DIF-BRYNÄS IF den 2/10
« Föregående · 585359 · Nästa » Till forumet
Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Örat Örat Örat !!!!!!!!!
Örat Örat Örat !!!!!!!!!
Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
Blir spännande att se hur Brynäs hanterar underläge. Det är ju första gången nu så.
Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
Jag har bytt till sportradion nu. Webradions direktrapportering är ju helt värdelös. Jag tror inte en sekund på att Brynäs värvat backen det snackas om...
Nu vänder nog Brynäs på steken snart..
Nu vänder nog Brynäs på steken snart..
Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
Brynäs har inte skapat någonting än i matchen och verkar loja och förvirrade "Hoppades man skulle slippa det i år - att man skulle ha ett grundspel som fungerade"
Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
WarhawK: Honken verkar het denna match, men
det kommer ändå gå in en puck bakom honom snart, om de inte spelar bättre (utespelarna).
det kommer ändå gå in en puck bakom honom snart, om de inte spelar bättre (utespelarna).
Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
Känns inte bra just nu. Vore skönt med 1-0 till oss så nerverna släpper lite om det nu är dom som ställer till det.
Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
RavenLord:
18.13 2 min DIF 34. THÖRN, Christopher ROUGH
18.13 2 min Brynäs 10. AARNIO, Antti ROUGH
18.13 2 min DIF 34. THÖRN, Christopher ROUGH
18.13 2 min DIF 33. RYMAN, Erik ROUGH
18.13 2 min Brynäs 24. MIETTINEN, Tommi ROUGH
18.13 2 min Brynäs 10. AARNIO, Antti ROUGH
för er som inte uppfattade hur det vart fördelat med utvisningar efter gruffet
18.13 2 min DIF 34. THÖRN, Christopher ROUGH
18.13 2 min Brynäs 10. AARNIO, Antti ROUGH
18.13 2 min DIF 34. THÖRN, Christopher ROUGH
18.13 2 min DIF 33. RYMAN, Erik ROUGH
18.13 2 min Brynäs 24. MIETTINEN, Tommi ROUGH
18.13 2 min Brynäs 10. AARNIO, Antti ROUGH
för er som inte uppfattade hur det vart fördelat med utvisningar efter gruffet
Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
Han nämner klackarna och att Brynäsarna låter minst lika mycket som Djurgården - Det går då inte fram i radion "Låter ju som de är heldött "
Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
Namtrac: Bedrövlig komentator. Nästan så att Mats Strandberg är bättre.
By the way...3-1 för J-20 mot Modo idag.
By the way...3-1 för J-20 mot Modo idag.
Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
"Knapp minut kvar av matchen"
Kan någon åka ner till Globen och sätta sig och kommentera istället för Mr Tomte?
Kan någon åka ner till Globen och sätta sig och kommentera istället för Mr Tomte?
Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
Dackell kanske borta ur matchen - Men va fan ett lag ska inte stå och falla med en spelare.
Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
bradberry: En Brynässpelare ligger på isen efter att ha fått ett slagskott på sig.... Verkar vara Dackell och han blöder mycket säger dom...
Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
Tack o lov, en bisittare som låter vettigare än det babblande nervvraket.
Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
Falken: haha, vilken tomte!
Brynäs har börjat bra. Vinst mot Brynäs...
Det är väl bra att kunna vinna mot sig själv, eller?...
Brynäs har börjat bra. Vinst mot Brynäs...
Det är väl bra att kunna vinna mot sig själv, eller?...
« Föregående · 585359 · Nästa »