DIF-BRYNÄS IF den 2/10
« Föregående · 585344 · Nästa » Till forumet
Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
Brynäs har inte skapat någonting än i matchen och verkar loja och förvirrade "Hoppades man skulle slippa det i år - att man skulle ha ett grundspel som fungerade"
Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
WarhawK: Honken verkar het denna match, men
det kommer ändå gå in en puck bakom honom snart, om de inte spelar bättre (utespelarna).
det kommer ändå gå in en puck bakom honom snart, om de inte spelar bättre (utespelarna).
Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
Känns inte bra just nu. Vore skönt med 1-0 till oss så nerverna släpper lite om det nu är dom som ställer till det.
Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
RavenLord:
18.13 2 min DIF 34. THÖRN, Christopher ROUGH
18.13 2 min Brynäs 10. AARNIO, Antti ROUGH
18.13 2 min DIF 34. THÖRN, Christopher ROUGH
18.13 2 min DIF 33. RYMAN, Erik ROUGH
18.13 2 min Brynäs 24. MIETTINEN, Tommi ROUGH
18.13 2 min Brynäs 10. AARNIO, Antti ROUGH
för er som inte uppfattade hur det vart fördelat med utvisningar efter gruffet
18.13 2 min DIF 34. THÖRN, Christopher ROUGH
18.13 2 min Brynäs 10. AARNIO, Antti ROUGH
18.13 2 min DIF 34. THÖRN, Christopher ROUGH
18.13 2 min DIF 33. RYMAN, Erik ROUGH
18.13 2 min Brynäs 24. MIETTINEN, Tommi ROUGH
18.13 2 min Brynäs 10. AARNIO, Antti ROUGH
för er som inte uppfattade hur det vart fördelat med utvisningar efter gruffet
Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
Han nämner klackarna och att Brynäsarna låter minst lika mycket som Djurgården - Det går då inte fram i radion "Låter ju som de är heldött "
Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
Namtrac: Bedrövlig komentator. Nästan så att Mats Strandberg är bättre.
By the way...3-1 för J-20 mot Modo idag.
By the way...3-1 för J-20 mot Modo idag.
Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
"Knapp minut kvar av matchen"
Kan någon åka ner till Globen och sätta sig och kommentera istället för Mr Tomte?
Kan någon åka ner till Globen och sätta sig och kommentera istället för Mr Tomte?
Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
Dackell kanske borta ur matchen - Men va fan ett lag ska inte stå och falla med en spelare.
Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
bradberry: En Brynässpelare ligger på isen efter att ha fått ett slagskott på sig.... Verkar vara Dackell och han blöder mycket säger dom...
Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
Tack o lov, en bisittare som låter vettigare än det babblande nervvraket.
Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
Falken: haha, vilken tomte!
Brynäs har börjat bra. Vinst mot Brynäs...
Det är väl bra att kunna vinna mot sig själv, eller?...
Brynäs har börjat bra. Vinst mot Brynäs...
Det är väl bra att kunna vinna mot sig själv, eller?...
Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
Men hur många gånger kan man säga fel? Baaah. Kommer att bli en frustrerande eftermiddag.
Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
Hong Kong:
grymt kasst ljud är det iaf .. håller på spräcka högtalarna när nå annat ljud låter på datorn för höra kommentatorn nå alls
grymt kasst ljud är det iaf .. håller på spräcka högtalarna när nå annat ljud låter på datorn för höra kommentatorn nå alls
Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
Hong Kong:
Men vilken tomte det verkar vara. Man hörde speakern säga att det var utvisning innan han lyckades nämna det. Får hoppas att det tar sig.
Men vilken tomte det verkar vara. Man hörde speakern säga att det var utvisning innan han lyckades nämna det. Får hoppas att det tar sig.
Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
Hong Kong: Och tyngre har de gått för DIF---kan de gå tyngre än två torsk i sådant fall på 2 matcher :) Virriga
Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
Falken: Bra koll dom har..Brynäs kommer till Sthlm med två raka förluster..*L*
Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
Tigger: Tar vi kommandot och sätter några mål så får nog Djurgården det ruskigt svårt. Vi har ju haft bra perioder innan motståndarna kommit igen i dom tidigare matcherna. Bland annat 3-0 och 4-0 ledningar innan motståndarna gjort mål.
Jag tror på en 4-0 seger i dag. Visst blir det tufft men tror att vi är i dagsläget ett nummer för stort för Djugården. Matchen kommer att avgöras i special teams, alltså boxplay och powerplay.
Jag tror på en 4-0 seger i dag. Visst blir det tufft men tror att vi är i dagsläget ett nummer för stort för Djugården. Matchen kommer att avgöras i special teams, alltså boxplay och powerplay.
Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
ERIKSSON47:
Nu j-lar är det upp till bevis för oss! Djurgården i Globen, första borta. Blir intressant att se hur man tänker spela. Gissar på full gas från nedsläpp, man försöker nog chockstarta som tidigare, och hoppas på 2-0 till oss innan DIF vaknat.
Nu j-lar är det upp till bevis för oss! Djurgården i Globen, första borta. Blir intressant att se hur man tänker spela. Gissar på full gas från nedsläpp, man försöker nog chockstarta som tidigare, och hoppas på 2-0 till oss innan DIF vaknat.
Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
rafalski:
Håller med om att det skulle vara skönt att verkligen visa att man är det bättre laget när man ska vara det på pappret. En enkel match? Javisst, om det inte går snett ;P
Håller med om att det skulle vara skönt att verkligen visa att man är det bättre laget när man ska vara det på pappret. En enkel match? Javisst, om det inte går snett ;P
« Föregående · 585344 · Nästa »
Nu vänder nog Brynäs på steken snart..