1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 778917 inlägg · 7967 ämnen

DIF-BRYNÄS IF den 2/10


Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
arnio: "Nu gör han 1-1 mot Brynäs", "Nu har vi lika ställning igen"

Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Örat Örat Örat !!!!!!!!!

Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
jaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!! ÖRAT!!!!

Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
Falken: ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖRAAAAAAAAAAAAAAT

Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
Härligt 1-1

Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
JAAAAAAAAAA!!!

Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
Jaaaaaaaaa! Öhrstedt! 1-1!!!!

Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
RavenLord: Hehe, inte den bästa kommentatorn, men men...

Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
Ojojdå "Paus" Ojoj

Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
Falken: Jasså, var det så de va. Hörde bara "oj oj oj oj"

Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
Två mot en för Djurgården, skärpning!

Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
Men herregud. Han sa nyss att Djurgården - Södertälje spelade... Suck..

Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
"Djurgården - Södertälje 1-0"

Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
Blir spännande att se hur Brynäs hanterar underläge. Det är ju första gången nu så.

Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
Jag har bytt till sportradion nu. Webradions direktrapportering är ju helt värdelös. Jag tror inte en sekund på att Brynäs värvat backen det snackas om...
Nu vänder nog Brynäs på steken snart..

Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
Brynäs har inte skapat någonting än i matchen och verkar loja och förvirrade "Hoppades man skulle slippa det i år - att man skulle ha ett grundspel som fungerade"

Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
B_I_F:
Ja, Adam verkar vara het just nu.

Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
Förtrollningen verkar vara bruten...

Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
Namtrac: En föredetta Gävle bo bedrar oss!

Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
Släkten är värst. FAAN

Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
B_I_F: fan nu blev det mål!

Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
Adam

Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
B_I_F: Shit!!!!!

Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
B_I_F: Jävla skit, 1-0 till Djurgården..

Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
WarhawK: Honken verkar het denna match, men
det kommer ändå gå in en puck bakom honom snart, om de inte spelar bättre (utespelarna).

Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
Känns inte bra just nu. Vore skönt med 1-0 till oss så nerverna släpper lite om det nu är dom som ställer till det.

Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
6-3 i skott till Djurgården efter första.

Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
6-3 i skott. Verkar vara en höjdarmatch hittills. *lol*

Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
RavenLord:
18.13 2 min DIF 34. THÖRN, Christopher ROUGH
18.13 2 min Brynäs 10. AARNIO, Antti ROUGH
18.13 2 min DIF 34. THÖRN, Christopher ROUGH
18.13 2 min DIF 33. RYMAN, Erik ROUGH
18.13 2 min Brynäs 24. MIETTINEN, Tommi ROUGH
18.13 2 min Brynäs 10. AARNIO, Antti ROUGH

för er som inte uppfattade hur det vart fördelat med utvisningar efter gruffet

Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
Han nämner klackarna och att Brynäsarna låter minst lika mycket som Djurgården - Det går då inte fram i radion "Låter ju som de är heldött "

Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
Namtrac: Bedrövlig komentator. Nästan så att Mats Strandberg är bättre.


By the way...3-1 för J-20 mot Modo idag.

Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
"Knapp minut kvar av matchen"

Kan någon åka ner till Globen och sätta sig och kommentera istället för Mr Tomte?

Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
RavenLord: Aarnio i slagsmål med Thörn :)

Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
Dackell kanske borta ur matchen - Men va fan ett lag ska inte stå och falla med en spelare.

Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
bradberry: Fan nu går Dackel nog!

Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
Dackell sönderskjuten......

Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
bradberry: En Brynässpelare ligger på isen efter att ha fått ett slagskott på sig.... Verkar vara Dackell och han blöder mycket säger dom...

Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
Grabbarna verkar inte va på tå. Ormkött i paus.....

Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
bradberry: Vore skönt med ett pp-mål nu.

Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
RavenLord: Får träna lite boxplay..... Nu en DIF-utvisning! :-)

Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
RavenLord: Mmm, inte bra. Men hittills är vi i alla fall 100% i boxplay.

Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
Fan vad utvisningar man drar på sig

Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
RavenLord:

Nej för mig också.

Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
RavenLord: Noppe...även för mig.

Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
Tack o lov, en bisittare som låter vettigare än det babblande nervvraket.

Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
Hong Kong: Bara för mig Ljudet blev bättre nu ?

Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
2+10 för Checking from Behind för Djurgården.

Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
Hoppas Brynäs håller i med det fina PP man visat upp tidigare

Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
Namtrac: Har skickat mail till radiosporten, får se om det händer något.

Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
Falken: haha, vilken tomte!

Brynäs har börjat bra. Vinst mot Brynäs...

Det är väl bra att kunna vinna mot sig själv, eller?...

« · 585359 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Bengt Ramen: Fan jag skulle ju inte skriva mer, men jag ber om ursäkt om du tog det på allra sämsta (AI sätt), Min avsikt var inte att vara jävlig mot någon. Det var ärliga frågor utifrån din attityd gentemot spelreklam. Jag blev ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)