Djurgårdens IF - Brynäs IF 100302
« Föregående · 1241886 · Nästa » Till forumet
Sv: Djurgårdens IF - Brynäs IF 100302
Äääh,hade Dixon satt sitt skott i mål istället för i stolpen hade vi ju gått in i sista med ledning.. Tycker att vi gör en halvhyfsad bortamatch iallafall jag!
Sv: Djurgårdens IF - Brynäs IF 100302
1-1 efter två perioder är okej! Vore skönt med ett mål nu i PP.
Sv: Djurgårdens IF - Brynäs IF 100302
mikeymike: Är du nöjd med halvhyfsade matcher? Hur ofta räcker en sån till poäng?
Sv: Djurgårdens IF - Brynäs IF 100302
Macahan: Det vore riktigt skönt! Tycker vi lirade rätt bra i förra PP´t. Gäller att sätta pucken bara..
Sv: Djurgårdens IF - Brynäs IF 100302
Detta PP var ju dock katastrof!
Djurgården var närmare 2-1 än vad vi var..
Czarnecki spelar in våran hetaste lina med Lauritzen i spetsen i PP.
Parodi?
Djurgården var närmare 2-1 än vad vi var..
Czarnecki spelar in våran hetaste lina med Lauritzen i spetsen i PP.
Parodi?
Sv: Djurgårdens IF - Brynäs IF 100302
MarcusElving: Absolut, dock en bedrövlig start på det här PP´t. F
Sv: Djurgårdens IF - Brynäs IF 100302
SÄTT STRAFFEN NU!
Dribbla inte för mycket! Distinkt skott nu TACK!
Dribbla inte för mycket! Distinkt skott nu TACK!
Sv: Djurgårdens IF - Brynäs IF 100302
MarcusElving: Precis. Det är ju löjligt. Och de flesta här inne hävdar på fullaste allvar att han har bäst koll, att han alltid gör rätt.. CZ är ett skämt
Sv: Djurgårdens IF - Brynäs IF 100302
Att spelarna aldrig lär sig att SKJUTA på straffar, blir mål mycket oftare vid skott känns det som..
Sv: Djurgårdens IF - Brynäs IF 100302
Fan vilken kass utvisning..
I NHL hade ingen ens funderat på utvisning..
Kommer 2-1 nu?
I NHL hade ingen ens funderat på utvisning..
Kommer 2-1 nu?
Redigerad kommentar
Sv: Djurgårdens IF - Brynäs IF 100302
MarcusElving: Varför gör dom inte som Brendl, få målvakten i sidled och lägg pucken mellan benen.
Sv: Djurgårdens IF - Brynäs IF 100302
Men är domarn sjuk eller? Tar han bara Grönholm för gruffet framför mål?
Vilken jävla fitta rent ut sagt..
Han måste ju få försvara sig och målvakten??
JÄVLA PAJAS!
Vilken jävla fitta rent ut sagt..
Han måste ju få försvara sig och målvakten??
JÄVLA PAJAS!
Sv: Djurgårdens IF - Brynäs IF 100302
Vi har inget att förlora mot Djurgården i förlängningen! KÖR NU!!!
Gyllene läge i PP nu!
IN MED KAHNA!
Gyllene läge i PP nu!
IN MED KAHNA!
Redigerad kommentar
Sv: Djurgårdens IF - Brynäs IF 100302
MarcusElving: Ja ni vet väl CZas tankesätt.. Hellre hålla lika sudden ut, så man inte får -1 i målskillnad..!
Sv: Djurgårdens IF - Brynäs IF 100302
Nu grinar oss oturen i ansiktet och SOPAN rakt igenom Lauritzen skjuter i ribban när han har öppet mål
Sv: Djurgårdens IF - Brynäs IF 100302
MarcusElving: nej vad sysslar han med . det kan avgöra i slutstriden. får ju utnyttja målchanserna !
Sv: Djurgårdens IF - Brynäs IF 100302
MEN UT MED 16 NÄR VI SKA AVGÖRA!!!!!!!!!!!!!!!!
Vafan sysslar Cz med?
Vafan sysslar Cz med?
Sv: Djurgårdens IF - Brynäs IF 100302
henke1: MAN FÅR INTE PLOCKA MÅLVAKTEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sv: Djurgårdens IF - Brynäs IF 100302
Oroväckande usel insats!
Jag ser poängen som en bonuspoäng. Den var man inte värd! Tempofattigt, krampaktigt.
Oroande...
Jag ser poängen som en bonuspoäng. Den var man inte värd! Tempofattigt, krampaktigt.
Oroande...
Sv: Djurgårdens IF - Brynäs IF 100302
sylf: Tja ska man skratta eller gråta efter spelet i förlängningen?
Sv: Djurgårdens IF - Brynäs IF 100302
Macahan: Coachningen i sudden är löjeväckande och patetisk. Att spela de sämsta för dagen ( 16, 31 ) är ett hån mot övriga spelare. Den här missade pinnen får polacken sätta upp på sitt konto. Skitdåligt!
Sv: Djurgårdens IF - Brynäs IF 100302
Bara 1 pinne mot stekheta DIF som har raka hemmasegrar,nu måste väl NC avgå iaf?
Sv: Djurgårdens IF - Brynäs IF 100302
bradberry: Men hur fan coachar idioten i båset? Helt jävla seriöst.. Han spelar ju Lauritzen som är totalt iskall de sista minuterna när det ska avgöras. Vafan man ska väl spela de som är heta.. Vad FAAN!!
Sv: Djurgårdens IF - Brynäs IF 100302
Bissett19: Hade du sett matchen hade du inte skrivit det där.....
Sv: Djurgårdens IF - Brynäs IF 100302
sylf: nöjd med pinnen men spelmässigt rejält utspelade. Förstakedjan riktigt under isen och PP är minst sagt bedrövligt. Toppformen spar vi till slutspelet.
Sv: Djurgårdens IF - Brynäs IF 100302
På nåt sätt känns det som att situationen i förlängningen där Dixon blir crosscheckad precis när han ska lägga den i totalt öppen kasse är jävligt irriterande,,,,
Visst vi får ett pp, men fan,,han hade ju öppet mål, det var mål liksom !
Visst vi får ett pp, men fan,,han hade ju öppet mål, det var mål liksom !
Sv: Djurgårdens IF - Brynäs IF 100302
Bissett19: Som sagt lätt när man inte sett matchen. Och när man har chansen att ändra en matchbild så SKA cz ta den, då räcker det inte att vara nöjd med en pinne.. Då förlorar man poäng..och spela de absolut värdelösaste spelarna i matchen 16 och 31.. fuck it
Sv: Djurgårdens IF - Brynäs IF 100302
sylf: Förmodligen hade jag varit lika pissed som ni verkar vara,jag var inställd på en klar förlust och är supernöjd med en pinne,den kan räcka långt.
Nu måste Ouögle slås på Torsdag.
Nu måste Ouögle slås på Torsdag.
Sv: Djurgårdens IF - Brynäs IF 100302
Davey_22: Hade Dixon haft den mer under kontroll hade det förmodligen dömts mål, men med tanke på hur iskall han är just nu så hade han säkert bränt det läget ändå.
Får vi inte igång Eero och Dixon jävligt snabbt så kan det här skita sig big time! Dom vinner knappt en närkamp!
Får vi inte igång Eero och Dixon jävligt snabbt så kan det här skita sig big time! Dom vinner knappt en närkamp!
« Föregående · 1241886 · Nästa »