Inlägg: 1699800
Svarskommentarer
Sv: Djurgården - Brynäs 24/9-15
Steenm: I underkant är det värsta som finns. Då är man inte tillräckligt effektiva och det kostar alltid i slutändan (kvartsfinalerna mot SAIK i relativt färskt minne).
Grymt spel dock, det är riktigt, riktigt roligt att se dem, men målen måste komma också....
Grymt spel dock, det är riktigt, riktigt roligt att se dem, men målen måste komma också....
Sv: Djurgården - Brynäs 24/9-15
Steenm: trodde Rödin skulle göra mål alla tre gånger han hade lägen.. vilken otur att målvakten räddade där!
Sv: Djurgården - Brynäs 24/9-15
Steenm: Tycker Brynäs ser riktigt bra ut. Spelar vi så här så blir det en rolig säsong!
+ 5