Dom nya lirarna
« Föregående · 279982 Till forumet
Sv: Dom nya lirarna
Lingonben86:
Det kan bli jobbigt om man (EK) väljer tyngd framför tempo...
Jag ser Axhnér framför mig... och Jardemyr... för att inte prata om den där klappa-och-slå backen Leksand hade förra säsongen (har som tur är glömt namnet).
Fart OCH handleder, bitte!
Det kan bli jobbigt om man (EK) väljer tyngd framför tempo...
Jag ser Axhnér framför mig... och Jardemyr... för att inte prata om den där klappa-och-slå backen Leksand hade förra säsongen (har som tur är glömt namnet).
Fart OCH handleder, bitte!
« Föregående · 279982
Brynäs vill ha lite mera tyngd och därför fixade dom Jesper Björck
och Mikko Kuparinen.
Nyförvärven har inte direkt imponerat på mig heller men vi måse ge dom en chans...vem vet vi kanske tar Guld i år =P