dj :)
« Föregående · 675470 Till forumet
dj :)
det blev som jag sa tidigare. dj gjorde ingen bra match och det syns lång väg att han inte hänger med när det går fort. iofs får alla göra en dålig match :) Men idag var dom flesta riktigt heta. Linen Dackell-Björne-Spets var suveräna. Dom matchades mot Kallios kedja och tog bort dom fullständigt. där Spets är helt underbar. Han sliter nått fruktansvärt. Bäckström grymt bra, samma med Almtorp och Sjödda. sedan så är Honken kung som vanligt!
Sv: dj :)
mattiaskarlgren: D.J gjorde väl kanske inte sin bästa match idag,det kan jag hålla med om,men hans kvalitéer ligger inte i det defensiva arbetet,det vet vi alla som följer Brynäs!!
Men fortfarande är han en viktig kugge i vårat offensiva spel o framförallt väldigt viktig i powerplay,du såg väl hur han vid Malmströms 2-1 mål,visade prov på spelkänsla o bollkänsla är han på "tennis" lyckades hålla kvar pucken i zon så vi kunde fortsätta etablera tryck som sen renderade i ett viktigt 2-1 mål!!Dessutom var han inne på två mål framåt,men det såg du väl inte!!
Sv: dj :)
Bissett19: Han drog även på sig tre helt dumma, tokdumma utvisningar som ingen ska behöva dra på sig. helt onödiga!
Men skit samma. vi vann iaf och det var det viktiga!
Vad anser du att spelarna ska ha för spelarbetyg mot VF? 1-5?
Johan Holmqvist - 5
Anser fortfarande att killen skulle tagits ut i OS-laget, dock satte skadan stopp.
Markus Korhonen -
Öppnade båsdörren hela matchen
Tommy Sjödin - 4
Var riktigt bra denna kvällen och visar att han fortfarande hänger med mot dom bättre lagen.
Martin Öhrstedt -
Spelade bara några få byten?! Eller så såg jag inte killen :)
Mikko Kuparinen - 2
Hänger inte alls med i spelet och gör ingen större match. Håller dock borta VF spelarna från mål och får godkänt.
Rodrigo Lavins - 3
En stabil insats av Lavins där han visar att han varit med förut.
Niklas Andersson - 2
Spelade stabilt då han var inne, onödig utvisning det sista i andra perioden.
Daniel Casselståhl - 4
Var idag riktigt bra och spelade med ett stort hjärta och visade att han är att räkna med.
Daniel Johansson - 2
Var som Bissett sa inne på två mål framåt och det höjer betyget, men killen tar tre tokdumma utvisningar som kan ställa till det ordentligt mot ett sånt lag som VF.
Jörgen Sundqvist - 3
Var även han stabil när han var inne och var framför allt bra i sista perioden.
Daniel Widing - 2
Gör inte nån av sina större matcher, jobbar bra när han är inne men får inte ut mycket av det tyvärr, Men han är att räkna med.
Nicklas Bäckström - 4
Underbar pass till Malmström och vilken kille. Man såg direkt vilken respekt Frölunda hade för denne 18-årige killen. Underbar!
Ove Molin -
Spelade ej igår.
Daniel Hermansson - 2
Jobbar och sliter, fel omgivning igår?
Jonas Almtorp - 3
Jobbar och sliter hela tiden, visar ett stort hjärta hela tiden.
Henrik Malmström - 4
Har nog aldrig sett Malmström bättre än igår. Han var överallt och lite till! Gör ett snyggt mål och visar ett grymt stort hjärta!
Mathias Månsson - 3
Sliter och jobbar, underbar i boxplay. Missar tyvärr nått läge där han kanske ska sätta pucken, men annars bra!
Björn Danielsson - 4
Syns varför killen blev uttagen i landslaget, grym arbetskapacitet, han var överallt.
Andreas Dackell - 4
Nått fruktansvärt bra i boxplay, får även avgöra och var idag riktigt bra. Kedjan med Dacke-Björne-Spets plockade bort Kalliokedjan totalt.
Joachim Gellerstedt - 3
Jobbar och sliter hela tiden och gör det riktigt bra.
Brian Felsner - 3
Underbar pass till Almtorp och jobbar och sliter hela tiden.
Lars-Erik Spets - 5
Värsta jobbinstasen jag sett. Nye Arnio. Helt sjukt vad killen jobbar, och det spelar ingen roll om han inte producerar poäng då han sliter som ett djur och är planens kung ihop med Honken.
Jaja,det var allt från mig :) skriv era betyg ifall ni vill! :)
Men skit samma. vi vann iaf och det var det viktiga!
Vad anser du att spelarna ska ha för spelarbetyg mot VF? 1-5?
Johan Holmqvist - 5
Anser fortfarande att killen skulle tagits ut i OS-laget, dock satte skadan stopp.
Markus Korhonen -
Öppnade båsdörren hela matchen
Tommy Sjödin - 4
Var riktigt bra denna kvällen och visar att han fortfarande hänger med mot dom bättre lagen.
Martin Öhrstedt -
Spelade bara några få byten?! Eller så såg jag inte killen :)
Mikko Kuparinen - 2
Hänger inte alls med i spelet och gör ingen större match. Håller dock borta VF spelarna från mål och får godkänt.
Rodrigo Lavins - 3
En stabil insats av Lavins där han visar att han varit med förut.
Niklas Andersson - 2
Spelade stabilt då han var inne, onödig utvisning det sista i andra perioden.
Daniel Casselståhl - 4
Var idag riktigt bra och spelade med ett stort hjärta och visade att han är att räkna med.
Daniel Johansson - 2
Var som Bissett sa inne på två mål framåt och det höjer betyget, men killen tar tre tokdumma utvisningar som kan ställa till det ordentligt mot ett sånt lag som VF.
Jörgen Sundqvist - 3
Var även han stabil när han var inne och var framför allt bra i sista perioden.
Daniel Widing - 2
Gör inte nån av sina större matcher, jobbar bra när han är inne men får inte ut mycket av det tyvärr, Men han är att räkna med.
Nicklas Bäckström - 4
Underbar pass till Malmström och vilken kille. Man såg direkt vilken respekt Frölunda hade för denne 18-årige killen. Underbar!
Ove Molin -
Spelade ej igår.
Daniel Hermansson - 2
Jobbar och sliter, fel omgivning igår?
Jonas Almtorp - 3
Jobbar och sliter hela tiden, visar ett stort hjärta hela tiden.
Henrik Malmström - 4
Har nog aldrig sett Malmström bättre än igår. Han var överallt och lite till! Gör ett snyggt mål och visar ett grymt stort hjärta!
Mathias Månsson - 3
Sliter och jobbar, underbar i boxplay. Missar tyvärr nått läge där han kanske ska sätta pucken, men annars bra!
Björn Danielsson - 4
Syns varför killen blev uttagen i landslaget, grym arbetskapacitet, han var överallt.
Andreas Dackell - 4
Nått fruktansvärt bra i boxplay, får även avgöra och var idag riktigt bra. Kedjan med Dacke-Björne-Spets plockade bort Kalliokedjan totalt.
Joachim Gellerstedt - 3
Jobbar och sliter hela tiden och gör det riktigt bra.
Brian Felsner - 3
Underbar pass till Almtorp och jobbar och sliter hela tiden.
Lars-Erik Spets - 5
Värsta jobbinstasen jag sett. Nye Arnio. Helt sjukt vad killen jobbar, och det spelar ingen roll om han inte producerar poäng då han sliter som ett djur och är planens kung ihop med Honken.
Jaja,det var allt från mig :) skriv era betyg ifall ni vill! :)
Sv: dj :)
mattiaskarlgren:
Varför får Honken en femma. Jag hävdar att det är märkligt att han får toppbetyg när han knappt hade något att göra alls.
Det han gjorde, gjorde han i o för sig bra, men sett till hur få chanser VF trots allt skapade så är det fel att ge honom toppbetyg.
Vad händer då när VF spelar så bra som de brukar och Honken håller nollan. Då får han väl betyg 7 eller så?
Varför får Honken en femma. Jag hävdar att det är märkligt att han får toppbetyg när han knappt hade något att göra alls.
Det han gjorde, gjorde han i o för sig bra, men sett till hur få chanser VF trots allt skapade så är det fel att ge honom toppbetyg.
Vad händer då när VF spelar så bra som de brukar och Honken håller nollan. Då får han väl betyg 7 eller så?
Sv: dj :)
mattiaskarlgren:
Visserligen var jag och bytte blöja på tösen några minuter i andra perioden. Men under den tiden kan han inte ha gjort så mycket att det resulterar i ett oslagbart betyg.
Jag har sett honom göra matcher bara de senaste veckorna när han haft 3-4 gånger så mycket farligheter mot sig och spelat minst lika bra, tex LHC och HV hemma.
Jag tycker Honken var bra, men sett till bara honom är det säkert 10-12 matcher i år där han haft störra del i poängen.
Matchen vanns vid den stora muren på gen blålinje, Felsners fräcka passning och att Dackell för en gångs skull hade lite flyt (skridsko in).
Visserligen var jag och bytte blöja på tösen några minuter i andra perioden. Men under den tiden kan han inte ha gjort så mycket att det resulterar i ett oslagbart betyg.
Jag har sett honom göra matcher bara de senaste veckorna när han haft 3-4 gånger så mycket farligheter mot sig och spelat minst lika bra, tex LHC och HV hemma.
Jag tycker Honken var bra, men sett till bara honom är det säkert 10-12 matcher i år där han haft störra del i poängen.
Matchen vanns vid den stora muren på gen blålinje, Felsners fräcka passning och att Dackell för en gångs skull hade lite flyt (skridsko in).
« Föregående · 675470