Djurgårdens IF-Brynäs IF
« Föregående · 319734 · Nästa » Till forumet
Sv: Djurgårdens IF-Brynäs IF
RavenLord: Får väl trösta sig med att denna match följer på tre raka segrar och att det bör bli en ny seger på söndag.
Sv: Djurgårdens IF-Brynäs IF
Gusten: F-n vad segt.... bara det inte rinner iväg till 7-2 eller ngt liknande nu.. Kom igen Soling och Anger - in med pucken i 3:e.
Sv: Djurgårdens IF-Brynäs IF
Hutta: försvaret verkar ha sagt upp sig. Nu kommer en sån där match där BIF bara faller ihop.
Sv: Djurgårdens IF-Brynäs IF
Nej, nu tror jag att jag ska göra något annat istället för att lyssna på det här och deppa.
Sv: Djurgårdens IF-Brynäs IF
67Noden: Jag klarade inte av att lyssna på dem mer än några minuter.. och nu dog swehockey också..
Sv: Djurgårdens IF-Brynäs IF
1-0 i slutet av 1a perioden i BP och nu 3-1 i slutet 2a perioden i BP..Skit ! ! !
Sv: Djurgårdens IF-Brynäs IF
lindberg: Ska man tro på tomtarna på hockeylive så dominerar våra grabbar matchen, men 08:orna har fått lätta mål.....Bjurling är som vanligt bra i kassen och har räddat dom några gånger
Sv: Djurgårdens IF-Brynäs IF
lindberg: utan att höra på ngn radio men att DIF dragit på sig 3 utvisningar på 10 min och Brynäs bara en (dessutom Korhonen för fördröjande av spelet) hoppas jag tyder på att brynäs är på G.
Sv: Djurgårdens IF-Brynäs IF
Kul frö Malmström att få lite offensiv framgång också, har blivit riktigt imponerad av hans spel, attityd och minst 110 % i varje byte.
Sv: Djurgårdens IF-Brynäs IF
Alla som innan säsongen trodde att Björn Danielsson skulle ha gjort näst mest mål i laget efter 15 omgångar räcker upp en hand.
Sv: Djurgårdens IF-Brynäs IF
Hoppas Brynäs som vilat lite längre kan pressa på nu och få DIF att gå hörntänderna i 3e perioden
Sv: Djurgårdens IF-Brynäs IF
Dom sa att de va malmströms mål så kanske va de förarbete från han till Björne
Sv: Djurgårdens IF-Brynäs IF
RavenLord: orkar inte lyssna på mupparna på hockeylive.Vem nätade för BIF?
Sv: Djurgårdens IF-Brynäs IF
Tänk om dom kunde vända ett 2 målsunderläge...då ÄR det bevisat att det NYA Brynäs är här.
Sv: Djurgårdens IF-Brynäs IF
Mickis: MAN HÖR FAN INTE VA DE SÄGER ! ! ! Men Glädjande och höra att de jublades mer när Brynäs nätade än vid Djurgårdens 2 tidigare Mål
Sv: Djurgårdens IF-Brynäs IF
RavenLord: In med Olof Matsson lr vad han heter. Tveksamt om vi klarar av att vända det här.
« Föregående · 319734 · Nästa »