungefär 2 år sedan. Omgång 12-14 hösten 2003.

Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
65selander: En vinst skulle vara sååå skön på söndag. Nyckeln till en lyckad säsong ligger i bortaspelet. Vi vann TVÅ bortamatcher förra säsongen där måste vi bli bättre...Vinst på söndag.. tja när vann vi tre matcher på raken sist?

Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
Bumbar upp denna tråd och ställer direkt frågan...

Är det dags nu för Brynäs att ta en vinst på länge nu? Jag tror det och jag vill fortsäta med Korhonen i mål och vi har nog även Walle tillbaka då.

Och om man får drömma så kanske den lilla ettriga Björne är tillbaka hetare än någonsin.


Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
Brooklyn Tigers: Det kommer bli fullspikat till den matchen då DIF skänkt bort hur många biljetter som helst. En kollega var och handlade på Bauhaus och då fick man 2 biljetter ur Petter Rönnqvist hand om man handlade för minst 500 kr. Kvick i munnen som han var (och Brynäsare givetvis) erbjöd han Rönnqvist de plank och spik han köpt med orden att "Rönnqvist minsann behövde all hjälp han kunde för att spika ígen mot BIF"

Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
Brooklyn Tigers: Det kommer bli fullspikat till den matchen då DIF skänkt bort hur många biljetter som helst. En kollega var och handlade på Bauhaus och då fick man 2 biljetter ur Petter Rönnqvist hand om man handlade för minst 500 kr. Kvick i munnen som han var (och Brynäsare givetvis) erbjöd han Rönnqvist de plank och spik han köpt med orden att "Rönnqvist minsann behövde all hjälp han kunde för att spika ígen mot BIF"

Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
pastorn: Sektionerna är B19/B20

Ni som inte har bokat via eran Supporterklubb eller köpt via Ticnet o s v bör nog göra det eftersom det endast är ett fåtal platser kvar enl Ticnet.

Det kan alltså bli drag på Söndag. Tippar att DIF har bjudit in ungdomslag eller barnsjukhuset för att fylla upp platserna. Oavsett det så är det en fin gest till Ungdomslagen och dom barn som mår lite sämre.

Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
Brooklyn Tigers:

Vilken sektion står Brynäsklacken på i Globen?

Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
DIF-BIF 2/10

Nu ska vi på Bortamatch vi åker Söndagen den 2/10 till Stockholm för match i Globen, häng med och upplev en fin dag med Brynäs vänner. Anmälan till Tord Larson på tel: 076-836 82 54. E-post: [email protected] eller 58 Larsson här på HS.
Pris 200:- + biljett

Hur många tror på vinst mot DIF??
och är det någon som vet när vi spöade dom sist i Globen??

DIF-BRYNÄS IF den 2/10
DIF-BIF 2/10

Nu ska vi på Bortamatch vi åker Söndagen den 2/10 till Stockholm för match i Globen, häng med och upplev en fin dag med Brynäs vänner. Anmälan till Tord Larson på tel: 076-836 82 54. E-post: [email protected] eller 58 Larsson här på HS.

« · 583857

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Bengt Ramen: Fan jag skulle ju inte skriva mer, men jag ber om ursäkt om du tog det på allra sämsta (AI sätt), Min avsikt var inte att vara jävlig mot någon. Det var ärliga frågor utifrån din attityd gentemot spelreklam. Jag blev ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)