EFTERLYSNING!
« Föregående · 507790 Till forumet
Sv: EFTERLYSNING!
stefan Bskv: Japp, nu kan vi helt och hållet fokusera på KS.
Nog diskuterat!
Panikåtgärder MÅSTE till, Så VAD skall göras?
Mitt förslag är att ersätta både Larsson och Kyrö i båset. Spelarna behöver höra nya röster. Kyrös spelidé fungerar inte, grundspelet är precis som stefan säger obefintligt.
Tjat om styrelsen och liknande tror jag är fel tid, nu är det endast det sportsliga som måste ligga i fokus.
Nog diskuterat!
Panikåtgärder MÅSTE till, Så VAD skall göras?
Mitt förslag är att ersätta både Larsson och Kyrö i båset. Spelarna behöver höra nya röster. Kyrös spelidé fungerar inte, grundspelet är precis som stefan säger obefintligt.
Tjat om styrelsen och liknande tror jag är fel tid, nu är det endast det sportsliga som måste ligga i fokus.
« Föregående · 507790
Trots mina ansträngningar under den stjärnklara natten har jag bara sett jultomten titta ner o hånle åt mig.
Nu är det dags att förbereda sig samt stötta laget i en kommande kvalserie.