Djurgården - Brynäs 24/9-15
« Föregående · 1699851 · Nästa » Till forumet
Sv: Djurgården - Brynäs 24/9-15
Vi spelar ut DIF totalt på Hovet. Nytt PP. Hoppas det inte regnar kompensationsutv senare bara.
Sv: Djurgården - Brynäs 24/9-15
Får verkligen Markström-vibbar av Felix – Starky får passa sig! :)
+ 4
Sv: Djurgården - Brynäs 24/9-15
Kul med tre förstakedjor i år. Hur många lag mönstrar en bättre tredjelina? PWs kan bli riktigt dominanta om det fortsätter såhär.
Sv: Djurgården - Brynäs 24/9-15
Steenm: I underkant är det värsta som finns. Då är man inte tillräckligt effektiva och det kostar alltid i slutändan (kvartsfinalerna mot SAIK i relativt färskt minne).
Grymt spel dock, det är riktigt, riktigt roligt att se dem, men målen måste komma också....
Grymt spel dock, det är riktigt, riktigt roligt att se dem, men målen måste komma också....
Sv: Djurgården - Brynäs 24/9-15
Bra fart i första och välförtjänt ledning. Bara fortsätta på den inslagna vägen.
Sv: Djurgården - Brynäs 24/9-15
Steenm: trodde Rödin skulle göra mål alla tre gånger han hade lägen.. vilken otur att målvakten räddade där!
Sv: Djurgården - Brynäs 24/9-15
Fullt rättvis 1–0-ledning efter första perioden. Grabbarna ser pigga ut framåt, och defensiven är det heller inget fel på. Felix känns trygg.
+ 3
Sv: Djurgården - Brynäs 24/9-15
Steenm: Tycker Brynäs ser riktigt bra ut. Spelar vi så här så blir det en rolig säsong!
+ 5
Sv: Djurgården - Brynäs 24/9-15
Härligt. Svårt att hänga med när man ska mata och natta de små, men det ser ok ut än så länge va?
Sv: Djurgården - Brynäs 24/9-15
Skönt att slippa Tellan (men det får man väl äta upp).
Kom igen nu grabbs!
Kom igen nu grabbs!
Sv: Djurgården - Brynäs 24/9-15
Inte så jävla otippat, Bulan är såklart besviken på hand insats så här långt, go figure!
Sv: Djurgården - Brynäs 24/9-15
Är på Hovet och såg precis en GD-journalist. Minns tyvärr inte hans namn. Krulligt hår.
Sv: Djurgården - Brynäs 24/9-15
Skrubben: synd ändå.
Men måste bara säga att jävlar vad kul för Zanetti. Killen värvades in som åttondeback och får inleda säsongen med att spela i förstafemman med Anssi Salmela. Tror ni han ens kunde drömma om det förra säsongen när han mötte Almtuna hemma i Oskarshamn?
Men måste bara säga att jävlar vad kul för Zanetti. Killen värvades in som åttondeback och får inleda säsongen med att spela i förstafemman med Anssi Salmela. Tror ni han ens kunde drömma om det förra säsongen när han mötte Almtuna hemma i Oskarshamn?
+ 1
Sv: Djurgården - Brynäs 24/9-15
Thias30: Håller med! Jag blir bara nervös av deras studiosnack. Idag hade dom tjatat som fan över hur ung vår målvakt är. Därför jag föredrar att se matcherna live :) Man slipper bli störd av en massa kommentatorer och kan fokusera på matchen med egna ögon (och öron) istället.
Sv: Djurgården - Brynäs 24/9-15
Ja, det är framförallt HD-bild och kvaliteten på kommentatorer jag tänker på. Tycker även det gör stor skillnad med två kommentatorer.
Cmore Live fungerar ju dock ypperligt för vad det är.
Cmore Live fungerar ju dock ypperligt för vad det är.
Sv: Djurgården - Brynäs 24/9-15
dAVydov:
Tycker det är rätt skönt att slippa ha en massa studiosnack från div experter.
Skulle dom sända Brynäs match idag så hade det ändå bara handlat om Djurgården och om hur "bra" deras lagbygge är mm.
Sällan dom har något positiv att säga om Brynäs.
Slipper hellre att höra det och kollar på en live kanal istället.
Ända tråkiga är att det inte är HD.
Tycker det är rätt skönt att slippa ha en massa studiosnack från div experter.
Skulle dom sända Brynäs match idag så hade det ändå bara handlat om Djurgården och om hur "bra" deras lagbygge är mm.
Sällan dom har något positiv att säga om Brynäs.
Slipper hellre att höra det och kollar på en live kanal istället.
Ända tråkiga är att det inte är HD.
+ 1
Sv: Djurgården - Brynäs 24/9-15
Vafan, inte ens när vi möter stockholmslag borta får vi huvudmatch i Cmore :)
+ 2
Sv: Djurgården - Brynäs 24/9-15
kennys: håller med. Hoppas och tror att Felix är årets genombrott. Bra för Bertilsson som jag tycker är grymt viktig att få chans att matchas lagom mycket. Offensivt är jag inte orolig. Där har vi både spets och viss bredd
Sv: Djurgården - Brynäs 24/9-15
kennys: Lite kul och spännande!
Länkar:
Matchar rekordungt målvaktspar i kväll | Brynäs | SHL | Sverige | Hockey | Sportbladet | Aftonbladet
Matchar rekordungt målvaktspar i kväll | Brynäs | SHL | Sverige | Hockey | Sportbladet | Aftonbladet
+ 1
Sv: Djurgården - Brynäs 24/9-15
krobbe: Viktig match. 2 raka förluster och vi är nere i skiten igen.
Men det ser väldigt stabilt ut bakåt. Sandström kan bli en sensation
Men det ser väldigt stabilt ut bakåt. Sandström kan bli en sensation
+ 1
Sv: Djurgården - Brynäs 24/9-15
Måste vara första matchen på länge då vi har alla backar tillgängliga. hoppas det märks i stabilitet
+ 3
Sv: Djurgården - Brynäs 24/9-15
pjåtor: www.tvmatchen.nu, där kan du se all sport som sänds på svensk tv :-)
+ 1
« Föregående · 1699851 · Nästa »
Blir pina i tredje nu.